11Alfam olmadan geçirdiğim kızgınlık dönemleri hissettiğim duyguları düşünüyordum da... O zamanlar fazlasıyla abartıyormuşum gibi hissediyordum şimdi. Özellikle de alfamın kokusunu, dokunuşlarını bilirken artık duygularımı maksimum seviyede hissediyordum ve bu hıçkırarak ağlama sebep oluyordu.
Jimin ile sabah yaşadıklarımız, hiçbir şeydi. Özellikle de zaman geçtikçe ağrılarımın, acımın, ısımın ve feromonlarımın artması yüzünden deli gibi ağlıyor, Jimin'i içimde hissedinceye kadar da bu böyle devam ediyordu. Tanrıya şükür Jimin, Taehyung ve Jeongguk'u evden yollamıştı. Böylece ağlarken ya da inerken kendimi sıkmak zorunda kalmıyordum.
İlk seksimizden sonra uyumuş, sonra ise yine hissettiğim sıcaklık yüzünden uyanarak Jimin'i de uyandırmıştım. Tüm günümüz yatakta geçmişti. O bana cennetini hissettiriyor, ben ise altında kıvranarak onun ismini sayıklıyordum. Beni ıslak havluyla temizliyor ama uzun bir süre geçmeden tekrar sertleştiğim için kirleniyordum. Kızgınlık döneminin yarattığı azgınlıktan ilk kez nefret etmiyordum çünkü alfam yanımdaydı. Benimle ilgileniyordu. Bana değer verdiğini hissettiriyordu ve her zaman ışıldayan gözlerle bana bakıp asla beni terslemiyordu.
"Jimin..."dedim sızlanarak. Kızgınlık dönemimin ikinci günündeydim. İstediğim tek şey onu tekrar içimde hissetmekti. Delirecektim.
Gözleri bana döndüğünde kendime engel olamayarak yanımda uzanan bedeninin üstüne çıktım. Gözlerimizi birleştirirken elimi penisine götürdüm. Jimin alt dudağını ısırarak beni izlerken yavaşça penisini ıslak ve sızlayan deliğime konumlandırıp kendimi penisine bastırmaya başladım. Anında gözlerim dolmuştu. "Ç-çok b-büyük-"
"O kadar sevişmemize rağmen hala darsın, siktir. Mükemmelsin Yoongi. Omegam. Alfan için mükemmelsin."dediğinde Jimin, zevkten gözlerimden yaşlar gelmiş, sonunda penisini tamamen içime almıştım. İnleyerek hareket etmeye başlamış, Jimin ellerini kalçama götürüp sıkarken kafayı yiyecek kadar zevk almaya başlamıştım. Hareketlerim hızlansa da vücudum güçsüzleşiyordu ve ikimizin inlemeleri odayı doldururken boşalmadan durmak istemiyordum. Kalçamı daha hızlı kaldırıp indirirken tenlerimizin birbirine çarpış sesleri canımı acıtıyordu. Daha fazlasını istiyordum.
"Y-Yoongi-"dedi ama devam etmeden birden beni sıkıca tutarak içimden çıkmadan sırt üstü yatırdı Jimin. Dudakları boynumu bulurken bir eli baldırımı sıkıca tutuyor, kalçası hızlı ve sert bir şekilde hareket ederken ben sadece ağlayarak inliyordum. Aldığım zevk muazzamdı. Jimin yine canıma okuyordu. "Alfa! İzlerini üstümde istiyorum."diye inledim sızlanır gibi.
"İstediğin her şeyi sana vereceğim omega."dedi boğuk sesiyle. Ardından dudaklarına eşlik eden dişlerini boynumda hissettiğimde, nefesinin çarptığı tenimde bir karıncalanma hissettim. "A-alfa-"dedim kollarımı ona dolayarak. Demek istediğim şeye söyleyemeden o dişlerini boynuma acıtmayacak ama fazlasıyla zevk verecek şekilde geçirmiş, ardından ise boştaki elini penisime götürmüştü. "Ç-çok iyi,"diyerek inleyerek kafamı geriye attım. Jimin boynumda birkaç yere daha iz bırakmış, karnımın kasılmasını, penisimin sızlamasını sağlamıştı.
"B-boşalmak istiyorum alfa."dediğimde sızlanarak hafifçe geri çekildi. Kalçasının hareketi yavaşlamıştı ama yine de çok güzel hissettiriyordu. "Lütfen."dedim gözlerinin içine buğulu gözlerimle bakarak.
"Tamam sevgilim."dedikten sonra eli boynumu sardığında nefesim heyecandan kesildi. O ise alt dudağını ısırarak beni süzmüş, ardından ise "Bunu sevdin, değil mi?"diye sormuştu. İnleyerek kafamı salladığımda parmaklarını sıkılaştırdı. "Sözlerini kullan omega."
"Evet alfa. Sevdim."dediğim anda ise bana yaklaşıp bu sefer dudaklarımı öperek penisini en derinlerime kadar itmiş, çığlık atmama sebep olmuştu. Ama dudaklarımın üstündeki dudakları çığlığımı az da olsa engellemiş, hareketleri hızlı, sert ve derin olurken ben tekrar ağlayarak onun ismini inlemeye başlamıştım. "Jimin! A-alfa! Ah!"derken penisimi tutan elini de hareket ettirmesi yüzünden zevkten çıldırıyordum. "Y-yumrunu istiyorum alfa! Lütfen, lütfen!"diyerek ona ağlayarak sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradise | yoonmin ✓
Fanfiction"En zorlu omegayla eş oldun Park Jimin." - omegaverse