+867***: Ölmek istemek nasıl bir duygu biliyor musun? Muhtemelen bilmiyorsun. Ama ben anlatayım.
Böyle nefesinin daraldığı, her şeyin üstüne üstüne geldiği zamanlarda hayal ettiğinde, ciğerlerine oksijen gitmesini sağlayan bir duygu... Bu pislik dünyadan kurtulacağını düşündükçe ruhunun rahatlamasını sağlayan... Beyninde, kalbinde, bütün uvuzlarında özgürlüğün tadına varabileceğinin hayali ile yüzünde tebessüm oluşturan bir duygu...
Böyle düşününce ölmek yaşamaktan daha cazip gelmiyor mu?Yerim K: Ne bu? Tuzak soru mu?
Ya da dur,
Komik mi?+867***: Yazdıklarım sana komik bir şey anlattığımı mı düşündürdü?
Eğer öyleyse hayatımın son dakikalarında birini güldürebildiğim için rahat ayrılacağım dünyadan.
En azından benim yerime başkaları güldü diye.Yerim K: Ne demek istiyorsun?
+867***: Sence boğaz mı daha çok acır yoksa bilek mi?
Ya da şöyle sorayım, hangisi daha kısa sürede beni buradan götürür? Sonsuza kadar?Yerim K: Hey hey hey! Sakin ol.
Kimse bir yere gitmiyor.
Şimdi bana derdini düzgün anlat ve eve git
Hatta ilk eve git
İçmişsin belli+867***: Acıyı hissetmemek için içtim.. fakat ruhumun her yeri acıyor.
Ayrıca bu pis kokulu yeri sevdim ben. Evimden daha sıcakYerim K: Tam olarak nerdesin?
Pis koku dediğine göre,
Bar?
Tuvalet?
Ya da çöp konteynerlarının olduğu o ara sokak?+867***: Bar tuvaleti.
Kimsenin beni tanımadığı bir yerde mutluluğa kavuşmak istedim.Yerim K: Ah evet, dalga geçtiğini biliyordum.
Nesine girdiniz?
Ve bula bula beni mi buldunuz?+867***: Akşam haberlerinde beni görürsen dalga geçmediğimi anlarsın.
Hem insanlar sana dert yansın diye tuvaletin duvarına numaranı yazmadın mı?Yerim K: Şimdi de halüsinasyon görmeye başladık, güzel.
Ah bu arada, akşam haberlerini senin için izleyeceğim fakat bi sorun var.
Sen olduğunu anlamam için isim vermeye ne dersin?+867***: Hangi ismi vermemi istersin?
Çöplük?
Ucube?
Pislik?Yerim K: Şeye ne dersin,
Kimlikte yazana?+867***: Ha sen onu diyorsun. Bir saniye hatırlamama izin ver.
Uzun zamandır birilerinin ağzından duymayınca unutuyor insan.Yerim K: İçkiyle bir alakası olmadığını düşünüyordum bende,
İsabet olmuş.+867***: Kookie
Yok
Ah, Jungkook
Adım Jungkook'muş...Yerim K: JungKook?
Jeon Jungkook?+867***: Şaşırtıcı ve az rastlanır değil mi? Amerika'da tabiki de insanlara şaşırtıcı gelir.
Hey soyadımı söylememiştim?Yerim K: Jimin, salak rolü yapmana gerek yok.
Zaten rol yaptığına da emin değilim ya
O çocukla dalga geçmemen gerektiğini sana söylediğimi hatırlıyorum?+867***: Jimin... Ahhhhh! Bu sabah ben ölesiye dayak yerken gözlerimin içine bakıp giden çocuk mu?
Yakışıklı çocuk.
Ama kalpsiz.
Diğerleri gibi,
Sende onun arkadaşı mısın?
O zaman seninde kalbin yok demek.Yerim K: Jimin kendini gömmez ki.
Tabi ya,
Tae,
İşine,
Bak,
Hemen!+867***: Tae?
Kim TaeHyung mu?
Birinci sınıfta arkadaşım olup da şimdi beni gördüğü gibi yolunu değiştiren?
Şuan bir dilek hakkım olsaydı ölmeden önce ona bir yumruk çakmayı isterdim...Yerim K: Evet, o kadar şerefsiz bir insansın Tae.
Şimdi git kendini..
Ah neyse,+867***: Lafı ağzımdan aldın.
Sen kimsin peki? Jimin ve TaeHyung'u tanıdığına göre.... Bella? Jongin?
Ya da Mark?Yerim K: Benim kim olduğumu boşver ve
Eve git!+867***: Gideceğim birazdan... Gerçek evime.
Yerim K: Tamam, tüm sorun yaşadığın şeylerse sana yardım edeceğim.
Söz veriyorum.
Ama şimdi evine git ve uyu!+867***: Bana bu zamana kadar kimse yardım etmedi, annem ve babam bile... Bütün yaralarımı kendim sarmaya çalıştım. Herkes ben yokmuşum gibi davrandı. Buna sen ve o pislik arkadaşlarında dahil. Şimdi huzur kavuşacakken bana yardım edeceğini söyleyerek beni umutlandırma!!
Yerim K: Kendimce nedenlerim vardı demekki!
Ve seni umutlandırmak gibi bir niyetim yok JungKook!+867***: Her ne nedenin varsa onların arkasına saklanmaya devam et!
Bundan sonra geri dönüş yok benim için... Sonuçta kimse ölümümü önemsemeyecek. En azından cennette beni seven birileri bulabilirim.Yerim K: Çok zekisin sen,
Ve bu zeka içkiden kaynaklanmıyor!
Baksana, git ve istediğini yap
Bileğini keserken, boğazını da deş!
Umrumda bile değil.Jungkook: Bende öyle düşünmüştüm...
Mutlu yıllar 💜 Umarım seversiniz seneyi de, kitabı da 😂
Jungkook Yerim ile konuştuğunu bilmiyor. Karışmasın diye biz isim yazdık. Bilesiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JungRi//Texting✓
FanfictionºBana hayat olmanı istiyorum prenses. Tekrardan yaşamama yardım eder misin?º [Başlangıç: 10.12.2018]