8. Can I bring her?

665 43 36
                                    

Było już dość późno i wracałem z wieczornego spaceru z Jiminem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Było już dość późno i wracałem z wieczornego spaceru z Jiminem. Od czasu, gdy wyzdrowiał minęło już kilka dni, więc na spokojnie mogliśmy sobie robić takie spacerki.

Gdy szliśmy jedna z cichszych alejek nie zamieszkałych przez wielu ludzi pobiegł do nas mały pies. Był bardzo zaniedbany i brudny, wyglądało na to, że był on bezdomny.

-Yoongi? Możemy wziąć ją ze sobą? - zrobił maślane oczy, by przekonać mnie do tej decyzji.

-Nie mamy czym nakarmić tego psa. - odparlem, jednakże nie chciałem mu odmawiać.

-Yoongi... Proszę, bardzo proszę. Nigdy nie miałem psa, a zawsze to jakiś towarzysz, co nie? - wydawało się, jakby za chwilę miał uronic łzy że swoich oczu.

-Dobrze, zgadzam się. Weźmiemy ja ze sobą, ale jeśli właściciel się znajdzie, to ją oddamy, tak?

-Dobrze, dziękuję, Yoongi, nawet nie wiesz jak! - odparł pełen entuzjazmu.

-To co, jak ją nazwiesz? - spytałem ciekawe tego, czy młodszy już coś wyjaśnił.

-Eee, nazwijmy ją... Sara?

-OK, może być.

Obralismy kierunek schronu i chwilę później byliśmy już na miejscu. Gdy tylko wróciliśmy, ja wziąłem się za zrobienie paleniska, a Jimin przygotował legowisko dla Sary.

Widok mojego małego aniołka i małego pieska był strasznie rozczulający. W życiu niczego słodszego nie widziałem.

===---===
Heeejjj
Ogólnie, to przed chwilą dopiero wpadłem na pomysł, żeby Yoonminy miały pieska. Dobry, czy zły pomysł?

Miłego dnia ^^

✔ pauper » yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz