Cat

607 51 42
                                    

Yuta termenung. Sesekali dia mendengus. Dia menatap tanganya.

Nampak gebu. Warna bulunya warna pink campur putih. Kecil tangannya.

Yuta meraup wajahnya. Kenapalah dia boleh bertukar jadi kucing. Dan sekarang dia tidak tahu dia berada di rumah siapa.

Mata Yuta ternampak seorang lelaki sedang tidur di atas katil. Lantas Yuta berjalan ke arah lelaki tersebut.

Direnungnya lama wajah lelaki itu. "Ni Ji Hansol kan. Handsome juga walaupun nerd. "Ujar Yuta. Kaki kecilnya mula memijak wajah Hansol.

"Baru aku ingat, dia selamatkan aku semalam. "Ujar Yuta sambil merenung wajah Hansol. Tiba tiba Hansol membuka matanya.

Terkejut Yuta dibuat. Tangan Hansol mengangkat tubuh Yuta lalu dia memposisikan dirinya duduk.

"Hi pinky. "Ucap Hansol kepada Yuta. Yuta hanya memandangnya. 'Dia marah ke aku pijak muka dia? 'Desis hati Yuta. Tanpa dia sedar, dia sedang membuat Hansol menahan dirinya untuk mencium Yuta kerana Yuta nampak comel.

Tiba tiba keluar sisi malaikat kucing disebelah Hansol. "Jangan cium dia. Biarkan dia sahaja. "Ujar malaikat itu.

Hansol hanya mengangguk kepala tetapi kelihatan Yuta masih dalam mode berfikir menyebabkan dia semakin comel.

Datang pula sisi syaitan kucing. "Cium je. Satu kucupan kecil tiada masalah. "

Hansol menatap wajah Yuta. Last last Yuta membuat muka comel kepada Hansol. Hansol tidak dapat menahan dirinya.

Dia pun mencium Yuta. Dan itu menbuatkan Yuta memberontak.

"Hish! MIANG LA LELAKI NI!!! "Yuta berusaha menghindari ciuman yang diberi oleh Hansol.

Last last Hansol mengucup bibir Yuta dan menyebabkan Yuta bengang dan mencakar wajah Hansol.

Terus terlepas pegangan Hansol pada Yuta. Yuta mengambil kesempatan untuk menjauhi Hansol.

Hansol memegang pipinya yang kena cakar. "TAK GUNA!!! DASAR MIANG!!!! marah Yuta.

Namun di sisi Hansol, dia hanya mendengar Yuta mengiao.

"Garangnya Pinky. "Ujar Hansol.

"AKU BUKAN PINKY!!! AKU NAKAMOTO YUTA!!!! "masih sama, apa yang Hansol dengar hanyalah miao sahaja.

Yuta lupa yang dirinya ialah kucing.

To be continue...

Cat {√}Where stories live. Discover now