Huszonötödik |18+|

1.9K 126 7
                                    

YoonGi végighúzta a kezét az oldalamon, és egy biztos mozdulattal megragadta mindkét csuklómat, amiket nekiszegezett a matracnak, hogy ne tudjam megmozdítani őket. A levegő is a torkomba akadt, hisz tetszett a vadsága, de mélyen minden érintésben éreztem a törődést, hogy egy karcolást sem akar ejteni rajtam, szóval egy szavamra abbahagyna bármit, amit éppen csinálna. Feltoltam a felsőtestem, teljesen hozzápréseltem magam, hogy éreztessem, kezdek türelmetlen lenni, kicsit kapkodhatná magát, ha nem akarja, hogy elfogyjon a türelmem. Ajkamba harapva próbáltam visszafogni a nyögést, mikor végre elengedte a csuklóimat és a pólóm alá csúsztatta hűvös tenyereit. Forró bőrömön szinte kémiai reakcióba került a két szélsőséges hőmérséklet. A libabőrök végigfutottak egész testemen, de nem zavart.

-Olyan puha.- suttogta rekedtes hangon, ahogy a hasamat simogatta, ezzel remegésre késztetve. Lehunytam a szemem, miközben a türelmetlen nyüszögés elég nyilvánvalóvá tette, hogy többet akarok. WooSeok jó ideje nem ért hozzám, ráadásul YoonGi többször is húzta az agyam, olyan helyzeteket kreált, amikben a női hormonok versenyt kezdtek futni a testemben, talán kicsit jobban is, mint a megszokott. Igazán be akartam már fejezni ezt a macska-egér játékot, és megérezni, YoonGi mitől is férfi.

A férjem kibújtatott a felsőmből és a félhomályban játszó, holdfénytől csillogó bőrömet kezdte feltérképezni. Szeméből nem tudtam kivenni pontosan, hogy mit gondol, de jó jelnek vettem, hogy folyamatosan ajkait harapdálta.

Nem tudtam visszafogni magam, sem karjaimat, így automatikusan fosztottam meg a felsőtestét takaró pulcsijától, hogy teljes pompájában végigmérhessem végre. Bőre hófehér volt, mintha egy vámpír lenne, de cseppet sem hátráltatta külsejét, sőt kiemelte izmos hasát. Minden izombarázda úgy domborodott ki, mintha csak fitoktatni akarná magát. Ajkamba harapva végigsimítottam izmos karján, körmeimet finoman belemártottam bicepszén bőrébe.

YoonGi egy újabb csókért hajolt le hozzám, mire tenyereimet a hátára tapasztottam, finoman markolásztam hátizmait, majd inkább előrehúztam mancsaimat, hogy hasának minden négyzetcentijét fedezzem fel. Érezhetően megremegett az érintésem alatt, még a számba is belenyögött egy halkat, amire irdatlan büszke voltam. Nem gondoltam volna, hogy ilyen intenzív reakciói lesznek, de hogy mégis így lett, cseppet sem szomorított el.

-SihYoun nem tudna így hozzádérni, remélem ezzel te is tisztában vagy.- morogtam a füléhez hajolva, ahogy az alkohol és a boldogság minden kiskaput felnyitott, ami a magabiztosságomat és bátorságomat eddig visszafogta.

-Nem is vagyok rá kíváncsi, hogy miképp érne hozzám. Az érdekel, hogy te mit csinálsz.- húzta végig forró nyelvét az állkapcsomon, mire halkan felsóhajtottam a kellemes érzésre.

-Reméltem is.- biccentettem egyet, jelezve, hogy megfelelő választ adott a mélyen féltékeny hozzászólásomra.

-Más hangokat szeretnék hallani a cuki kis szádból, nem a fölösleg csevegést.- fordított YoonGi hirtelen a hasamra egy könnyed mozdulattal a derekamnál fogva, így ajkamba harapva kuncogtam, mikor belehuppantam a matracba, azonban ez a kacarászás hamar elhalt, mikor egy közepesen erőset sózott a farmerbe bújtatott fenekemre. Halkan felnyögve megvonaglottam a hirtelen csípős, mégis kellemes érzésre.

-Igen, valami hasonlóra gondoltam.- kuncogott mély hangján, és a hátamnál matatva éreztem, hogy lazul körülöttem a melltartóm szorítása, és pár másodperc múlva már a szoba valamelyik sarkában pihent a fehérneműdarab.

YoonGi végigharapdálta a hátamat, belőlem egyre kontrollálatlanabb hangokat kicsalva, hisz nem elég, hogy nagyon régóta nem értek hozzám, de WooSeok még csak hasonló kóstolgatást sem csinált a testem hátsó felületén, így az új, izgató érzés is csak fokozta az euforikus hangulatomat. Hideg tenyereivel előrenyúlt, hogy megismerkedjen a melleimmel, mire én akkorát rándultam, hogy majdnem le is löktem magamról YoonGi-t.

Odaát [myg] ✓Where stories live. Discover now