CHAPTER 7

823 79 3
                                    

"Haera?"
Haera berpusing ke belakang dan melihat Ten sedang melihat Haera memeluk Jaemin...
"Ten oppa, you're misunderstand..." kata Haera dan cuba mendekati Ten
"Misunderstand kau kata? We break up!"
Kata Ten dan terus menepis kepala Haera hingga Haera terjatuh...
Haera terus menangis....
"Haera it's okay, just forget him and it will be alright..."
Kata Jaemin dan menolong Haera...
A/N : Nana dah pandai cakap english 😂
"You didn't even know my life so stop!"
Kata Haera dan berlari...
Jungwoo yg ternampak Haera menangis terus mengejar...
"Haera!!"
"Jungwoo?"
Haera terus memeluk Jungwoo dengan erat...
"Wae?" soal Jungwoo
"Ten, Ten... Kitaorang break up..." jawab Haera sambil menangis...
"It's okay, uljima... Eo?" Jungwoo terus mengesat air mata Haera... Dan Haera mengangguk...
Jaemin terus menghendap mereka berdua... Jaemin terasa sedih akibat Haera lebih memahami Jungwoo...
Jaemin terus berlalu pergi...
A/N : Alololololo, cian nya baby Jaemin kita...
Haera terus pergi ke kelas selepas rehat...
Haera semakin lama semakin rapat dengan Jungwoo...
Beberapa minggu kemudian...
"Guys, Jungwoo and Haera is officially dating and now they are the cutest couple ever!!!" seorang pelajar terus mengumumkan bahawa Jungwoo dan Haera sedang ber'couple'
Jaemin yg berada di situ terus menendang mejanya...
Gedegang!
"Perlu ke nak bagitau?" soal Jaemin
"Aku tau lah kau jealous sebab kau single lagi... Almaklumlah kau tak suka tengok orang bahagia kan?" soal pelajar perempuan itu... Jaemin hanya menjeling dan merayau ke luar kelas... Pintu kelas itu ditendang sekuat hati...
A/N : Kau nak patahkan pintu tu ke wahai abe Jaemin?
"Just ignore him... Also, congrats for your relationship!" terus semua pelajar di kelas itu bertepuk tangan... Mereka semua mmg suka 'ship'kan Jungwoo dan Haera...
Jaemin POV
Buat aku sakit hati je duduk dalam kelas tu!
Kenapa Haera pilih Jungwoo daripada aku? Aku tak cukup perfect ke?
End POV
Jaemin terus pergi ke tangga dan duduk di situ...
"Sarangeul Haessda~"
Jaemin terus terkejut melihat pelajar perempyan yang bertagkan dengan nama 'Kim Hanlim' (Author)
A/N : Ceh ceh
"Sibuk lah kau!" kata Jaemin
"Ala, kau usaha lah dapatkan hati dia..." kata Hanlim
"Kau kata senang lah! Masalahnya, dia dah couple dengan org lain... Takkan aku nak rosakkan kebahagiaan diorang?" soal Jaemin..
"Ala, nanti time dorang gaduh ke apa, kau try lah pujuk hati Haera tu..." kata Hanlim dan Jaemin terus beredar dari situ...
"Aku kata, dia palau je? Biarlah nak usha crush lah~ Pastu nak jumpa Cai Xu Kun habang ku~" kata Hanlim sendirian

Sorry guys Author dah lama tak update sebab ada exam 😭 Tapi sekarang dah merdeka, exam dah habis 🌚 Nanti kalau ada masa author buat chapter 8 okey?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sorry guys Author dah lama tak update sebab ada exam 😭 Tapi sekarang dah merdeka, exam dah habis 🌚 Nanti kalau ada masa author buat chapter 8 okey?

Btw, korang tak rasa ke ff ni dah bosan?
Okey, bye

[ 𝙊𝙂 ] 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙔𝙤𝙪 , 𝙈𝙧 𝘼𝙧𝙧𝙤𝙜𝙖𝙣𝙩 ! ( 𝙈𝙖𝙡𝙖𝙮 ) Where stories live. Discover now