1.Bölüm

1.2K 72 45
                                    

Öncelikle Merhaba (= Umarım beğenirsiniz ilk bölümler hep sıkıcı olur ama sonrası güzel olacak bu yüzden sadece okuyun :)) Daha yeniyim bu benim ilk hikayem değil ama yayınladığım ilk hikayem.Yorumlarınız önemli lütfen kırıcı yorumlar yapıp hevesimi kırmayın. Ha bide lütfen yorum yapın sizinde hikayeniz varsa seve seve okurum:)) İyi okumalar :))

Yeni bir şehre taşınmamız yetmiyormuş gibi,yeni bir ev , yeni bir okul..

Benim adım Asuman. Ama bana kısaca Asu derler. On sekiz yaşımdayım.Yani lise son sınıf.Babam hakim ve tayini yüzünden İstanbul gibi bir şehirden Bursa ya taşındık.Aman ne güzel.Ailenin tek ve şımarık kızıyım evet kabul ediyorum şımarığım. Annem hemşire. Çok maraton bi hayatım var yani öyleydi. Burada nasıl olur bilmiyorum.Ne yalan söylüyüm buradaki evimiz İstanbuldakinden daha güzel.İki katlı şirin bi ev.Site içinde..Ve site çok güzel bakımlı bi bahçesi var küçük bi havuzu felan.Neyse Yarın yeni okuluma başlıycam bakalım nasıl olacak ? Çok heycanlıyım çok.Gerçi özele okula gideceğim güzeldir herhalde.Bak bak havaya bak sen.Daha önce hiç özel okula gitmemiştim hep devlet okuluna girmiştim.Ama şimdi lise son bide yeni taşındık felan annemgil özel okula gitsin dediler. Çok düşünceliler sağolsunlar.Kızıyorum kendi kendime İstanbul u bıraktığım için.Ama ben bırakmak istemedim ki mecburiyetten.

"-Asuuuu " Annem yine cırt sesiyle beni çagırıyo

"-Efendim ?"

"-Şu kolilerden kendi eşyalarını yerleştirir misin ? " En nefret ettiğim şeylerden biri.Ama iş başa düştü mecbur yerleştircem eşyalarımi kolilerden kullanacak değilim ya.

"-Tamam" Sadece kuru bi tamam dedim.Sonra çıktım odama. En kolay kitapları yerleştirmek olur diye düşündüm.Ama yanlış düşünmüşüm. Kitapların içine çoraplarımı tıkıştırmışım.Hangi ara yaptım bilmiyorum.Batu dan ayrıldığım zaman yapmış olabilirim.Olası ihtimal. Batu kim mi? İstanbuldaki sevgilim yani eski sevgilim. Yok ben taşınıyormuşum artık onu sevemezmişim onu burada aldatırmışım. Zart zurt bir sürü bahane uydurdu. Bende ayrıldım.Finish yanee. Aslında finish demekle bitmiyo onu çok seviyorum oda beni seviyo belli yoksa arkamdan o kadar cok ağlamazdı.Neyse eşyalarımı yerleştirdim bir kısmını tabi.

****

Servis beni almaya geldi. Sonra doğal olarak servise bindim. Hadi ya gerçekten bindim mı?? Okul güzel hani büyük felan.Sınıfa önce havalı bi giriş yaptım.Sonra cici kız moduna girdim. Neyseki güzel kızım da herkes bana baktı. Bi tane çocuk kestirim gözüme pek dadtlu. Yanıda boş gibi.

"-Selam. Ben Asu. Yanın boş mu?? " Mörül mörül baktı. Öküz.

"-Sevgilim biraz sonra gelir." Neyse ben bi popi oluyum sonra sizi ayırma planları yaparım. Bi kızın yanı boştu.Gittim oraya oturdum. Mübarek kızda dilsiz gibi hiç konuşmuyo , embesil , hiç hoşgeldin felan da demedi. İlk ders matematikmiş arkadaki çocuk öyle söyledi. Harika sabah sabah matematik. Hoca hakkında da kısa bi bilgi verdi cellat derlermiş hocaya. Korktum lan cellat diye lakap mi olur. Neyse cellat mıdır nedir girdi içeri. Hoca gerçekten cellat gibi lan girişinden felan korktum.Bende üçüncü sırada oturuyorum. Bana şöyle bi baktı. Sonra da

"-Kendini tenefüste tanıtırsın şimdi ders kaynamasın" dedi. Tövbe tövbe. Nereye düştüm ben yaaa.

Adam ders anlatıyor ama roket hızında yetişemedim bende resim çizmeye başladım napıyım yani. Sonra ders bitti.

I Em CuulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin