hoofdstuk 2

2K 49 52
                                    

* Mano's prof *

Ik deed me ogen open en ik keek naar een wit plafond. Ik kijk om me heen en zie dat ik op Taehyung's bank lig. Mijn ogen gaan rond de Kamer. Ik zie allemaal bierflessjes en jointjes op de salontafel liggen. Als ik verder in de Kamer kijk zie ik ook dat Keoni onder de lippen stift zit en haarspeltjes in heeft, Luka die met zijn shirt opgerold zit zodat je zijn sixpack kan zien maar niet zijn borst,  Rayo ligt helemaal ondersteboven met zijn hoofd van de bank.

Ik moet lachen van de jongens. Maar nu ik er bij nadenk. 'Waar is Taehyung?'. Ik ga naar boven naar zijn Kamer. Ik klop op de deur.  Geen geluid. Ik wil hem open doen maar hij zit opslot.  Ik klop op de deur nog een x weer geen geluid. Das het kutte nou, Taehyung is een hele vaste slaper.

Ik kijk op mijn horloge en zie dat het half tien is.  Kut zooi school. Ik loop naar de badkamer en kijk in de spiegel. MIJN HAAR IS FUCKING ROOD. Ik doe de kraan open en was mijn gezicht en haren. Ik droog mijn haar en kijk weer in de spiegel. KUT ZOOI. ik pak gel en doe mijn haar goed. Het valt best wel mee alleen ik vind mijn zwarte haar mooier. Ik doe wat deo op en ren naar beneden.

Ik wouw net gaan schreeuwen maar toen bedacht ik me wat. Ik pakte mijn telefoon en maakte een foto van de jongens. Ik stop mijn telefoon weg en pak in plaats daar van twee koeken pannen. En klap ze hard tegen elkaar aan. Ik zie dat Luka wakker schrikt en boos opstaat. "HOU GODVERDOMME OP!!! "   Zei hij terwijl hij me woedend aan keek. Ik begon te glimlachen en toen keek ik hem uitdagend aan. Ik begon weer met de koeken Panne tegen elkaar aan te slaan en  ik zong: " Luka is een dommie,  Luka is een dommie,  lalelalelaa" Luka begon te grommen en begon achter me aan te rennen. Plots werd ik van achter gegrepen ik draaide me hoofd en zag dat Rayo me vast had.  "HEEYY,  das niet eerlijk. " Zei ik verdrietig.  Luka begon te grijnzen. Ik begon te spartelen maar het was telaat. Luka pakte de koekenpannen af en sla ze heel hard op elkaar bij me oor. Ik begin te schreeuwen. Maar dat was het nog niet nee hoor toen begon Rayo me ook nog te kietelen.

"Dude, waarom zo luid?" Zei Keoni heel zacht. Hij had de haarspeldjes der uitgehaald en de lippen stift er af gehaald. Het stond hem wel schattig. "Hey bro, waar liggen de aspirine. Ik heb tering veel kop pijn." Zei hij met zijn schore stem.  Man wat is dat sexy zo lage stem,  zijn zwart met blauwe haar dat door de wat zat, zijn witte t-shirt die doorschijnend was waardoor zijn sixpack te zien was. Ik keek mijn ogen uit. WACHT WAT NEE IK BEN NIET GAY. GAY PEOPLE ZIJN VIES. maar waarom moet dan Keoni weer zo lekker zijn?? UHGG NEE IK BEN NIET GAY....

* Taehyung's prof *

Ik werd wakker op mijn bed. Ik deed mijn hoofd om hoog en zag dat ik op het matras had geslapen. Wat ik eigenlijk wel gewend ben. Na dat mijn ouders waren overleden begon ik dingen te knuffelen. Ik kon niet slapen anders. Dus ik knuffelde mijn kussen.  Ik stapte uit bed en keek mijn Kamer rond.  Er lagen overal glas-scherven en voor de spiegel lag bloed van gister. Ik schonk er geen aandacht aan en ging naar de badkamer. Ik deed mijn shirt uit en keek in de spiegel. Ik ging met mijn hand over mijn borst waar een heel groot lid teken op zat. Ik kreeg toen een soort van schuld gevoel. Nee een teleurgesteld gevoel. K schudde he van me af en trok mijn broek en boxer uit. Ik deed de douche aan en wachten tot het warm was. Ik stapte er onder wat een slecht idee was want mijn arm begon te branden. Ik keek naar mijn arm en zag er heel groot "DIE" opstaan. Ik keek er een tijdje naar maar pakte toen de shampoo en was te me haren.

~~tijd skip

Ik liep naar mijn Kamer en pakte een gescheurde zwarte skinny jeans, een grijs t-shirt en een boxer. Toen ik klaar was liep ik nog ff naar de badkamer en deed mijn oorbellen in en keek ik ff of alles goed zat. Toen liep ik naar beneden en bakte een cracker en at het op. Ik checkte mijn social media en zag dat ik 20 volgers erbij had op insta. Ik ging reken en kwam toen op 5.683 uit. Ha ik heb gewoon 5.683 volgers. Ik deed mijn telefoon weer uit en liep naar de jongens toe.

"Gaste zijn jullie klaar. We zijn namelijk al een halfuur te laat. "
" Ja we komen. "

Ze zijn trouwens samen met mij naar een andere school gegaan want we zijn matties voor het leven. Maar ff letterlijk we kennen elkaar al toen we 7 waren. Niet dat er geen ruzie is want er is wel vaak ruzie tussen Keoni en Luka want Keoni heeft een tweeling zus maar Keoni was eerder geboren dus ouder. Luka heeft een soort oogje op haar maar Luka is in de ogen van Keoni een Playboy dus hij is zo'n beschermde broer enzo.

We kwamen aan op school en gingen door naar onze klassen. We zitten jammer genoeg niet samen in de klas. We zijn we zijn allemaal gescheiden behalve Keoni en Mano die zitten we bij elkaar. Ik liep naar geschiedenis. Ik was natuurlijk nieuw dus niemand kende me nog.

Ik liep zelf verzekerd de klas in. Iedereen keek me aan en alle meiden gingen fluister waarop ik moest grijnzen." Mnr. Kim waar komt u zo laat vandaan? " Vroeg de docent. "Mijn bed meneer" Zei ik super rustig. "Gaat u zich maar melden"
"Maar meneer als ik ga is het een probleem voor ons beide"
" Nee hoor niet voor mij"
" Zeker want ik denk dat u geen zin heeft om nog langer op school te zitten dan u al moet.  En ja ik ook niet. Dus als u me hier nu gewoonaat zitten dan is het probleem opgelost "
Hij begon te grommen en een beetje in zich zelf te praten.
"Goed dan voor deze ene x. Maar de volgende x mag je je melden. "
Ik glimlachde en ging naast een jongen zitten.

"Hai mijn naam is Taehyung. En die van jou? "
"Hey mijn naam is Jung kook leuk je te ontmoeten. "

Heyy lieve mensiess. De foto van het hoofdstuk is Mano btw. Bij het begin van dit verhaal ga ik de foto's van de hoofdrolspelers er in zetten. De gene gie als eerst praat (dit x dus Mano) laat ik dan zien. Bye bye babess😘😘

Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu