* Jungkook POV *
We kwamen aan bij zijn huis. En mijn mond viel gewoon open van hoe groot het is. Ik dacht dat ik rijk was maar als je zijn huis ziet dan ben ik blut. Haha. "Eyy, je mond staat open straks van je vliegen. " Ik deed mijn mond dicht en we gingen naar binnen. Binnen was het of leek het nog groter dan van buiten. Maar alles was ook wit en er waren ook veel ramen. "Zien mensen niet alles wat je doet? " "Hmmm, niet alles die privé gedeeltes zijn natuurlijk niet met veel ramen en ik woon een beetje afgelegen zo als je al had gezien. Ik hou niet zo heel erg veel van aandacht van mensen die ik niet goed ken."
(Teahyung's huis 😘😘)
"Wacht.. 'Ik'? Woon je hier alleen???! "
"Ja haha, wil je trouwens wat te drinken?? "
"Ja lekker doe maar een biertje" Zei ik maar. Hij kwam aan met een biertje en een cola. "Geen biertje voor meneer 21 hahah. " "Nee ik kan niet zo goed tegen alcohol. Wil je Netflix kijken?" "Sure, maar ik mag kiezen. " "Is goed hoor maakt mij niet uit" "Wat vind je leuk om te kijken? " "Uhhhmm... Comedy en actie. " "Ik kiessss.... Rings" " WAT NEE, AHA, GAAT NIET GEBEUREN" "Ohhh kan deze boy niet tegen horror. " "Uhmmm... " "Ahh krijgt dit jongetje er nachtmerries van? " Zei ik op een plaagerige toon. "Ja w-wel" Zei hij vast beraden maar toch met een twijfel of angst in zijn stem. Ik grijnste en zette de film op.* Teahyung's Prov *
Fuck ik kan echt niet tegen horror. En dan moest hij ook nog een van de engste films uit kiezen. Ik ging steeds dichter bij hem zitten en pakte een deken. Toen kwam er opeens een heel eng schrik moment en deed ik mijn hoofd tegen zijn schouder en verstopten ik me onder de deken. Ik schraapte mijn keel en ging weer normaal zitten. Ik hoorde hem grinniken maar gaf er geen aandacht aan. "Waar staan de biertjes ik wil der graag nog een." Ik ging recht op zitten. "Ik pak het wel jij mag wel verder kijken". " Nee nee nee jij gaat kijken ik pak drinken. ". " NEE BLIJF" zei ik omdat ik eng vind alleen. " Maar ik wil wat te drinken. " Hij wouw gaan opstaan maar ik hield hem tegen en ging op hem zitten ( zie media = alleen dan op de bank thuis😂😂😍😘). "Tae wat doe je? " Vroeg hij lachend. " Ik laat je niet opstaan, ik vind het te eng alleen haha".Hij moest grinniken. Hij wouw me weg duwen maar ik pakte zijn handen en bindend ze boven me waardoor ik naar voren viel. Onze gezichten zaten heel dicht tegen elkaar en zijn handen had ik tegen de muur aan gepind.
* jungkook prov *
SMUTTY ( just a Little bit 😏😏)
Man wat is hij knap. Ik word er zenuwachtig van. "T-Tae misschien is dit niet zo hand-dig" Ik moet me echt in bedwang houden om hem nu niet te zoenen. "Hoezo niet? " Zegt hij met een grijns en komt nog dichter bij. Ik draai mijn hoofd weg en hij gaat weer omhoog. Ik draai weer terug en kijk hem aan. "Heb je het dan niet gehoord over mij op school? " "Wat?? Nee?? Waar over? " "Dat ik uhmmm... " Hij kijkt me vragend aan. "Ik ben gay. " Ik zucht zo dat is er uit. Hij zoent me opeens. 'Wtf die was on verwacht. Moet ik terug trekken?? Maar het voelt zo goedd en zacht!! '. Ik zoen terug en onze zoen word steeds ruiger. Hij laat mijn handen los een legt ze in mijn nek. Ik leg die van mij op zijn kont en hij geeft een zachte kreun. Ik grijns tegen zijn lippen aan en zoen hem weer. Dan duwt hij me naar beneden op de bank zodat we nu liggend te zoenen op de bank.
Ik trok een beetje terug maar hij wouw meer en hapte in me en zoende me verder.
Opeens stapte hij op en ging naar naar de ramen toe. Hij drukte een knopje in en er kwamen zwarte gordijnen. "Uhmmm.... Bunny ik..... uhmm heb het zeg maar ehe nog nooit met een jongen gedaan. " Zei hij verlegen. "Dat wist ik al slimpie hahha". Hij keek me raar aan. " Nou tenminste ik gokte het. Want je was zeg maar zo'n type dat niet op jongens valt. Zo zag je der uit. ". " Maar ik weet niet of ik op jongens val.. " En ja hoor daar gaat mijn zelf vertrouwen. Ik buig mijn hoofd en kijk naar de witte vloer.
* Teahyung's prov. *
Ik zie dat hij teleurgesteld en een beetje verdrietig is. En het doet me zeer gewoon. Alsof er een mes door mijn hart en maag word gestoken. Ik voel me schuldig. Ik ga weer naast hem zitten en hij doet zijn handen door zijn haar heen en legt ze achter op zijn hoofd. Zijn haren lijken zo zacht dat ik er door heen wil kroelen. Opeens komt dat meisje weer in beeld en ik schrik me ter pletter. Ik geef een klein gilletje en trek mijn knieën op en verschuil me erachter. Ik bibber helemaal. Mo wat is dat mens eng.
Ik bibber totdat ik twee sterken armen om me heen voel. Ik ga met mijn hoofd omhoog en kijk hem kort aan voordat ik hem terug knuffel. Ik knuffel hem heel strak en hij fluistert: " Ssshhh, het is nep he gekkie. Ik ben hier rustig. Ik ben bij je en ga niet weg. " En dat soort stuff. Hij trekt terug van de knuffel en doet twee vingers onder mijn kin. Ik krijg elke x als ik naar hem kijk kippenvel en een raar gevoel wat ik maar al te graag wil hebben. Ik voel me veilig bij hem. En ik wil ook niet dat hij bij me weg gaat. "You'r Mine. " Zegt hij met een lach. "Wacht... WAT wat bedo-" Ik kan me zin niet af maken of zijn zachte lippen liggen weer op de mijne. Ik ga gelijk weer mee in de zoen. Hij trekt me op zijn schoot en legt zijn handen weer op mijn kont.
Dit was een begin van de smut want het volgende hoofdstuk is smut. Dus als je daar niet tegen kan dan kan je dat gwn overslaan want je mist niks dat beloof ik je😊. En je moet er denk ik niet heel veel van verwachten want k ga het proberen hahah.
JE LEEST
Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*
FanfictionTaehyung is een jongens die samen met zijn vrienden alweer naar een nieuwe school moet. Hij lijkt cool maar is anders vanbinnen. Op de eerst dag valt er al gelijk onrust met een jongen. Die jongen is de eerste persoon die hem ziet van binnen. Wannee...