hoofdstuk 19

580 28 37
                                    

Pov. Jungkook

Het lijkt wel uren te duren. De auto rijd en rijd maar. Het voelt alsof we rondjes rijden. Elke keer de bochten. Naar links naar rechts een rotonde en weer het zelfde. Zo voelt het. Ik mag van Rayo mijn telefoon niet gebruiken. En aangezien hij 1. Groter is dan ik ben. 2 sterker is dan dat ik ben. En 3 ouder is dan dat ik ben luister ik maar braaf. Eindelijk stopt de auto. Mijn verveelde gezicht klaarde op en ik ben nieuwsgierig. Rayo stapt uit, hij paart met een paar mensen. Ik hoor verschillende stemmen maar ik versta niet wat ze zeggen. Uiteindelijk gaat de deur op en mag ik uitstappen. Het heeft ook blijkbaar uren geduurd want het is alweer bijna licht.

Iemand pakt mijn arm, ik kijk op en zie dat het Luka is. Hij trekt me mee naar voren en ik struikel bijna over de passen heen. Bij elke minuut wordt ik steeds nieuwsgieriger. Iedereen is zo serieus. Ik snap er niks van. IK WIL HET SNAPPEN! ik besluit dat ik ga praten met Luka. 'wat gaan we-' shut it' onderbreekt hij mij. Okay dat gaat dus ook niet werken. Opeens stopt hij. Ik kijk om me heen maar ik kan bijna niks zien. Ik weet dat we dicht bij een fontein staan want ik hoor het water ratelen.

Luka duwt me zachtjes naar beneden en ik zit op iets kouds. Ik denk steen? I don't know. 'wacht hier en doe je ogen dicht, wanneer iemand je hand vast pakt of aanraakt mag je ze niet open doen. Doe ze niet open alleen als het je verteld wordt.' zegt Luka en loopt weg. Ik laat alles binnen komen en sluit mijn ogen en zit te wachten. En te wachten. En te wachten. Waarom duurt alles zo lang. Ik mis tae hij zou me gezelschap houden. Misschien met me praten. Me vermaken. Een paar minuten later voel ik iets warms tegen mijn hand aan. Ik flinch eerst maar ontspan later. Die gene pakt mijn hand vast en laat me opstaan. Dan slaat hij zijn handen om mijn ogen heen. Ik schrik en doe mijn ogen open maar ik zie niks omdat de handen in de weg zitten.

Die gene begint te lopen en ik loop vertrouwelijk met die persoon mee naar voren. Het is maar een stukje. De gene haalt zijn handen voor mijn ogen en ik sluit ze weer. Ik mocht ze niet open doen. Iemand anders pakt mijn handen vast. Hoe ik dat weet? Ze zijn warmer dan de andere handen maar ze voelen vertrouwd aan. 'doe je ogen maar open kook.' die stem komt me maar al bekent voor. TAE!!! Ik doe mijn ogen open en kijk om me heen. Ik sta inderdaad bij een fontein. En ik zie een bloesem boom. Een roze waarvan de bloesems op de grond liggen maar de boom is nog heel vol. Ik zie de zonsopgang al komen. Ik kijk naar Tae die in pak staat. Hij kijkt me aan mijn zijn liefde, prachtige ogen. Opeens gaat hij op zijn knieën.

'Kook je bent alles voor me, alles wat ik wou, alles wat ik wil, alles wat ik nodig heb. Ik hou heel veel van je. We zijn nu al 3 jaar samen. En ik weet niet waarom. Maar ik wil meer. Ik wil meer met jou. Ik wil verder gaan. Dat is waarom ik dit doe. Jeon Jungkook, my beautyfull baby, wil je met me trouwen?' vraagt hij en opent met 1 hand een doosje met een ring. WACHT WAAAAAATTTTT!!!!!! mijn ogen worden groot als ik de ring zie. IS DIT ECHT!!!? 'ik hoop niet dat ik aan het dromen ben tae.' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'nee kook dit is echt, dit is real, real life. Ik wil dat je met me gaat trouwen.' zegt hij. 'en ik hoop jij ook met mij.' zegt hij hoop vol. Ik knik heel snel. Hij staat op en zoent me gepassioneerd. Ik ga er in mee en onder de kus schuift hij de ring om mijn vinger heen. Hij verbreekt de kus en ik geef hem een knuffel. 'ik hou van je Tae.' zeg ik en tranen lopen over mijn wangen heen. 'ik hou ook van jou Kookie, forever.' zegt hij en knuffelt me terug. Dan horen we opeens mensen rennen. We kijken op en zien de jongens blij naar ons toe rennen.

'OMGGG JULLIE ZIJN ZO CUTE!!!' schreeuwen Keoni en Mano. Taehyung en ik kijken naar elkaar en we weten wat we gaan zeggen. 'jullie ook met elkaar.' zeg ik met een grijns en tae knipoogt. Ze gaan tot rood aan toe. Waardoor Taehyung en ik lachen. Ik ben zo blij dit is alles wat ik wilde.  Vrienden, een relatie, gewoon Tae en mijn vrienden, een andere familie. Een betere familie. En ik hou zo veel van ze. Ik kan het niet uit drukken. Niet in woorden.

Ik ben de gelukkigste man op aarde.....

The end....

Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu