Prov. Jungkook
Het voelt alsof ik Tae in jaren niet heb gezien. Niet heb aangeraakt, gevoeld, dat warm gevoel. Het voelt fantastisch. Het voelt geweldig. En ik denk dat hij er ook zo over voelt. Ik trek een beetje terug uit maar het lijkt alsof we aan elkaar vast zitten. Hij gaat gewoon mee. We verlossen van elkaar misschien drie secondes maar zoenen elkaar dan weer. Ik til teahyung op en leg hem op de bank en ga boven hem hangen. Hij legt zijn handen in mijn nek en verdiept de kus. Mijn handen glippen onder zijn shirt en in 1 keer is zijn shirt af.
Mijn lippen gaan van zijn mond naar zijn nek en ik geef ik hem allemaal butterflykisses naar zijn sixpack. Hij begint zwaar te ademen. Zijn handen gaan naar mijn broek en begint me te palmen. Zachte kreunen komen uit mijn mond tegen zijn nek aan. Ik sluit mijn ogen van het vele genot wat ik voel. Hij begint steeds sneller te gaan en mijn kreunen beginnen ook steeds luider te worden. Ik voel hoe hij mijn rits opent en hij mijn Dick streelt over mijn boxer. Ik kreun heel hard en laat mijn hoofd vallen naast de zijne en trek een beetje aan zijn haar.
Ik draai mijn hoofd een beetje en begin hem zuigzoenen te geven. Nu ben ik niet de enige die kreunt. Zijn diepe, lange, zware kreunen maak me helemaal gek. Hij trekt aan mijn shirt die nu ook uit gaat. Ik ga overeind en trek mijn broek uit en de zijne met zijn boxer. Ik sta op en loop naar de kast waar een rode doos in staat. Ik pak de tube glijmiddel er uit en loop weer naar Taehyung. Ik leg het neer op de tafel en begin tae weer te zoenen.
De zoen wordt weer heftiger en tae kreunt licht in mijn mond. Ik pak de tube en stuit wat op mijn vingers. 'draai je om babyboy.' fluister ik in zijn oor. Hij draait zich braaf om. Ik geef hem een kus in zijn nek en duw gelijk 2 vingers in hem. Ja 2. Hij kreunt heel hard. Ik beweeg met mijn vingers in en uit. Steeds sneller en sneller. Ik doe er een vinger bij en hij kreunt heel hard. Hij slaat zijn hoofd naar achter. Ik denk dat de buren niet zo blij gaan zijn straks. Als je snapt wat ik bedoel.
"J-Jungkook P-ple-ease ahhhhhh d-don't uh doe d-dit AAAHHH F-FUCK I-IK WILLL JE HMMPPPFFF IK TREK H-HET N-NIET UHH!!' zegt hij moeilijk. Ik grijns. "Heeft babyboy het moeilijk?" Vraag ik. Hij knikt licht. En een luide kreun komt weer zijn mond uit. Zijn aders en spieren in zijn nek spannen helemaal aan. Ik voel mijn lichaam opwarmen als een gek. Ik merk dat ik nu dat het ook strakker wordt rond mijn gulp. Ik kijk naar beneden en zie dat er een grote bult is ontstaan.
'god damn wat maak je me gek.' fluister ik. 'P-plea-ah~ please J-jungkook-k!' kreunt hij. Ik stop twee vingers in zijn mond. 'als je het zo graag wilt, bewijs het dan baby, suck it.' zeg ik met een grijns. Hij begint er gelijk op te zuigen. Zijn warme tong laat geen stukje droog. Mijn Dick wordt nu nog harder. Ik kijk naar hij de zijne steeds groter ook wordt. Ik haal mijn vingers weer uit zijn mond.
Ik leun naar voren naar zijn oor. 'good boy~' fluisterde ik en hij kreunde ligtjes. Ik begon hem weer te zoenen, deze was heel ruig en vol met lust van hem ook. Ik doe mijn boxer ook uit. 'you ready' vroeg ik. Hij zoende me, dat beschouw ik als een ja.
Ik duw mijn Dick naar binnen. Holy shit. Hij voelt zo strak. Zonder hem te laten wennen ga ik in en uit hem.
Pov. Taehuyng
Omg dit heb ik al zo lang niet gevoeld. Zonder me te laten wennen begint hij te stoten. Hij gaat steeds sneller. Het gevoel van pijn maar ook een geweldig overwelmend gevoel dat allebei door mijn hele lichaam gaat. Tranen komen uit mijn ogen maar worden weggeveegd door kook. Langzamer hand gaat hij nog sneller waardoor ik het niet meer hou om mijn grootste kreunen binnen te houden.
'kreun voor me babyboy~' fluisterde hij in mijn oor terwijl zijn hand zijn weg maakte naar mijn dick. Hij streelt met zijn vingertop over mijn eikel heen. Dat was het enige wat ik nodig had en een hele harde kreun verlaat mijn mond. Ik merk dat ik bijna bij mijn punt ben. 'j-jungggk-kook uh~ i-ik ggga ahh~ k-k-komen-n AAHH~~~.' schreeuw ik wanneer ik voel dat hij op mijn kont slaat. 'mijn naam is niet Jungkook en dat weet je baby.' zegt hij zwaar. 'alsjeblieft m-mag ik-k k-omen d-ad-dy?!' hij zoende me en we komen beide klaar. Hij laat zijn hoofd hijgend rusten op mijn borstkas.
Ik pak zijn hoofd op en zoen hem. 'jungkook?' hij kijkt me moe aan. 'ik hou van je.' een zwakke lach komt er op zijn gezicht te staan. 'ik hou ook van jou TaeTae.' zegt hij terug en geeft een kusje op mijn neus. Ik til hem op en loop naar boven en leg hem neer op bed. Ik ga naast hem liggen en sla de denkens om op ons heen. Wanneer ik ga zitten krijg ik een pijnscheut door me lichaam heen. Ik sis van de pijn. 'gaat het baby?' vraagt kookie bezorgd. Ik knik en ga liggen. 'kom laten we gaan slapen.' zeg ik. Hij knikt in sluit zijn ogen.
Ohw God wat is hij toch mooi. Mooie haren, zochten licht roze lippen, ogen waar ik mezelf in zou verliezen. Ik hou zoveel van hem. Ik ben blij dat ik hem heb ontmoet. Ik doe mijn ogen dicht en val ook in slaap. Het gaat nog wat worden morgen met lopen....
Heheheheheh een hoofdstuk waar jullie denk HEEEEEELLL lang op heb moeten wachten. Nog steeds denk ik dat ik hier echt niet goed in ben en dat mijn Smut verhalen echt slap zijn maar omdat jullie het de hele tijd aan vragden heb ik het toch maar gedaan❤️❤️💜
JE LEEST
Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*
FanfictionTaehyung is een jongens die samen met zijn vrienden alweer naar een nieuwe school moet. Hij lijkt cool maar is anders vanbinnen. Op de eerst dag valt er al gelijk onrust met een jongen. Die jongen is de eerste persoon die hem ziet van binnen. Wannee...