hoofdstuk 18

535 24 20
                                    

Prov. Taehyung

Ik wordt wakker van de zachte toon van mijn wekker. Zo zacht dat Jungkook niet wakker wordt. Ik loop zacht over de houten vloer maar bij een paar stappen kraakt het toch. Ik loop snel naar beneden en bel Mano.

Me: heyy is alles klaar?
Mano: ja Tae dat was het al gister.
Me: okay okay Just checking. Sooooooo hoe gaat het met jou en Keoni?
Biep....Biep......Biep....

Ja natuurlijk wanneer ik over hun ga vragen hangt hij op. Okay maar ik moet snel ontbijt gaan maken. Deze dag moet perfect lopen. Ik loop naar de keuken en pak alles wat ik nodig heb. Een half uur later ben ik klaar met alles en zet ik alles op een dienblad. Hij is nog niet beneden dus dan moet het maar een ontbijt op bed zijn.

Ik klop op de deur zacht. Maar geen geluid. Ik doe zacht de klink naar beneden en zie kookie met zijn hoofd in het witte kussen. De zwarte haren van kook en het witte kussen zijn er mooi uit plus de witten laken, deken en zijn witte shirt. IT'S AN ANGEL!!! zacht loop ik naar hem toe en zet het dienblad op het nachtkastje. 'kookie wakker worden.' zeg ik en streel zijn wang. 1 van zijn ogen gaat langzaam open en kijkt me slaperig aan. Wanneer ik begon te glimlachen kwam zijn bunny lach te voor schijn en ging recht opzitten. 'ik heb ontbijt voor je' zeg ik en wijs naar het dienblad. 'Zo hè waarom ineens dit.' grapt hij. Als of ik het nooit doe Ha Ha Ha...... Doesn't matter. 'ik had al verteld dat de hele dag een verrassing is voor je.' zeg ik en knip oog. Ik sta op en loop naar de deur. 'ik ga weg en ik kom pas om 17:00 terug naar huis zorg dat je dan gedoucht hebt, haar netjes is en aangekleed bent.' nadat ik dat gezegd heb loop ik weg en ga ik naar mijn scooter okay naar de winkel....

Pov. Jungkook

Hij is 6 uur weg?! Ik even 6 uur alleen gelaten. Dat kwam zeker als een verrassing. En tae kennende zou hij me nooit alleen willen laten. He i like a koala. Hij hangt aan je. En plakt aan je vast. EN DAT IS SOOOOO CUTE!!!! Wanneer we dan in het park waren of gewoon liepen sprong hij gewoon op mijn rug en wou er dan ook niet meer van af. Maar nu ik alleen ben voel ik me alleen. Vroeger zou ik dat wel fijn vinden maar tae der nu is vind ik het saai om niet met hem te zijnnn. Ik pak het dienblad en ben verbaasd over hoe hij heeft gekookt. Pannenkoeken met Nutella, wafels met stroop en toost met boter. En dan heb je ook nog sinaasappelsap en gewoon een bakje met fruit. Damn Tae. Ik krijg er honger van, maar goed ook. Ik eet alles op en stap uit bed.

Ik kijk naar de klok en zie dat het 12:30 is. Okay douchen en dan maar gaan uitzoeken wat ik ga aan trekken. Ik stap onder de douche en voel de warme krachtige stralen die uit de douche kop komen over mijn lichaam heen. Nu ik er alleen onder sta doet het me denken aan de eerste keer dat tae en ik voor het eerst gingen douchen. De eerste i love you die in mijn oor werd gefluisterd. Een ander warm gevoel komt over mijn lichaam heen in plaats van warm water. Ik begin spontaan te glimlachen en begin me te wassen. Ik hou echt van hem. My boy.

~~~

Ik stap de douche uit en droog me af. Ik kijk in de spiegel en zie nog een paar krassen op mijn rug zitten van tae. Ik grinnikt en doe de handdoek om mijn middel. Ik loop naar onze kleding kast en kijk er door heen. Als tae een verrassing organiseert is het vaak of leuk, of romantisch of het is helemaal te gek. Hmmm. Wat past daar allemaal bij.

Ik pak een broek een shirt en mijn riem en trek het aan. Ik pak gewoon uit de kast wat typisch mij is.

 Ik loop naar beneden en kijk op mijn telefoon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en kijk op mijn telefoon. 14:30 staat er. God ik dacht dat ik snel was. Shit ik ben mijn haar vergeten. Ik ren naar boven en ga voor de spiegel staan die niet meer beslagen is.

Zijn haar😍😍😍😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zijn haar😍😍😍😍

Ik loop weer naar benden. Het moet wel nu 15:00 zijn ik doe er altijd lang over om mijn haar zo te krijgen. Ik kijk op mijn horloge en zie inderdaad dat het 15:04 is. Okay wel 4 minuten later maar ja. I don't caaaareeeee. Ik ga op de bank zitten. Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig. Ben ik altijd met verrassingen en al helemaal die van tae. Omdat ja, omdat het tae is. Ik kijk door mijn sociale media heen en zie dat er veel wordt gepraat over mij en tae.

OMGGGGG there sooo cute!!!
Jaaaaa indeeeed they should forever be together.
YESSSS GIRLLLLLL!!!
*****Added you to this group
OMGGGG OPPAAAAAA
DID YOU GUYS NO JUNGKOOKIE-OPPA CAN SING?!
REALLY TAE TOOOO OMGGGG
THAT VIDEO ON THE SCHOOL DANCE WHEN THEY HAD TO SING 😍😍😍😍😍

Ik lach naar de apps. Je zult je vast afvragen hoe komt het dat jullie zo bekend zijn. Nou op een school dans moesten Taehyung en ik is een keer gaan zingen. En dat is dus viral gegaan. En nu hebben tae en ik een platenlabel gekregen met "Big Hit". Dus jaaaa. We worden waarschijnlijk in een band gezet.

Ik kijk nog steeds door de berichten heen. Maar ik zie 1 bericht waarvan ik denk what the actually fuck!

But there gay, that's grooooossss!!!!

Zegt die gene. WAT THE FUCK!!! ik wou naar hem gaan reageren maar ik zie dat andere al voor me zijn.

DUDE WHAT THE FUCK THEY ARE CUTE!
YESS WHAT IS WRONG WITH YOU!
gay is gross? Gay is gross?! GAY IS GROSS! SO YOU SAY IM GROSS???!!

En zo gaat het door. En komt weer een lach op mijn gezicht. Sommige mensen kunnen echt gemeen zijn maar vergeet nooit er zijn altijd mensen die van je houden. Wanneer ik de deurbel hoor gaan die ik mijn telefoon in mijn kontzak en sta op. En ik doe de deur open en zie Rayo staan. Ik kijk hem vragend aan. 'kom met mij mee. Het moet van tae.' zegt hij en draait zich om en loopt weg. Ik knik pak mijn sleutels en mijn spijker jacket en doe de deur dicht. Ik loop Rayo achterna met doodse stilte. Het is donker en er zijn maar drie lantaarnpalen in de straat. Rayo stopt voor een auto en doet de deur open. Voor mij. Ik stap in en hetzelfde doet hij. Ik voel hoe de auto opstart en voor ik het weet zijn we al aan het rijden.

Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu