Pov. Jungkook.
'heyy Taehyung waar is Mano?' vraag ik en kijk om me heen. 'i dont know why?' vraagt hij en kijkt ook in zich heen. 'nou omdat hij zei dat we een project samen doen en die moet af na de vakantie en aangezien dat wij tweeën veel dagen geskipt hebben heb ik wel een goed cijfer nodig.' zeg ik en stap het water uit. 'waar ga je heen?' vraag Taehyung. 'zoeken.' zeg ik en loop weg.
Ik doe de deur open van de kleedkamer. Ik doe elk deurtje open. Dan hoor ik iets. 'Mano?' vraag ik door de kleedkamer heen. Geen reactie. Niks. Het geluid is opgehouden. Ik doe het laatste deurtje open en. IEUWLLL IK ZIE MANO EN KEONI DINGEN DOENNN! HIER ZIJN MIJN OGEN NIET BESTEMD VOOR!!! 'omg Jungkook!' zegt keoni en hijst zijn broek op wanneer ik mijn handen voor mijn ogen doe en weg loop. Wanner ik de warmte voel van het zwembad doe ik mijn ogen open.
'baby wat is er?' vraagt Taehyung. 'mano en Keoni.' zeg ik. 'wat waren ze aan het doen?' vraagt hij. 'you dont wanne know honey.' zeg ik en ga het water in. 'IEUWWWLLL ZJN ZE DINGEN AAN HET DOEN?!' Vraagt hij en ik knik langzaam. 'eigenlijk moeten we niet zo doen want wij doen het ook.' zegt hij en ik kijk zijn kant op. 'Ja heel vaak.' zeg ik en we schieten in de lach. 'ja echt te vaka eigenlijk gewoon.' zegt hij en gaat op de kant zitten. 'volgens mij elke dag ofzo.' hij kijkt me aan geschrokken en knikt dan. 'ohw gaawwwddd. Wij zijn echt erg. 'zeg ik en kijk voor me uit. 'maar het voort zo goedddddd.' ik schiet in de lach en geef hem gelijk. Dat zo wie zo.
Vijf minuten later komen ze weer naar buiten. Wanneer ze onze kant op kijken worden hun hoofden helemaal rood. Ik grinnikt en loop naar hun toe. 'heyy het is okay he. Ahaha tae en ik zij. Ook zo.' zeg ik met een knip oog. We lachen even en ik loop dan weer terug. 'kook wat heb je gezegd tegen hun?' vraagt hij. 'uhm gewoon dat wij ook zo zijn.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'WACHT WAT WHY!?' schreeuwt hij. 'sat is het erg dan?' hij kijkt naar beneden. 'zijn privé dingen ja.' zegt hij en draait rondjes in het water met zijn benen. 'heyg Tae sorry alsjehet niet wou- ' voordat ik mijn zin ja of maken zit ik onder water. Ik kom boven en zie Taehyung lachen. 'is het water lekker?' vraagt hij plagend. 'wat deed jij nou? Dee jij me nou onder water? Huh?' vraag ik en kom op hem aflopen. 'uhm N-Nee hoor.' zegt hij bang voor wat ik ga doen. Ik tik hem ik en plons samen met hem het water in. ' is het water lekker?' imiteer ik hem.
~~~
We zijn weer thuis aangekomen. Het was echt leuk. Watergevecht gehad, van de glijbaan en Mano en Keoni zijn uitgekomen tegen ons. En blijk baar was Keoni het al ACHT JAAR?! Tae vond het wel jammer dat hij het niet wist in die hele vijf jaren dat ze elkaar kennen.
'Taehung eten is klaar!!!' schreeuw ik en hoor Taehyung rennen naar beneden. 'wat heb je gemaakt, wat heb je gemaakt OEOEOEOEOEOE ZIET ER LEKKER UIT!!!' schreeuwt hij hyper. 'Lasagne.' zeg ik en zet de schotel op tafel. Ik pak stuk en zette het op zijn bord en ook eentje op de mijne. We eten gewoon rustig en zitten te praten totdat hij mijn hand vast houd. 'Kookje ik moet je wat vertellen.' ik laat mijn vork met rust en kijk hem vragend aan. 'jk heb een verrassing voor je, morgen dus als je plannen hebt moet je die afzeggen.' zegt hij en eet verder. 'Babe je liet me schrikken ik dacht er is iets ergs gebeurt!' zeg ik ongelovig en ga ook verder eten. 'maak je geen zorgen schat, maar ik heb je morgen de hele dag nodig.' zegt hij en brengt zijn bord naar achteren. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Morgen, de hele dag huh? 'niet zo Jungkookie, voor de verrassing. Nou die grijns weg want we zijn al elke dag bezig. Laat me een keer pauze houden.' grapt hij en gaat tegenover me zitten. Wachten totdat ik ook klaar ben met eten.
Vijf minuten later ben ik ook klaar en begin aftewassen. Ik ben benieuwd wat het is. Die verrassing. Hij geeft wel vaker eentje gedaan maar de tijd is zo snel voorbij gegaan. We deden vaak een verrassing voor elkaar wanneer een zoveel tijd bij elkaar zijn maar we zijn pas over drie maanden drie jaar samen. Ik hoop dat het iets leuks is. Zeg maar een pretpark ofzo. JAAAAAAA!!!!
pov. Taehyung
Ik denk niet dat ik vandaag zou kunnen slapen. Voor morgen. God wat ben ik zenuwachtig. Gelukkig is alles klaar. Op de weg naar huis van het zwembad heb ik snel gebeld. En alles was gelukkig op tijd klaar. Nu wachten tot morgen. Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden. Het liefst geweldig natuurlijk. Ik heb hier eigenlijk al heelanv opgewacht maar elke keer kwam er iets tussen. Al was het iets slecht of iets goeds. Ik doe de tv uit. Meschien kan ik nog proberen te slapen.....
JE LEEST
Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*
FanfictionTaehyung is een jongens die samen met zijn vrienden alweer naar een nieuwe school moet. Hij lijkt cool maar is anders vanbinnen. Op de eerst dag valt er al gelijk onrust met een jongen. Die jongen is de eerste persoon die hem ziet van binnen. Wannee...