sorry

750 20 41
                                    

Bagahagaha als je dit binnen krijgt lijkt het net alsof ik wou zeggen dat ik ging stoppen. Uhm maar dat ga ik ook......

BAHAHAGAHAGA NEE GRAPJE DENK JE ECHT DAT IK GA STOPPEN!!!! nahwwww cuteu. Maar ik heb wel een paar vragen.

Ik heb dus al gezegd dat ik een nieuw boek wil gaan publiceren. Dat gaat over Yoongi. Lijkt jullie dat leuk?

Zo ja ik heb al een idee waar het over zou kunnen gaan maar ik wou vragen of jullie willen zeggen wat jij zou willen waar over het zou gaan. Het lijkt me leuk omdat te doen want ik wil jullie natuurlijk ook een plezier doen☺☺.

Zou ik mijn naam gebruiken of 1 verzinnen. Of willen jullie dat ik Y/n gebruik.

Ik heb namelijk wel veel vragen gehad voor mijn naam en om een boek te schrijven met 'Y/n' dus ik wou jullie WEER laten kiezen.

Zou ik het in het Engels doen of Nederlands?

Ik weet het niet zeker wat ik zou doen want nederlands is makkelijker om te lezen (en te schrijven) maar Engels dan klinkt alles zo beter idk maar bij mij is dat zo. En dan vind ik het ook 'spannender' klinken (het kan ook gewoon dat er een draadje in mijn hoofd niet goed zit omdat ik misschien de enige ben die dit heeft idk)

Ik wou jullie vragen om deze te beantwoorden want dan kan ik jullie een plezier doen en kunnen jullie me helpen. 😊😘

EN IK WEET NIET OF IEDEREEN HET HAD BINNEN GEKREGEN MAAR IK HAD WEER EEN HOOFDSTUK GEPLAATST MET EEN KINDA CLIFHANGER ( of hoe je dat schrijft😂) die hebben sommige nog niet gelezen. Dus ik wou vragen of jullie even willen kijken of hij er staat WANT,

Ik had al een begin gemaakt van dat hoofdstuk maar daarna zag ik dat ik 2k had qua reeds dus heb een 'ohhh my gowdd' hoofdstuk gemaakt toen en gepubliceerd. Daarna ben ik verder gegaan met het hoofdstuk en ook gepubliceerd maar die is voor de 'geen hoofdstuk' hoofdstuk gekomen.

Dus ik wou jullie vragen om te kijken voor de 'ohh my gowdd' hoofdstuk en wou kijken of je het al had gelezen.

Zo niet zou wel handig zijn om te lezen☺☺😂😂

Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu