*jungkook pov*
Ik werd wakker door wat gerommel en doordat het koud was en ik in mijn naked self zit. Ik doe mijn ogen open en zie een heel mooi mens voor me staan om te kleden. Hij staat nu alleen in zijn boxer. "Nice as" Zeg ik en ga zo liggen dat ik geniet van het uitzicht. Hij doet ze hoofd omhoog en draait zich om met een rood hoofd. "Nice chest" Zegt hij en ik zie hem net aan niet kwijlen. Ik begin hevig te blozen en bedek mijn buik een beetje met de deken. "Niet zo zijn babe" En hij haalt in 1 x de dekens van me af. Ik bloos nu nog erger dan eerst. "TAE.... " hij haalt zijn schouders op en pakt zijn telefoon. "Hoe laat is het btw" Zeg ik terwijl ik mij uitrek. Hij kijkt op zijn telefoon "tien uur. " Ik sta met een ruk op. "Godverdomme... Waarom heb je me niet wakker gemaakt nu zijn we een uur te laat op school. " Tae maakt maar een geluidje. Volgens mij maakt het hem geen kut uit. Hij loopt naar beneden met een shirt over zijn borstkas.
Ik loop naar de badkamer en ga douchen. Die warme stralen over mijn lichaam heen zijn heerlijk. Ik was me haren en mijn body en wrong me dan af. Ik loop naar Tae zijn kast en pak wat kleren er uit. Toen ik maar was party ik mijn tas en liep naar beneden. Ik zie tae voor de tv zitten. Hij heeft een zwarte gescheurde broek aan en een zwart shirt aan waar op staat " Im not what I wanna be life is what it wanna be "
Ik kijk naar hem en het valt me op dat er iets roods op zijn arm is. Als ik zie wat het is loop ik naar hem toe en trek ik zijn arm op en kijk naar het. Er staat " DIE " op zijn arm geschreven. " W-wat.... is dit...? " Vraag ik met tranen in mijn ogen. Ik ga er met mijn vingers over zijn arm heen. Het is nieuw. Taehyung geeft geen antwoord. "Geef antwoord! Wat. Is. Dit.?!!" Vraag/schreeuw ik boos. "Het is niks... " Ik laat zijn arm los en ga naast hem zitten. Mijn hoofd leunde op mijn handen en mijn vingers gaan door mijn haren heen. Waarom zou hij dit doen? Leven is kut? Haat hij zichzelf zo erg? Is hij depressief? Komt het doormij? Is hij sad? Kan ik er wat aan doen? Allemaal vragen gaan door mijn hoofd heen. Ik voel tranen langs mijn wangen en handen glijden.
Het is stil. Heel erg stil. Het enige wat je hoord is het gesnik van mij en de trillende ademhaling van Tae. "Kook i-i-m so-" Why, waarom doe je dit??? " Ik haal mijn hoofd uit mijn handen en zie Tae met rode ogen zitten maar zijn wangen zijn helemaal droog. "I don't know... "
"Nee Tae, je weet het wel anders doe je dit niet. Ik snap het niet. Ik snap niet waarom je het doet. Ik begrijp het gewoon niet! " "Nee dat snap ik je kent me niet! " "Komt omdat hij me niks verteld! " Ik sta op en ga ijsberen. "Omdat je het niet hoeft te weten!" "Waarom niet?!!!" "Omdat ik toch niemand vertrouw!!! " Hij stond nu ook op en ging voor me staan "En al helemaal jou niet!!!! " Auw die deed pijn. "Ik krijg echt hoofdpijn van jou" "Tae gaat het wel je ziet helemaal bleek" "Agh wat boeit jou het nou weer!!! " Schreeuwt hij naar me. Hij pakt zijn hoofd vast en loopt naar de keuken. "Ik heb nooit gezegd dat ik niet om je geef... "Hij mompelt wat en pakt een glas water en een aspirine. "Wat zei je? " Hij neemt het in en slik het door. "Ik zei wie geeft nou wel om me. Niemand wilt me. Mijn vader en moeder zijn dood. Van wegen mij. En ze hadden altijd ruzie van wegen mij en ze schreeuwde altijd tegen me en schelde me uit. Zie je sommige littekens die hebben hun ook gemaakt omdat ik zo'n mislukking ben!!!" Hij zakt op de grond en barst in huilen uit. Ik ten naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. "Ssst ssst ik geef om je ssst ssst ik hou van je Tae ssst rustig maar. " Hij knuffelt me super strak terug. "Ik ben niet gewend om me zo kwetsbaar op te stellen tegen iemand. Mijn vader en moeder hebben me geleerd om je gevoelens te verbergen want anders zien mensen je zwaktes." Zegt hij door het snikken. Ik blijf hem maar gewoon knuffelen en ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. "Wacht... Zei je nou dat je van me houd??" "Uhhhh.... " Hij kijkt me aan. "Als in houden van houden van??? " Ik knikte. Hij keek me ongelovig aan maar dan zoende me. Ik zoende gelijk terug. "Ik hou ook van jou hoor kookie." Ik bloosde een beetje. "Ahhh, is bunny nou aan het blozen? Zo schattig. " Ik draai mijn hoofd weg en bloost nog harder. Hij grinnikt alleen en staat dan op van de grond. "Het is wel leuk om met jou te knuffelen enzo maar ik denk dat we wel nog naar school moeten. " Ik zucht een keer maar knikt dan toch maar. Ik sta op en knuffel Tae nog 1 keer en pak dan mijn tas. "Op naar school dan maar" Zeg ik verveeld.
JE LEEST
Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*
FanfictionTaehyung is een jongens die samen met zijn vrienden alweer naar een nieuwe school moet. Hij lijkt cool maar is anders vanbinnen. Op de eerst dag valt er al gelijk onrust met een jongen. Die jongen is de eerste persoon die hem ziet van binnen. Wannee...