hoofdstuk 14

723 26 26
                                    

Pov. Taehyung

Ik wordt wakker naast Jungkook. Ik wil recht op gaan zitten maar ik wordt weer terug getrokken bij mijn middel. Een pijn scheut gaat door de onderkant van mijn lichaam heen. Ik kreun van de pijn. 'voorzichtig met me kookie.' lach ik. 'ohw sorry babe.' zegt hij en staat op. Even later komt hij terug met een aspirine en een glas water. 'kon je niet een klein beetje rustig aan doen gisteren?' vraag ik terwijl ik het aspirine pak en het glas water. Hij schud zijn hoofd. 'je hebt het aan jezelf te danken, je maakt me helemaal gek.' zegt hij met zijn bunny lach.

Hij komt naar me toe een geeft een kus op mijn lippen en trekt terug. Maar ik had niet genoeg dus ik pak zijn hoofd vast en breng zijn lippen weer naar de mijne. Ik zoen hem zachtjes. Hij plaatst zijn grote lompe handen op mijn gezicht en gaat er in mee. Ik trek langzaam terug en sta op. Ik loop naar de kast en pak mijn kleding voor vandaag. 'samen douche?' vraagt kookie. Ik knik en loop alvast naar de badkamer.

Ik doe mijn shirt alvast uit. En zie weer het grote litteken dat over mijn rechter borst gaat. Dan zie ik in de spiegel Jungkook staan en geeft me een knuffel en een kus in mijn nek. Hij laat mij los en kleed zich uit. Ik kleed me ook verder uit. We stappen onder de douche en laten het water over ons heen lopen. Ik sla mijn armen om jungkooks nek en hij de zijne om mijn heupen. 'ik hou van je tae.' zegt hij zacht. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'ik hou ook van jou kookie, je bent mijn kookie.' zeg ik.

Nadat we klaar zijn met douchen kleden er ons om. En opeens begint het heel hard te regenen. Zelf houd ik niet echt van de regen. Jungkook daar in tegen houd heel erg van het getik dat het geeft op de ramen en de geur die je ruikt als de regen het hout nat maakt. Het enige wat ik leuk vind aan de regen is dat we dan altijd een film dag houden. Ik kijk naar Jungkook blij. Hij grinnikt. 'ik kies de film taetaeeee!' zegt hij en rent de badkamer uit. 'hey wacht eens!' roep ik en haal hem in.

Ik ren zowat van de trap af en pak gelijk de afstandsbediening vast. 'heheheheh to slow.' zeg ik gemeen en start Netflix op. 'ik haat je.' zegt hij en gaat naast me zitten. 'dat is raar want tien minuten geleden zei je nog dat je van me hield.' plaag ik hem. Hij geeft me een prik in mijn zij. Ik schrik en flinch naar rechts. Hij weet dat ik dat irritant vind. Ik leg de afstandsbediening op tafel. 'had je niet moeten doen Kook.' zeg ik en leun over hem.

Pov. Jungkook.

Ik geef hem een prik in zijn zij om hem te irriteren zoals hij bij mij deed. De lach op zijn gezicht vaagt weg en wordt bloedserieus. En eerlijk gezegd THAT IS SSOOOOOO HOOOTTTTT!!!! hij legt de afstandsbediening weg en buigt over me heen waardoor ik naar achter deins. 'dat had je niet moeten doen kook.' zegt hij met zijn zware stem. Hij leunt in voor een zoen iets wat ik niet had verwacht maar ik ga ermee in.

Vijf seconde later voel ik iets in mijn zij prikken. Mijn ogen schieten open wanneer ik door heb dat hij me begint te kietelen. Ohw godddd noooo. Ik trek terug van de zoen. Hij begint nu met twee handen in mijn zijen. 'NOOO S-STOOOOOPPPP TAEEEE P-PLESEAAAAHHH' schreeuw ik terwijl ik heen en weer aan het bewegen ben. Na ongeveer vijf minuten de kieteldood te hebben gekregen stopt hij en ben ik helemaal uitgeput en val van de bank af.

Hij lacht gemeen. 'told ya you shouldn't have done that babe.' zegt hij met een lieve onschuldige lach. 'YYAH kijk niet zo onschuldig. Je bent echt een-' zeg ik maar hij onderbreekt me. 'echt een wat huh?' vraagt hij uitdagend weer met zijn diepe stem. 'echt een lekkerding.' zeg ik voordat hij me weer vijf minuten dat aan gaat doen. 'HA i know right.' zegt hij en kijkt naar het scherm voor een film. 'en je bent ook heel vol van je zelf.' zeg ik lachen en kijk naar de film die hij heeft uitgekozen. Romantische.

Wanneer de film bijna is afgelopen horen we de deur bel. Ik kijk naar Taehyung of hij weet wie dat is maar hij haalt zijn schouders op. Ik zucht en loop naar de deur. Wanneer ik hem open doe staat er iemand die ik niet had verwacht. 'H-hey Jungkook.....

Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu