Keoni^^^^^
'Taehyung die vrouw....is mijn moeder.'
'taehyung die vrouw....is mijn moeder.'
'taehyung die vrouw.....is mijn moeder.'
'taehyung die vrouw.....is mijn moeder.'De zin blijft door mijn hoofd heen gaan. Ik sta met een ruk op waardoor hij schrikt. Ik loop boos uit zijn kamer, onderweg smijt ik de handdoek weer de badkamer in. Hoe kan ze. Hier zomaar verschijnen en aardig doen terwijl ze hem zo wat heeft mishandeld. Ik loop snel naar beneden. 'uit mijn huis nu!' schreeuw ik naar haar. Ze schrikt van mijn luide maar diepe stem. 'hoe durf je hier te komen terwijl je iemand waar van ik heel veel hou heb mishandeld zo wat!' schreeuw ik weer. 'UIT MIJN HUIS!! EN WAAG HET NIET NOG EEN KEER TERUG TE KOMEN!!' schreeuw ik maar ze blijft zitten. Bang.
Ik loop boos naar haar toe. Ik pak haar arm en trek haar van mijn bank af. Als ze zelf niet weg gaat dan haal ik haar weg. Ik loop met haar. Naar de deur en duw haar naar buiten. 'wat is er mis met jou om iemand te martelen, mishandelen, gebruiken?!' zeg ik heel boos en doe de deur dicht. Ik loop weer naar boven naar kookie en klop op de deur. 'ja?' vraagt een zwakke stem. Ik open de deur en zie hem nog steeds op de zelfde plek zitten. 'ze is weg. Wil je een andere film kijken?' vraag ik en loop naar hem toe. 'ja graag.' zegt hij en glimlacht.
Skip time to next week (i am a lazyyyyyy)
Omdat we nog maar drie dagen school hadden nadat jungkook zijn moeder langs kwam. Hebben we vrij genomen. Want na die drie dagen hadden we lente vakantie. We gaan vandaag zwemmen met mij vrienden. Op school gaan ze vaak met elkaar om dus nu zijn ze ook vrienden met elkaar. GE-WEL-DIG!!!!! "Babe ben je bijna klaar?!' schreeuw ik. 'jaaaaaa!' schreeuwt hij terug en komt naar beneden rennen. 'uitkijken straks val je nog kook en dan kan je niet meer mee.' zeg ik. 'dan moesten we een andere keer zwemmen. ' zegt hij en loopt langs me. 'correctie jij moet een andere keer met hun afspreken ik zou gewoon gegaan zijn en jou alleen laten. ' zeg ik net zo makkelijk als hem en pak mijn tas. 'mean boy.' zegt Jungkook en loopt naar me toe.
'je zou het toch wel gered hebben in je eentje. Dingen doen die je niet zou doen wanneer ik er ben.' ze ik en lach zachtjes. Hij grijnst en pakt zijn tas van de grond. 'zullen we?' vraagt hij. Ik knik en loop de deur uit.'hier zijn weeee' schreeuw ik naar mijn vrienden. 'moet dat weer zo luid Tae straks mogen we niet eens naar binnen of we worden al weggestuurd.' Zegt Luka, ik haal mijn schouders op en loop naar binnen met de jongens die me volgen.
~~~
We lopen het zwembad binnen en we zien dat het rustig is. 'BOMMETJEEEEEE' schreeuwt Ray and plonst het water in. Jungkook doet het zelfde waardoor ik helemaal nat wordt. 'wacht jij maar.' zeg ik en duik het water in. Ik zwem onderwater naar Jungkook en trek hem aan zijn voet onderwater. Hij komt vlak voor mijn gezicht onderwater. Hij pakt mijn hoofd vast en geeft een kus op mijn neus en zwem dan naar boven. Wanneer we boven komen horen we gefluit. Bommetjes en duiken zijn verboden. ' HET IS DIEP GENOEG!' schreeuwt Rayo. Hij laat het er bij en zoekt een matje. Ik kijk om me heen en zie Mano op Keoni zijn nek.
Pov. Keoni
Ik, Mano en Luka springen het water in. Bommetjes en duiken zijn verboden. Horen we door een megafoon. 'HET IS DIEP GENOEG!' schreeuwt Rayo boos. 'yo Rayo chill.' zegt Luka en zwemt naar hem toe. Ik duik onder water en plaats Mano zijn benen op mijn nek en til hem op. Hij begint wilt te bewegen. 'heyy ik ben hier te zwaar voor zet me neer!' schreeuwt hij. 'ten eerste shut up je bent niet te zwaar je bent ligt eet jij wel? En ten tweede stop met heen en weer te bewegen of ik laat je vallen.' zeg ik en verstevigt mijn grip op zij benen en voel zijn spieren. Wouw hij heeft veel spieren. Damn.
Hij houd me vast bij mijn schouder. Zijn dunne maar grote vingers zitten half op mijn borstkas. Het maakt me eigenlijk een beetje opgewonden van. Zijn aanraking. Kut. Niet hierrr. UHG dan krijgt hij misschien door dat ik hem leuk vind. Ze weten allemaal niet dat ik echt vol gay ben gewoon echt vijfhonderd procent. Okay misschien is dat wel overdreven maar ja het is wel waar alleen dat weten hun niet. Niemand weet het. Niet mijn familie vrienden niemand. En ik ben het al 8 jaar.
Ik ken Mano al vijf jaar en ik vind hem al 4 en een half jaar leuk. Is lang i know maar ik kan er niks aan doen. Ik bedoel hij is best lang maar niet langer als dat ik ben hehehe, mooie grote bruine ogen, lange wimpers, nek met spieren en aders, echt OMG. EN HIJ HEEFT EEN GODVERDOMME AIGHTPACK!!!!! en hij is lief en zorgzaam en sportief. Ik bedoel hoe kan je hem nou niet leuk vinden.
Wanneer ik hem bijna laat vallen buigt hij naar voren en slaat zin armen om mijn buik heen. Ik kijk zijn kant op maar onze neuzen raken elkaar aan. Hij doet zij ogen gelijk open en schrikt. Maar daardoor raken onze lippen elkaar. Verschrikt kijken we elkaar aan, onze lippen nog steeds tegen elkaar aan maar onze ogen open en geschrokken in elkaar verzonken. Hij gaat voor zicht ik weg maar dat wou ik niet. Zijn zachte warme lippen. Waar ik eerlijk gezegd al 4 jaren naar verlang.
Ik buig naar voren en breng mijn lippen naar de zijne. Hij sluit zijn ogen. Ik ook wanneer ik voel dat hij er mee in gaat. Op dit moment boeit het me niet dat mensen of onze vrienden ons zien. Ik stap het bad uit met Mano op mijn rug en loop naar de kleed kamer. Ik verbreek de kus en zet hem neer op de grond. Ik kijk hem aan maar hij pakt mij arm en trekt me in een omkleed hokje. Hij sluit de deur en draait zich om. Hij loopt op me af en zoent me waardoor ik met me rug tegen de muur aan zit. Zijn tong glijdt naar binnen. Ik raak er weer en meer opgewonden door. Ik duw hem ruig naar achter naar de kant van het hokje en het hokje gaat licht heen en weer. Hij duwt zijn lippen op de mijne weer maar langzaam maak ik een weg naar zijn nek. Hij heeft moeite met het niet kreunen want straks hoort iemand ons nog. Maar mij maakt het nu niks uit. Ik hoor niks. Dus voor mij part is er niemand. Met mijn handen maak ik een weg naar zijn broek. Wanneer hij dat voelt kreunt hij zachtjes binnensmonds.
JE LEEST
Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*
FanfictionTaehyung is een jongens die samen met zijn vrienden alweer naar een nieuwe school moet. Hij lijkt cool maar is anders vanbinnen. Op de eerst dag valt er al gelijk onrust met een jongen. Die jongen is de eerste persoon die hem ziet van binnen. Wannee...