hoofdstuk 7

1.1K 40 30
                                    

* Jungkook prov *

Als we op school zijn kijken alle mensen onze kant op. "Waarom kijken ze zo naar ons?? " Vraagt Tae. "Ik ben een rare jongen -" Grinnik ik "- omdat ik gay ben en jij bent populair dus mensen snappen niet dat jij met mij omgaat. " Zeg ik er makkelijk daarna. Hij fronst even maar kijkt dan het plein op. Als we het plein oplopen gaan er allemaal mensen aan de kant staan en fluisteren.

"Waarom gaat Taehyung om met die weirdo straks word hij ook nog gay of gaat zijn imago eraan. " Waarom zijn mensen ook zo dom. Als je wilt praten achter iemands rug, fluister dan goed en niet dat mensen het kunnen verstaan. Pffff. Maar ik negeerde het gewoon. Tae daarin tegen zag je gewoon aan het gezicht dat jij zich ergerde.

Tot op een gegeven moment een jongen naar ons toe kwam. We stopte allebei met lopen. Hij kwam voor me staan met een boos gezicht. " EYY VIEZE TERING HOMO DENK JE DAT JE NU POPULAIR BENT DOOR DAT JE MET HEM OM GAAT. JE BENT GEWOON VIES NIET 100% IN JE HOOFD. WEETJE MAAK GWN EEN EIND AAN JE LE-" voor dat hij door kan schreeuwen. Is Tae hem helemaal verloren. Hij heeft hem met 1 klap op de grond. "TAE STOP PLEASEE!!! " huil ik van zijn worden en van hoe boos Tae is. Maar Tae blijft gewoon door rammen op de jongen die het uitschreeuwt van de pijn. "HET IS VERDOMME KERST. HOMO'S ZIJN NORMAAL. VIND JE HET NORMAAL OM DAT TE ZEGGEN. WEET JE HOE VEEL MENSEN ER DOOD GAAN AAN DIE WORDEN FUCKING MONGOOL. HET IS AL MOEILIJK VOOR EEN GAY PERSOON MAAK HET FF NOG LASTIGER TYFUS GOZER!!!!!! " huilt en schreeuwt hij. En hij blijft slaan en slaan en slaan tot dat de jongen geen geluid meer geeft. Ik trek hem aan zijn middel en hij valt naar achter. Ik trek hem in een knuffel terwijl hij uit huilt op mijn schouder.

De ambulance is gebeld en Tae en ik zijn naar huis gegaan. Ik heb even thee gezet voor Tae  (sorry kon het niet laten💋😂) en een deken gepakt. Hij zit voor de kerstboom te wachten op mij. We hebben maar besloten om nu de cadeautjes te doen voor de rustigheid en afleiding. " Okayy wie gaat eerst?" Vraag ik. Wanneer ik Tae aankijk kijk ik op tegen een cadeau. Ik grinnik even en krijg het cadeau in mijn handen gedrukt. Ik maak het open en hij schiet in de lach. Ik kijk een beetje verbaast en geschrokken naar hem. Als ik naar Tae kijk schiet ik ook in de lach. Wanneer we uitgelachen zijn en een paar tranen weg geveegd hebben kijk ik nog steeds ongelovig naar wat ik heb gekregen. Net wanneer ik wat wouw zeggen over hoe belachelijk het is. Zegt hij nog wat. " Énnnn.... Daar horen.. Deze twee dingen bij. " Zegt hij en pakt twee cadeautjes. "Tae zeg niet dat het is wat ik denk dat het is.... " Zeg ik is met rode wangen. Ik pak 1 klein pakje en een wat grotere aan. Ik maak het open en..... Jha hoor het is wat ik denk dat het is. Ik ben nu echt helemaal rood als een tomaat denk ik.  "T-Taee... Is niet grappig gek. " En ik sla speels op zijn been. "Heb ik gezegd dat het een grapje is? Zie je me lachen babe?" Vraagt hij. Ik kijk naar zijn gezicht het is bloed serieus. Ik heb het gevoel dat ik nog roder wordt. "Maar waarom? " Zeg ik nog steeds ongelovig. "Zodat ik dit kan doen" Hij leunt in en zoent me. Ik laat alle cadeautjes los en grijp zijn gezicht en zoen hem terug. Hij duwt de cadeautjes van mijn schoot af en gaat voor me liggen/zitten. Ik pak zijn onder benen en trek hem naar voren zodat hij op mijn schoot zit. "Gek dat kon je altijd doen-" Zeg ik onder de zoen. "Heb ik helemaal geen problemen mee hoor-" Zeg ik nog onder de kus door. "Ik houd hier van ma boy" Hij grinnikt even. "Ohw wat ben je toch ook een schatje. " Ik knik. Hij geeft me nog een kus op mijn mond en op mijn neus. "Nu mijn cadeauuuuuuuu!!!!! " Zeg ik en duw ben van mijn schoot. Ik hoor hem zuchten en ik zie hem gaan liggen. Ik kijk hem raar aan. "Ik zat net zo verdomd lekker..!" Zegt hij als een klein kind. Ik pak hem weer bij zijn benen en trek hem weer op mijn schoot. Hij knuffelt me even maar krijgt dan een cadeau in zijn handen gedrukt. Het is een envelop. Ik zie hem een nep sadd gezicht trekken. "Open het nou maar.!!! " Zeg ik ongeduldig.

POV. Tae

Ik krijg een envelop in mijn handen. Ik trek een nep sadd gezicht naar kookie omdat het niet een 'echt' cadeau is. Hij wordt ongeduldig. "Open het nou maar.!!!" Zegt hij. Ik moet en lachen hoor. Ik scheur de envelop open en ik krijg tranen in mijn ogen. Ik probeer ze in te houden maar dat lukt niet. "Omg... J-Junkook. I-is dit s-serieus?? " Vraag Ik vol ongeloof. Ik kijk naar hem en hij knikt hevig. "OMG JE BENT DE BESTE OMG OMG IK GA DER ECHT HEEN. OMG MIJN DROOM KOMT UIT AAAAHHHHH I LOVE YOU SO MUCH!!!!! " schreeuw ik hyper. Ik ren/loop naar Jungkook toe en knuffel hem stevig. "Tae... Babe.... Je kilt me zowat. " Zegt hij benauwd. Ik trek gelijk terug en kijk weer naar mijn cadeau. 'Ongelofelijk, ongelofelijk, gwn ook ongelofelijk ik ga gewoon voor het echt en voor de eerste keer in mijn leven naar een live concert in de melkweg ga ik naar een live concert van STRAY KIDS. OMG DAN KAN IK EINDELIJK I.N. ZIEN DIE CUTIE EN CHANGLIX OMGGGGGGGGG EN CHAN DE LEIDER OMG DIT IS ECHT EEN DROOM DIE UIT KOMT. " zeg/schreeuw ik weer. En trek Jungkook weer in een knuffel maar dit keer minder hard natuurlijk.

Omg ik ben zo blijjjj

Ik hou van hem met heel mijn hearteu

Heyy mensen ik kreeg een paar vragen of ik weer een hoofdstuk zou oploaden. Nou hier is hij dan hoor. Ik was van plan om hoofdstukken online te zetten in de vakantie maar is me helaas niet gelukt. Im sorry. I Purple yoe all. Fijne feest dagen mij  babessssss💜💜❤🔥😘😭💎

Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu