hoofdstuk 5 smut!!!!

2.6K 43 29
                                    

* Taehuyng prov. *

SMUT!!!!!

De zoen word steeds ruiger en ruiger. En mijn tong gaat tegen de warme tong van die van hem. Ik verbreek de zoen door op zijn lip zachtjes te bijten. Hij geeft een kleine kreun. It turns me on so much. Ik pak hem op waardoor hij zijn benen om mijn middel heen slaat. Terwijl ik naar boven ga met hem drukt hij zich heel close tegen me aan waardoor de zoen nog dieper is. Ik schop de deur open en leg hem zachtjes op mijn bed neer. Ik ga naar achter en trek mijn shirt uit. Hij schrikt van mijn litteken maar hij hersteld zich snel door zijn shirt uit te trekken. Ik kijk een beetje schamend om me heen maar k word naar voren getrokken en gekust door Jungkook. Eerst schrok ik maar toen mijn handen op zijn borstkas aanraakte had K nog meer zin in hem. We begonnen te kreunen in elkaars monden en zijn handen gingen naar mijn gulp. Hij deed mijn broek open en trok hem in een keer samen met mijn boxer naar beneden. Mijn dick was al wat harder aan het worden. Maar toen hij hem pakte werd hij heel hard. Hij begon kusjes te geven en te likken. En hij begon me een hoofd te geven. Zijn tong ging langs mijn dick en ik kreunde heel hard en sloeg mijn hoofd naar achter. Hij begon weer te grijnzen en lied mijn dick met rust.

Hij duwde me op bed. "Benen wijd! " Ik had niet gedacht dat kookie deze kant had. Zo streng en dwingend. Ik vind deze kant wel leuk. Ik kijk hem aan en zijn ogen staan vol met lust. Waardoor ik nog meer zin in hem heb. Ik doe mijn benen wijd en hij gaat er tussen zitten. Hij zoent me nog een keer maar gaat dan naar me kaaklijn en geeft me allemaal kleine lichte zuigzoenen. Hij gaat naar me nek en probeert mijn spot te vinden. Op een plek kreun ik heel hard. Hij zuigt heel hard en het tintelt waardoor ik een beetje begon te lachen. En gaat me maar zuigzoenen geven over mijn hele lichaam. Mijn handen ging naar zijn broek en ga er over heen met mijn hand. Ik voelde hem hard worden. Hij begon te blozen. Ik ga der nog een keer over heen en zie dat hij het moeilijk krijgt. Ik blijf er over heen gaan tot dat hij zweet druppels op zijn voor-hoofd krijgt. Ik deed zijn broek open en zijn boxer uit. Ik draaide ons om en begon hem te pompen. Hij begon te kreunen als een malle. Waardoor ik hem sneller begon te pompen. "I.. Ik.... Aaaahhh... Ik ga....UHHHMMMM... b.. Bijnaaaa... Ik komen!!!!" Ik moest lachen dat hij dat zo zei. "Hold it!!! "
"Whyyjjjj" Zei hij moeilijk en hijgend. "Omdat ik het zeg babyboy" Ik likte me lippen. Ik stop en zie dat hij het moeilijk heeft me ademen.

Ik grijns even en lik de kleine beetjes sperm van het topje van zijn dick af. Hij ademt heel diep in waardoor zijn borstkas om hoog gaat. "Do you like that babyboyy? " En deed het nog een keer. "Y.. Yess... D... Don't.. T.. St.. Stoppp. " Hijgde hij. "Hm wat zei je cutie?? " En deed het nog een keer alleen dan langzamer. Hij kreunde heel hard. "Don't stop... T.. Tae.. Please" En hij keek naar mij met smekende en hebberige ogen. "And why should I do that bunnyboy?"
"Omdat... Omdat... Uhhhhh... T.... Tae.... Niet plagen!!!! " Zei hij nu als of hij boos is. Ik pakte zijn dick en stopte het in me mond. "YAEHH... WHYYY?!!!! " Ik negeerde hem en begon met mijn hoofd naar beneden en omhoog te gaan. "Je weet dat ik dit niet lang vol kan houden!!! " Ik stopte.

"Je gaat het in houden. " Zeg ik op een volwassen toon. "En waarom zou ik dat doen. Omdat daddy het vraagt??? " Zei hij op een kinderlijke toon. Ik gromde eventjes. "Omdat babybunnyboy door daddy gefuckt wilt worden." Hij ademde diep. "Of niet dan zou ik me vergist hebben. " Zeg ik en ga af van jungkook. Hij gaat omhoog zodat hij zit. Hij pakt me nek en brengt het naar zijn hoofd. "Babyboy wilt dat daddy hem fuckt-" Hij Ademt diep in, kijkt me in mijn ogen en likt zijn lippen. Hij brengt zijn hoofd dichter bij die van me. Je zou denken dat hij me ging zoenen maar net toen onze lippen gingen raken ging hij schuin van mijn gezicht af naar mijn oor. "-and really... Really hard... " Ik trok terug en pakte zijn nek. Hij plaatste zijn handen op mijn kaak. "Gewoon te scherp daddy!!! " Ik trok hem in een ruwe zoen. Hij kreunde een paar keer in mijn mond. Ik duwde hem neer op bed. Ik ging tussen zijn benen zitten en hij sloeg de zijne om mijn heupen. Ik maakte iets meer ruimte en duwde met volle kracht mijn dick in site him. "AHHHHHH" schreeuwde hij. Zonder te vragen of het kon begon ik heen en weer te bewegen. Ik probeerde zijn plek te raken. Op een plek voelde ik dat hij mijn vel van mijn rug pakte. Ik stoote hard in en uit en de kamer vul de zich op met de harde kreunen van ons. Ondertussen dat mijn buik al een beetje onder de sperma van bunny. "S... S.. Ss... Snellerrrr!!!! " Ik voerde het tempo op en en begon als een malle in en uit kookie te gaan. "Aaa aaaa ahaa uhhhh ummmm hmmm. " Er begonnen tranen in zijn ogen te vormen. "Gaat het bunnyboyy" Ik was echt bezorgt om hem. "Ja niet stoppen ahhhhhh ffffuckkkk!!!! Yaaaahhhhh hhhmmmm. Hussssfff uhmmm aaah. " Ik moest een beetje lachen maar daar had ik al snel geen tijd meer voor. Jungkook begon me allemaal zuigzoenen te geven. "Yaeeh koookieee uhmpff hmmm aaahhhh humpff pff. " Kooien stopte. "I i wannaa hear themm dad dy." Zei hij met een grijns. Hij begon me hele grote zuigzoenen te geven. Van me nek naar me tummy. "AAAHHHH SHITTTT AHHHH KOOKIE KOM FOR DADDY. " Nadat hij dat had gehoord twijfelde hij geen moment en kwam. Niet kort later kwam ik ook Inside kookie. En vertraagde het tempo. "Hmpff dat was hhhh echt geweldig jezhussshh. " Kwam er hijgend uit zijn mond. Het enige wat ik kon dien is een instemmend geluidje maken. Ik moest echt bij komen er van. Ik ben nog nooit zo snel geweest. "Misschien moeten we gaan slapen" Zei hij toen hij me zag. Ik plofte neer op bed en jungkook ging met zijn hoofd op mijn borstkas leggen. Ik slingerde mijn armen om hem heen en hij trok hem dicht tegen me aan enzo vielen we in slaap.

OMG BABES 😭😭😭😭 IM SO SO SORRY. Ik heb echt in heeeeel lang niet gepost. Ik weet het ik ben echt erg😢. Maar ik had zo enorm veel huiswerk gekregen en ik had ptd week op mijn school (soort van pta's als je weet wat dat zijn) en ik ben nou niet zo goed in school.... Maar ik wil weer veel gaan posten babes. Nog maal het spijt me heel erg💔💔🌹. I Purple you all -Taehuyng en Jungkook💗😘😘💜💜💜💜💜💜

Come To daddy❤❤ ((Complete ✔️)) //DUTCH// *TAEKOOK/VKOOK☺*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu