Taehyung a fost, încă de când era mic, înconjurat de iubire şi tandreţe, de momente calde şi fericite, de o familie iubitoare care îl învăţase tot ceea ce ştia în prezent. Trăise lângă părinţii lui, două persoane pe care le iubea enorm şi care se iubeau la fel de mult. Ştia povestea lor de dragoste, fiindcă fusese pasionat de asemenea poveşti de la o vârstă frageda. Tatăl său îi scrisese pentru prima oară mamei sale atunci când acesta împlinise 18 ani, el fiind mai mare decât ea cu un an. Continuase să îi scrie scrisori lungi sperând ca aceasta să îi răspunda, însă nici după luni întregi şi zeci de scrisori, răspunsurile nu veneau. Totuşi, el nu a renunţat, a continuat să îşi caute sufletul pereche pe harta propriului trup, iar când disperarea aproape că îl copleşise, pe îmcheietura sa a apărut o adresă. De acolo, povestea lor începuse. Taehyung admirase şi adorase acea poveste, îndrăgea momentele pe care părinţii lui le împărtăşeau, iubea îmbrăţişările pe care şi le ofereau unul altuia şi spera ca, într-o bună zi, şi el să fie tratat astfel. De aceea atunci când a împlinit 18 ani, Taehyung a plâns de fericire. A fost atât de entuziasmat încât a mâncat un sfert din felia sa de tort înainte de a pleca în camera lui pentru a-şi începe propria aventură. La fel ca tatăl său, Taehyung a scris fraze lungi, întrebări, lucruri despre el, însă răspunsul nu a sosit niciodată. A continuat să spere, însă după nenumărate luni, acea urmă de speranţă care ardea în pieptul său a pierit, iar el s-a închis în propria sa cutie. Ceea ce iubise de când era mic părea să fie o minciună, fiindcă nici măcar peste aproape 2 ani de la data în care ar fi trebuit să îşi întâlnească perechea, Taehyung nu ţinea pe nimeni în braţe, doar o pernă pufoasă oferindu-i căldura, o căldură falsă care nu îl ajuta.
Taehyung locuia singur, o făcuse în ultimii doi ani de fapt, fiindcă la vârsta de 18 si câteva luni adolescentul a hotărât că viaţa lângă părinţii săi nu urma să mai fie la fel. Plecase de acasă, din iubitul său oras, din acel colţ de rai pe care îl adorase, şi ajunsese într-un loc nou, plin de oameni cu care Taehyung nu ar fi vrut să interacţioneze niciodată. Băiatul în vârstă de 20 de ani reuşise să se integreze, se descurcase singur într-un loc total nou, chiar fusese capabil să îşi câştige proprii bani din ceea ce făcea. Taehyung nu urmase un colegiu, cel putin nu încă, fiindcă plănuia să urmeze unul, însă se mutase de acasă oricum şi hotărâse că nu avea de gând să se folosească de banii părinţilor săi pentru a supravieţui. La început, adolescentul a vândut câteva portrete unor cunoscuţi, apoi mai mulţi oameni aflaseră de talentul său, unii cerându-i piese mari, tablouri sau chiar sculpturi. Taehyung iubea arta, trăise în jurul ei încă de când învăţase să meargă. Desenase pe orice, iar la creşă, în timp ce alţi copii se jucau sau scriau, el desena. Iubea ceea ce făcea şi nu se vedea lucrând într-un alt domeniu, aşa că atunci când din ce în ce mai mulţi oameni au început să îi ceară piese, Taehyung le-a oferit fără să se gândească. La câteva luni după ce se mutase în noul său apartament, singurătatea a părut să îl distrugă. Muzica pe care o lăsa pe fundal nu umplea golul unei întregi case, aşa că după ce a strâns destui bani, Taehyung s-a dus la un magazin dr animale cu gândul să cumpere un câine. Aşa ar fi trebuit, însă imaginea a doi pui care dormeau în cuşti diferite, dar aveau lăbuţele în exterior pentru a se atinge, imaginea celor doi l-a făcut pe Taehyung să îşi amintească de ceea ce iubea cu adevărat. Taehyung era special, iubea să iubească şi să fie iubit, aşa că atunci când a întrebat-o pe fata din spatele ghişeului de cei doi pui, aceasta a zâmbit. I-a spus că amândoi erau husky, rase rare aduse din alt oraş. Fiind singurii câini husky din magazin, cei doi se lipiseră unul de celălalt ca şi când ar fi fost meniţi să fie împreună. Taehyung a fist sceptic, pentru că acei câini aveau 3 luni şi totuşi nimeni nu îi cumpărase încă. Când a pus acea întrebare, fata a zâmbit trist, apoi şi-a aplecat privirea spre pui.
—Au încercat să îi cumpere separat, dar au plâns în continuu unul după celălalt. El, băiatul, e puţin agresiv cu alte animale, iar ea e o laşă. Nimeni nu a vrut să îi ia pe amândoi, fiindcă ar fi o bătaie de cap mult prea mare, deci sunt încă aici.
Adolescenta i-a povestit apoi despre nopţile în care cei doi pui rămâneau singuri, despre urletele lor pline de durere sau despre zilele în care se jucau împreună doar pentru a adormi împreună. Taehyung a ascultat atent, orice animal din încăpere fiind de mult uitat, fiindcă nici unul nu purta acea poveste. Când fata a părut să se trezească, un husky gri cu un ochi căprui, Taehyung s-a aplecat lângă ea. Aşa cum îi explicase şi Seulgi, vânzătoarea, fata era timidă, dar jucăuşă, aşa că nu a durat mult până când aceasta l-a lăsat să o mângâie. Taehyung a zâmbit în faţa ei, însă un mârâit slab i-a atras atenţia, iar bineînţeles, atunci când şi-a mutat privirea spre cuşca de lângă, a fost întâlnit cu o pereche de ochi gri ameninţători, dar totuşi superbi. Băiatul era un husky negru cu ochi gri, o raritate printre celelalte rase de husky, iar faptul că el era ameninţător nu îl surprindea pe Taehyung. Băiatul a zâmbit, apoi şi-a lipit şi cealaltă palma de cuşca masculului pentru a-i arăta că dacă ea pleca, pleca şi el, fiindcă erau o pereche, iar Taehyung înţelegea durerea e a fi despărţit de perechea ta.
Aşa că Taehyung a ieşit din acel magazin cu doi câini în loc de unul, chiar dacă nu acela fusese planul său. Totuşi, băiatul nu regreta, fiindcă bucuria pe care cele două animale i-o aduceau era îndeajuns pentru a-l distrage de la durerea din pieptul său. Cei doi câini, numiţi de către Taehyung Muse şi Onyx, erau într-adevăr o pereche. Dormeau îmbrăţişaţi, ceea ce părea puţin imposibil pentru câini, alergau unul lângă altul, iar Onyx, masculul, ei bine el era o poveste diferită. Era teritorial, agresiv, însă totul când venea vorba despre Muse. Onyx mârâia la orice câine care se apropia de Muse, iar ea, ea se ascundea în spatele lui. Taehyung îi iubea pe cei doi, fiindcă pe lângă toate defectele lor, Muse şi Onyx erau singura sa sursă de fericire pentru acele momente de singurătate.
~
Fun fact, cei doi câini descrişi sunt de fapt câinii mei husky care sunt pereche. Numele lor sunt Tae (fata, cea gri) şi Kookie (băiatul, cel negru).
CITEȘTI
black on black | taegguk RO
FanfictionCând împlinesc 18 ani, oamenii își pot contacta sufletele pereche scriindu-și pe propriul trup. Taehyung a încercat să comunice cu perechea sa, însă dupa luni bune fără răspuns, acesta a renunţat, alegând să îşi găsească fericirea în pasiunile sale...