Capitolul 14

1.8K 217 16
                                    

Taehyung, surprinzător, era oarecum fascinat de Jeon Jeongguk și de misterele pe care acesta părea sa le ascundă de cei din jurul său, preferând să poarte o masca în loc să își arate propriul chip, propria personalitate. Rămăsese uimit de felul în care se purtase cu el, de familiaritatea pe care o simțea atunci când era în preajma sa, dar și de căldura pe care zâmbetul lui Jeongguk i-o trimitea în corp, ca și când ar fi fost cea mai mare realizare a sa să îl facă pe celălalt să râdă. Taehyung a fost fascinat, nu doar din cauza acelor motive, ci și din cauza propriilor sentimente, fiindcă după acea seară, gândurile lui nu s-au mai îndreptat spre perechea care îl părăsise fără să se gândească la el, ci în cea mai mare parte, spre Jeongguk, care nu era atât de rău pe cât crezuse el. De acces Taehyung s-a simțit oarecum forțat de propriile sentimente să se ridice din pat peste 3 zile doar pentru a se pregăti sa plece la o plimbare, sperând ca și celălat să apăra în drumul său. Putea oricând să îl sune, fiindcâ Jeongguk îi trimisese un mesaj în aceași seara, scriindu-i despre cum i-a luat numărul din telefonul lui Jimin fără ca acesta să vadă. Taehyung a fost oarecum amuzat, fiindcă nu era nici pe departe un secret faptul că ei se înțelegeau acum, dar totul era mai palpitant așa. Nu l-a sunat totuși, fiindcă oricât de bine se înțelegeau, nu erau încă atât de apropiați pentru a se suna reciproc, deci Taehyung a plecat cu pași mici spre salonul de tatuaje pe care deja îl cunoștea ca pe propria casă, Muse și Onyx probabil fiind deja acolo din moment ce Jimin trecuse de dimineața pe la el pentru a-i lua, plângându-se de cât de leneș Taehyung devenise și împungându-l de la spate să fie mai plin de viața, sa facă lucruri mai palpitante. El nu era genul acela de persoana, iar Jimin știa asta, dar a ascultat totuși de el. Odată ajuns in fața salonului, a zâmbit, intrând cu aceași expresie pe față doar pentru a fii întâmpinat de voci puternice și multe persoane, mulți ochi care se indreptaseră spre el. Mai mult de 6 bărbați erau împrăștiați prin salon, toți arătând a vești rele, vești mai rele decât Jeongguk, iar până în prezent el fusese cea mai rea veste a lui Taehyung. A afișat un zâmbet slab, apoi s-a retras spre Recepție, acolo unde Namjoon era, fiind prea ocupat cu scrisul în registru pentru a-l observa. Taehyung a tușit, iar acesta și-a ridicat privirea, fiind surprins să îl vadă acolo.

—Taehyung, ce faci aici?

—Jimin a zis să fac ceva mai palpitant, așa că m-am gândit să vă fac o vizită.

Namjoon a zâmbit cald, așa cum o făcea de obicei, dar ochii i s-au îndreptat pentru un moment spre bărbații din spatele său, care continuat să șoptească încă de când Taehyung ajunsese.

—Nu vreau să par rău, dar Yoongi are mulți clienți, iar eu sunt ocupat cu registrele. Jimin și Jin tocmai au plecat să cumpere mâncare, deci dacă vrei îi poți aștepta sau îi poți suna.

—Îi pot aștepta înăuntru, nu?

Namjoon a zâmbit, aprobând, iar Taehyung s-a întors pe călcâie pentru a se îndrepta spre cealaltă încăpere, privindu-i cu coada ochiului pe bărbații din spatele lui. A intrat, evitând să mai facă contact cu acei oameni, apoi a privit pereții din sticlă în spatele cărora Yoongi se afla, stând aplecat asupra unui bărbat care părea destul de familiar. S-a Așezat pe canapea, fiind dezamăgit ca Muse și Onyx nu erau acolo, dar apreciind totuși grija pe care Jimin le-o purta celor doi. Peste câteva minute pline de o liniște apăsătoare, Taehyung și-a scos caietul și un creion, hotărând să deseneze până când ceilalți apăreau. Se întreba unde era Jeongguk și ce făcea, dar era mult prea reticent pentru a-l contacta din moment ce ei doi încă erau într-o perioada de cunoaștere destul de ciudata. A continuat să schițeze ceea ce vedea în jur până când ușa s-a deschis, iar odată ce ochii i s-au ridicat, un mic zâmbet i s-a întipărit pe față la vederea acelui trup zvelt îmbrăcat, ca de obicei, în haine negre, dar extravagante. Jeongguk nu l-a observat la început, dar când ochii lor s-au întâlnit, reacția lui nu era cea pe care Taehyung o așteptase.

black on black | taegguk RO Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum