Taehyung a urmărit cum brațul lui Jeongguk se înfășoară în jurul lui, mâneca bluzei de pijama ridicându-se destul de mult pentru a lăsa la iveală un tatuaj pe care el nu îl văzuse până atunci, cerneala acestuia fiind destul de închisă pentu a-i da de înțeles că era un tatuaj proaspăt, probabil cel pe care îl acoperise Jeongguk cu mult timp în urmă. Ceea ce l-a surprins totuși a fost modelul acestuia, arătând ca o sfoara care se înfășura în jurul încheieturii lui, dar care se oprea brusc atunci când se apropia de începutul palmei. Taehyung a putut observa câteva litere sub sfoara aceea, dar nu a putut descifra mesajul pe care Jeongguk își dorea să îl ascundă. A analizat pentru alte câteva secunde liniile atente ale tatuajelor de pe degetele sale, modele florale stilizate atât de magnific încât Taehyung s-ar fi putut holba la ele pentru ore în șir. A început să se întrebe ce fel de tatuaje mai ascundea Jeongguk, însă a alungat gândurile acelea, fiindcă nu ar mai fi fost capabil să doarmă dacă nu se oprea atunci. S-a ghemuit mai aproape de corpul celuilalt, ascultând sunetele ușoare ale respirației lui Jeongguk, apoi și-a închis ochii, zâmbind slab înainte de a dormi cu inima încălzită și sufletul împăcat.
A fost trezit dimineața următoare de sunetul labuțelor celor doi câini, aceștia alergând prin apartament pentru a-i atrage atenția. Taehyung a deschis ochii, fiind surprins pentru câteva secunde să observe un alt trup lipit de al lui, capul lui odihnindu-se pe pieptul lui Jeongguk, totul din cauza obiceiului său de a îmbrățișă ceva în timp ce dormea. Și-a ridicat privirea, zâmbind atunci când a observat chipul liniștit al băiatului, acesta arătând mai tânăr atunci când dormea. A fost nevoit să se ridice de lângă el pentru a se ocupa de cei doi câini nerăbdători să se plimbe. Ca în fiecare dimineața, s-a îmbrăcat cu un palton, apoi a ieșit cu ei în parc pentru jumătate de oră înainte de a urca înapoi pentru a pregăti micul dejun. Totuși, când Taehyung a deschis ușa, a fost lovit de mirosul ademenitor și dulce al clătitelor, iar când și-a îndreptat ochii spre bucătărie l-a observat pe Jeongguk lângă aragaz, acesta având lângă el o farfurie aproape plină de clătite pufoase. Taehyung a pășit spre el, acesta întorcându-se când a auzit pașii, un zâmbet larg întipărindu-i-se pe chip.
—M-am gândit că nu ai mâncat, deci am hotărât să fac ceva repede. Am umblat în frigiderul tău, sper că e ok. A, nu știam dacă îți plac clătitele cu afine, deci am făcut doar câteva așa.
Jeongguk vorbea rapid, ca și când nu știa cum să se oprească, iar Taehyung a chicotit înainte de a se apleca pentru a umple bolurile celor doi câini.
—Mănânc orice, serios. Mulțumesc, Jeongguk, chiar nu am mai mâncat clătite de mult timp.
Băiatul de lângă aragaz a zâmbit, iar Taehyung a reaalizat abia atunci că Jeongguk renunțase la cămașa subțire pe care o purtase noaptea în schimbul unui tricou alb, luat probabil din baie, din coșul cu rufe spălate. Jeongguk a observat probabil atenția lui, neștiind că Taehyung se holba de fapt la liniile negre care se vedeau pe sub tricou, pe fiecare colț de piele.
—Am luat tricoul din baie, sper că-
Taehyung a izbucnit în râs, iar Jeongguk a înțeles aluzia. Era ok, nu era nevoie să mai întrebe. L-a lăsat pe Jeongguk să termine clătitele, îndreptându-se spre dormitor pentru a se schimba de pijamalele mult prea confortabile, îmbrăcând haine lejere în schimb, apoi s-a întors în bucătărie, rămânând surprins în pragul ușii din cauza imaginii din fața lui. Jeongguk era așezat în genunchi, iar Onyx și Muse se jucau cu el, mușcându-l de mâini și împingându-se în el. Un zâmbet larg i-a apărut pe chip lui Taehyung, acesta pornind cu pași mici spre el pentru a se așeza în fața lui. Jeongguk arăta altfel, parul lui fiind ciufulit într-un stil care părea atât de familiar și confortabil, ochii fiindu-i mai sclipitori decât înainte, zâmbetul de pe chipul lui fiind atât de atractiv și frumos încât Taehyung s-a holbat poate pentru prea mult timp. Jeongguk, totuși, nu a părut deranjat, ridicându-și mâna pentru a-i mângâia obrazul lui Taehyung cu mișcări gentile, degetele lui dând careva șuvițe de păr la o parte în timp ce acesta a zâmbit, propria sa mâna ridicându-se pentru a se așeza peste palma de pe obrazul lui. Jeongguk zâmbea, însă colțurile buzelor i-au picat într-o linie dreaptă, ochii îndreptându-i-se spre încheietura lui Taehyung. Instinctual, i-a prins palma pentru a-i întoarce mâna, apoi a citit cuvintele de pe pielea lui, panica instaurându-i-se în corp. Ochii i-au coborât spre propria încheietură, observând literele sub tatuajul pe care îl făcuse în urmă cu puțin timp. Și-a coborât brațul, ascunzând încheietura de ochii lui Taehyung, apoi s-a întrebat daca celălat văzuse cumva cuvintele cu o seară în urmă. Panica de pe chipul lui probabil a fost interpretată de Taehyung în alt sens, fiindcă acesta i-a prins palma între degetele lui, zâmbind pentru a-i atrage atenția.
CITEȘTI
black on black | taegguk RO
FanfictionCând împlinesc 18 ani, oamenii își pot contacta sufletele pereche scriindu-și pe propriul trup. Taehyung a încercat să comunice cu perechea sa, însă dupa luni bune fără răspuns, acesta a renunţat, alegând să îşi găsească fericirea în pasiunile sale...