Keyifli Okumalar herkese*-*
Umarim Beğenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin lütfen^^
Sınır +50 oy ve +50 yorum^^
Yorum yapmadan geçmeyin lütfen^^ Rica ediyorum hepinizden
:(-TAHİR'DEN-
Sabah olmuştu gözlerimi yavaş yavas açtığımda evde olmadığımı fark ettim yayla evindeydim gerçi dün gece nasil gelmiştim daha doğrusu hic birşey hatırlamıyordum. Bian omzumda uyuyan nefese baktim ne işi vardi onun burda? Diye düşünmeye başlarken nefes gözlerini açıp bana bakti.
Nefes:Uyandin mi?
Tahir:Ben nasil geldim buraya?
Nefes:Hic birşey hatirlamiyor musun?
Tahir:Haturlasam niye sorayum.
Nefes:Doğru. Dün gece sen getirdin beni buraya zorla.
Tahir:Zorlami?
Nefes:Evet.
Tahir:Dün gece birşey oldumu?
Nefes:Bilmem oldumu?🤔 bi düşünelim.
Tahir:ya doğru düzgün cevap ver oldumu olmadimi? Gerçi benim için fark etmezde.
Nefes:Kendin bul.
Diyip ayağa kalkti ben sadece baka kalmıştım. Yani zorla sahip olmuş olamam dimi ona bunu yapmış olamam gerçekten.
Tahir:Sana zorla.
Nefes:Bana zorla tecavüz etmeye kalktin Tahir Kaleli!
Tahir:Ne!? Benmi?
Nefes:Yok baban tabi sen.
Tahir:Yapmış olamam bunu ben zorla bir kadinin rizasi olmadan onunla yatmam.
Nefes:Ama bana saldirdin.
Tahir:Yalan söylüyorsun.
Nefes:Evet yalan söylüyorum ben yaa o zaman bune.
Dediginde boynunu gösterdi resmen morarmıştı boynu ben yutkunarak ona baktim inanamiyorum istemeden ona saldirmam tecavüz etmeye çalışmam gerçekten şuan kendimden iğrenmiş durumdaydim.
Nefes:Gördünmü? Bunu sen yaptin.
Tahir:Ben.
Nefes:Sen ne! Hem bidaha sakin içki içme sana yakışmıyor.
Tahir:sanane içerum içmem hem senin barlar da ne işin var di?
Nefes:Sanane. İster giderim ister gitmem.
Tahir:Bana bak bana diklenme çok kötü olur
Nefes:Nolur ! Döver misin! Tecavüz mü edersin yoksa.
Tahir:Laflarina dikkat et.
Nefes:Neyse Artik gidelim mi?
Tahir:Dün gece niye gitmedin?
Nefes:Bilmem niye gitmedim.
Dedi ben ona baktim sadece gerçekten bu nasil bir kizdi hayla anlamamıştım ona onca şey yapmama rağmen yanimdaydi benim yanimdaydi.
Nefes:Heyy hadi gidelim Saat 7 oldu eğer 7:30 dan önce evdr olmazsam annem beni gebertecek.
Tahir:Gece gitseydin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ -NEFTAH-
Romance"AŞKTAN NEFRET EDEN GENÇ BİR ADAM ONU AŞKA İNANDIRMAK İSTEYEN GENÇ BİR KIZ"