•|54.BÖLÜM|

3.9K 234 63
                                    


Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^
Içime sinmedi ama lutfen yorum yapin:(( lutfenn

Finale Son 1 bölüm 

Sınır  +80 oy +50 yorum^^

-NEFES'DEN-

Karsimda duran vedata  baka kaldim resmen berke yumruk atmıştı.

Vedat:Yenge iyi misin?

Nefes:iyim yengem de sen.

Vedat:telefonumu unutmusum da onun için gelmiştim  eve iyikide gelmişim.

Berk:Sen kimsin lan!

Vedat:Kayniyim! İt!

Diyip kaldirdi ben sadece  baka kaldim berk'e tam yumruk atacakken durdurdum.

Nefes:Vedat tamam dur.

Vedat:Yenge birakda bir guzel benzeteyim şu iti!

Nefes:Yengem boşver.

Vedat:Bana bak lan it ben bir polisim ve seni şuan tutuklardim ama dua et yengeme  sen simdi degol git burdan.

Diyip firlatti berk birsey demeden gitti ben sadece bakiyordum vedata.
Vedat yanima  geldi.

Vedat:iyisin dimi yenge?

Nefes:iyim cok sağol.

Vedat:Yenge tahir.

Nefes:Sakin tahire bunlardan bahsetme olurmu? Vallahi durduramam onu gebertir berki.

Vedat:Merak etme yenge sen.

Dedi ben gülümsedim ve sonra içeri girecekken  yangazlar geldi.

Nefes:Hayirdir? Aldiniz mi günü.

Fatih:Aldık  yenge 2 gün sonra nikahimiz var.

Nefes:Ayy hadi inşallah

Dedim gulerek hep beraber içeri girdik. nedense çok mutluyduk hepimiz fatih murat berrak nazar tüm ev halki mutluydu bende mutluydum Ömrümun sonuna kadar bu muhtesem aile ile beraber kalmak istiyordum. Çünkü  bu evde mutsuzsan bile seni güldürecek  bir ablan ve bir sürü kaynın vardi.

-1 GÜN SONRA-

Sabah olmuştu ben hayla uyuyordum taki gürültüleri  duyasiya dek ve sinirle gözlerimi  açtım.

Nefes:Bu evde uyumak cidden haram yaa.

Diyip yataktan  kalktim ve pencereyi açtım  tahir yangazlar vedat mustafa abi  hazirlik yapiyordu.

Tahir:Yangazlar siz gibin hazirlanin burda ne edeysunuz.

Fatih:Abi biz 5 dakikada hazirlanir ama  kizlar bir türlu hazirlanamadi.

Tahir:Sizin  kizlar cabuk hazirlanir da nefes 2 saatte  anca  hazırlanıyor yok kilo aldim yok bu olmadi uff.

Nefes:Ne dedin sen?

Tahir:N n nefes?

Nefes:ya nefes sen benim dedi kodumumu yapiyorsun?

Tahir:Olurmu Kuymağum.

Nefes:Yaa Hödük  müsün sen?

Tahir:Evet.

Vedat:Tahire bak kendini nasil biliyor.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin