Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin^^
Oy ve yorum yapmadan geçmeyin lütfen okuyan ve yorum yapan herkese teşekkür ederim. Iyiki varsiniz😍
Sınır +80 oy +70 yorum^^
-TAHİR'DEN-
Eve Gelmiştim telefonumu unuttugum için içeri girdiğim an yukaridan sesler duydum ve yukarı çıktım yerde yatan nefesi gördüm nefes de basını kaldırıp bana bakti
Nefes:T tahir?
Dedi ben nefesi öyle yerde görünce beynimden vurulmuşa döndüm adeta.
Tahir:Noluyor Burda!
Diyip nefesin yanina gittim eli karnindaydı ben hemen onu yerden kaldırdım sonra habibe ye baktim.
Tahir:noluyor burda dedim!
Habibe:Bu hizmetçi parçasi hiç bir is görmüyor ve beni dövmeye kalkti!
Tahir:Hizmetçi parçasi? öylemi hem seni dövmeye kalkti diye sende Hamile bir kadini heleki o kadin benim karımsa. Ve sen benim karımı yere ittin öylemi?
Habibe:Karin mi?
Tahir:EVET KARIM!!
Dediğim an öfke ile habibeye baktim ardindan halam geldi yukari.
Raziye:Tahir noluyor!
Tahir:Seninde gelmen iyi oldu hala!
Raziye:Sen napiyorsun burda bizimi dinliyorsun in asaya çabuk.
Dedi nefese nefes sadece bakti halama bir yandan karnini tutuyordu ben halam dönüp şöyle dedim.
Tahir:Yavass! Gel hala! Sen benim karimi benim yanımdan kovamazsun!
Raziye:N n ne karisi tahir!
Tahir:Tanıştırayım NEFES KALELİ! Benim Karim oluyor kendisi.
Raziye:Ne zaman evlendin sen!
Tahir:Evlendim işte.
Raziye:Şey tahir.
Tahir:Şimdi ikinizde kulaklarinizi dört açın ve beni iyi dinleyin! Eğer karima eziyet edecek olursaniz yok efendim şu işide yapi ver yok efendim şunuda yap! Derseniz hamile karımı yorarsaniz ikinizide bu evden kovarım hatta o yetmezmiş gibi çaylıktaki evde de kalamaz sokakta kalirsiniz Anladiniz mi beni!
Raziye:Tahir!
Tahir:Anlaşildimi dedum!
Raziye&Habibe:Anlaşıldı.
Tahir:Bu arada misafirseniz misafirliginizi bilin!
Diye bağırdım onlara bana bakti ben nefese baktim hemen yüzünü avuclarimin içine aldim
Tahir:iyi misin?
Nefes:iyim ben.
Tahir:Biz bir doktora gidelim senle bence.
Nefes:iyim hem merak etme bebegimiz gayet iyi.
Dedi ben bian halam ve habibeye baktim sinirle.
Tahir:asaya inin!
Habibe:Tahir ufacik bir düşme için.
Tahir:Ufacik mi? Karninin üzerine düştü hamile bir kadini ittin! Ya karima ve bebeğe bisey olsaydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ -NEFTAH-
Romance"AŞKTAN NEFRET EDEN GENÇ BİR ADAM ONU AŞKA İNANDIRMAK İSTEYEN GENÇ BİR KIZ"