•|10.BÖLÜM|

6.7K 255 85
                                    

Keyifli Okumalar herkese🌊
Umarim Beğenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin lütfen^^
Sadece oy verip yorum yapmadan  geçmeyin.🙁

Sınır  +60 oy +50 yorum ^^

-NEFES'TEN-

Sabah olmuştu tahirle sarmaş dolaştım.dün gece resmen tahirin karısı  olmuştum.  tahire dönüp  baktım ve sonra yataktan kalktım üzerime  bir çarsaf alıp sonra tahirin dolabinı açtım onun kiyafetlerinden birseyler alip giydim  benim kiyafetlerim müştemilattaydı. sonra saate baktım 7 diydi hemen odadan çıkıp  koşarak asaya indim. Asiye abla kahvalti hazirliyordu.

Asiye:Günaydın  elticim.

Nefes:Günaydın  abla.

Asiye:Nereye?

Nefes:Hazırlanıp okula gitmem lazim.

Asiye:Hmm anladim canum Keşke tahir okulunun bittigini bekleyip evlenseydi seninle.

Nefes:Keşke ama napalim neyse ben gidip hazirlanayim.

Diyip konaktan çıktım ve hemen müştemilata  gidip odama girdim ve üzerime okul formami giyip saclarimida tarayip müştemilattan  çıktım. tam gidecekken biri durdurdu beni.

Hasan:Nefes hanim?

Nefes:Evet.

Hasan:Şey tahir bey sizi okula birakmami söyledi de.

Nefes:Gerek yok ben kendim giderim.

Hasan:Şey tahir beyin emri var  lütfen binin

Nefes:Peki

Diyip bindim ve okula doğru  gittik.

-TAHİR DEN-

Gözlerimi açtığımda yanimda nefes yoktu ve hemen yataktan kalktim ve üzerime birşeyler giyip aşaya indim yengem kahvalti hazirliyordu.

Tahir:Nefes okula mi gitti?

Asiye:Evet yengem.

Tahir:Hımm anladım.

Asiye:Tahir.

Tahir:noldu?

Asiye:Niye nefese böyle  davraniyorsun?

Tahir:Sizene Karim değilmi  istediğim  gibi davranırım!

Asiye:Anan dan dolayi  böylesin dimi?

Tahir:Yenge bu evde onun adi anmayacak dedim size.

Asiye:Tamam anmayalim ama o kizin ne günahi vardi senin yatıp kalktigin kizlara benzemiyor o.

Tahir:Benim gözüm de her kadin aynidir.

Asiye:Nefes farkli ama.

Tahir:nefes de aynı emin ol.

Asiye:Görcez  yengem ama şunu  unutma bir masumun günahina giriyorsun ve bunun bedelini ağır  ödeyeceksin diyeyim de.

Dedi ben birsey demeden evden çıktım  burnumdan  soluyordum adeta. ve telefonum  çaldı  bian bende hemen açtım.

Tahir:Noldu hasan?

Hasan:Nefes hanimi  okula bıraktım  tahir bey haberiniz olsun dedim.

Tahir:Tamam. Bu arada gözünü  üzerinden  ayirma.

Hasan:Emredersiniz.

Diyip kapatti bende arabama binip şirkette  gittim.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin