•|40.BÖLÜM|

4.5K 271 101
                                    

Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^
Buyurun bakalim bebek ölmedi:D insallah begenirsiniz lutfen oy verip yorum yapin lütfen^^ sizin için günde 3 bolum yayinladim bugün  lutfen bol yorum yapin^^

Sınır  +80 oy +60 yorum^^
Bu arada şarkı esliginde dinleyin  ben yazarken agladim insallah begenirsiniz  sizde ^^

Bu arada  yazim hatam olsuysa kusura bakmayın ellerim donarak yazdim ^^ o yüzden  Kusura bakmayin^^

-TAHİR'DEN-

Nefesi hastaneye getirmiştik odaya almislardı ve bizim girmemiz yasakti. ben nefesi öyle görünce  nefesim kesilmişti kalp atışlarım durmuştu o an. herkes cok perişandı. Bir süre sonra doktor odadan çıktı.

Tahir:Doktor.

Doktor:Merhaba tahir bey.

Tahir:K karimin durumu nasil?

Doktor:Şey Suan karinizi yoğum bakima aliyoruz.

Tahir:Neden?

Doktor:Nefes hanim ciddi bir beyin sarsintisi geçirmiş.

Tahir:Eee peki bebek?

Doktor:Bebek iyi ama anne için ayni şeyi söyleyemem.

Tahir:Nedemek söyleyemem doktorr!

Doktor:Bakin Bir süre yoğum bakimda kalmasi lazim

Tahir:Karim iyi d d d dimi?

Doktor:iyi  olduğunu  söylemem mümkün  değil  suanlik.

Asiye:Nasil yani. Nefes yogum bakimdami kalcak?

Doktor:Aynen bir süre yogum bakimda kalcak.

Tahir:Peki n nezaman uyanir karim?

Doktor:Bilmiyoruz belki yarin belki  1 ay sonra  belki 1 yil sonra.

Tahir:Nasil ya b b bu kadar ciddimi? Sadece merdivenlerden yuvarlandi.

Doktor:işte bu yuzden beyin sarsıntısı  geçirmiş.

Tahir:Doktor bak ben nefes olmadan nefes alamam ölürüm anliyor musun karimi yaşat nolursunn yalvarıyorum  sanaaa!!

Doktor:Biz elimizden ne geliyorsa yapcaz.

Tahir:Elinizden geleni değil  fazlasini yapacaksunuzzz! Eğer karima birsey olursa Nefesim ölürse bende bu hastaneyi basunuza yikarum!

Mustafa:Tahir sakin ol.

Tahir:Olmiycam anliyor musunuz olmiycamm!! Şimdi duydunmu beni doktor!!

Doktor:Duydum.

Diyip gitti o sira sedye ile nefesi çıkardılar  içeriden ben hemen nefesin yanina koştum ve elini tuttum.

Tahir:Nefesim hayatimin anlami ben burdayım tamami sakin beni birakip gitme olurmu.

Hemşire:Beyfendi izin verir misiniz yoğum  bakima cikarcaz hastayı.

Tahir:Tamam bende geliyorum.

Dedim ve yoğum bakima çıktık  nefesi yoğum bakima aldilar ben  kapida beklemeye başladim  herkes yukarı  çıkıp  yanima geldi.

Hale:Benim kizim çok güçlüdür  pes etmez benim kizim.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin