•|33.BÖLÜM|

5.4K 303 160
                                    

Keyifli  Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen

Oy ve Yorum yapmadan geçmeyin lütfen^^ satır aralarinada yorum  yapin lütfen^^

Sinir +80 oy +70 yorum.


-NEFES'DEN-

Sabah olmuştu ben gözlerimi açtım yatak odasindaydim bian hizli bir sekilde yanimda uyan tahire döndüm  ve ona baktim sonra yataktan kalktim hemen uzerime baktim pijamalarım ileydim. Tahire baktim yari çıplaktı  ben hemen dolabimdan şampuanimi aldim ve bornozumu alip çıktım  odadan banyoya girdim.

Banyomu yapip bornozumu giyip banyodan çıktım  o sira habibe odadan çıktı.

Habibe:Oo Saatler olsun.

Nefes:Sağol. Bu arada laf sokacaksan hiç halim yok.

Habibe:Laf sokmayacagim merak etme ama seni uyarmak istedim.

Nefes:Anlamadim? Ne konuda.

Habibe:Ece konusunda.

Nefes:Ece?

Habibe:eceyle daha tanismadin dimi? Buyuk ihtimal evet.

Nefes:Ne diyorsun sen ya!? Anlamıyorum.

Habibe:diyorum ki ece cok tehlikeli biridir dikkatli ol tahiri  senden almak icin elinden geleni yapacaktır!

Nefes:Tahirle  ece arasinda birsey yokki?

Habibe:şimdi yok ama eskiden ece tahire deli gibi aşıktı tahir de ona.

Nefes:Çocukluk  aşki diyorsun yani.

Habibe:aynen. Bak seni sevmem ama o ece yılanının da sevmem. Ama sen en azindan ondan daha iyisin ve tahirin karısısın.

Nefes:Bana neden bunu söyledin  şimdi?

Habibe:Eceden nefret  ediyorum sevmiyorum da o yilani bu yüzden.

Nefes:Hmm anladi. Sağol habibe.

Dedim ve odaya girdim  nedense bir kac önce bana kötü  davranan kiz bugün  bana yardim etti bunu neden yaptı  anlamamıştım. O sira tahir uyandi ben düşünüyordum tahir belime sarildi kokumu içine çekti.

Tahir:Mis gibi kokuyorsun.

Nefes:tahir çekil.

Dedim soğuk bir ses tonu ile tahir bana bakti sadece  neden boyle davrandigimi anlamamıştı.

Tahir:Noluyor nefes!

Nefes:Sen ne olduğunu gayet iyi bilirsin.

Tahir:dün ku meselemi.

Nefes:Ne anlarsan artik bu arada çik giyincem.

Tahir:Yanimda giyin.

Nefes:istemiyorum  cik odadan.

Tahir:Nefes bune afra tafra yaa.

Nefes:Tahir sana odadan cik dedim!

Tahir:Çıkmıyorum  yaa.

Nefes:iyi ben cikarim ozaman.

Dedim ve bian gidecekken kolumdan tutup beni kapiya yapıştırdı kollariyla beraber beni hapsetmişti  kollarının  arasinda.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin