•|42.BÖLÜM|

4.5K 264 113
                                    


Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^

Gec kaldi kusura bakmayin misafie vardi hayla var insallah begenirsiniz yorum yapin lutfen^^

Sınır +80 oy +50 yorum^^

-NEFES'DEN-

Tahir ve Habibe ye baktim sadece tahir bian habibenin elinden elini çekti bana dönüp baktilar.

Tahir:N nefes?

Nefes:Noluyor burda?

Tahir:Şey bak göründüğü gibi birsey yok.

Nefes:Anladim sen niye hem burdasin erik istemiştim senden.

Tahir:Gidiyorum şimdi.

Diyip gitti habibede bana bakti tam banyoya gidecekken ayağımı uzatip celme taktim ve yere düştü ben sadece baktim yandan sırıtarak.

Habibe:Naptigini saniyorsun sennn!!

Nefes:Napmisim bir şıllığa hattini bildiriyorum bebeğim.

Habibe:Şıllık ben?

Nefes:Evet sen senden ala şıllık mi var burda!

Dedigim an habibe kalkti ve bana tokat atmak için elini havaya kaldirdi bende tuttum sinirle.

Nefes:Bana bak o elini kirarim senin!

Habibe:Kirarsin !

Nefes:Evet kirarim bir daha seni tahirin çevresinde görürsem bunla kalmam haberin olsun.

Habibe:Bana dokunursan tahir sana napar haberin varmi?

Nefes:Napar bi desene napar. Evden mi atar dövermi sirf sana bunlari yaptigim için. Merak etme tahir hamile karisina bunlari yapmaz.

Habibe:Sen hafizani kaybettigine emin misin?

Nefes:Evet eminim ama nedense tahiri senden korumam gerektigini hissettim.

Habibe:Sen cidden ruh hastasisin.

Nefes:Evet ruh hastasiyim senin gibi sürtüklere hattini bildirdigim için.

Habibe:Sensin o sürtük.

Diyince bian tokat attim asiye abla ile herkes yukari geldi ve herkes bize bakmaya başladı.

Raziye:Naptigini sanıyor sun sen!!

Nefes:Hattini bildiriyorum bu sürtüge.

Raziye:Agzini toplaaa!!!

Nefes:toplamiyorum napcaksin hem bu evde misafir siniz siz dimi? Asiye abla.

Asiye:Evet misafirler kuzum.

Nefes:Ama misafir olmaya gelmemisler milletin kocalarini baştan cikarmak icin gelmişler belliki.

Asiye:Nefes hatirliyor musun? Kuzum.

Nefes:Hayir ama tahir benim kocam dimi? Kocami korumak benim hakkim!
Bu yüzden şimdi eşyalarınızı toplayip bu evden defolup gidiyorsunuz.

Raziye:Sen kimi kovuyorsun haa hemde kimin evinden.

Nefes:Kendi evimden kovuyorum sizi.

Raziye:Bana bak evin hanimimi sandin kendini!

Nefes:Evet ben bu evin hanimiyim şimdi bu evden defolup gitmezseniz Sizi kendim kapiya koyarim.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin