Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^
Oy ve Yorum yapmadan geçmeyin lütfen ^^ satır aralarınada yorum Yapin lütfen^^
Sınır +80 oy +50 yorum^^
-NEFES'DEN-
Tahir ece demişti ben ona baktim tahir koşarak o kiza sarıldı ben sadece baktim
Tahir:Eceee.
Ece:Yaa ben Deli tahirr.
Tahir:Nerden çıktın sen?
Ece:Sen kıbrısa gelmedin ben geleyim dedim.
Tahir:Hosgeldin.
Dedi gülerek ve içeri girdiler bende peslerinden girdim herkes o kizi görünce ayağa kalkti.
Asiye:Eceee.
Ece:Asiyee abla.
Diyip sarildi kiz ben sadece baka kalmıştım sonra tektek herkes sarıldı o kiza ve masaya oturdular konusmaya başladılar
Nefes:Tahir?
Dedim ama duymadi daha doğrusu herkes beni gormezlikten geldi melda abla asiye abla özelikle tahir bile ben yokmuşum gibi davranmıştı şuan.
Nefes:Ben annemin yanina gidiyorum.
Dedim ama duymadilar o kizla konuşmaya başladılar bende birsey demeden evden çıkıp müştemilata gittim ela ve annem temizlik yapıyordu.
Hale:Nefes.
Nefes:Efendim?
Hale:Noldu yuzunden düşen bin parça.
Nefes:Yok birşey.
Diyip oturdum koltuğa ela ve annem yanima gelip oturdu.
Hale:Ne oldu pamuk kizim?
Nefes:az önce bir kiz geldi ece diye biri.
Hale:Eee.
Ela:Eesi varmi anne kiskanmis kizi?
Nefes:hayir alakasi yok sadece beni gormezlikten geldiler tahir bu benim karım diye beni tanistirmadi bile.
Hale:Bunun için mi üzüldün sen?
Nefes:Alakasi yok.
Hale:Belli canim belli hem belliki o cok eski arkadaşı ki onu görünce unuttu seni.
Nefes:Unutmiycak Hamile karısını baska kiz icin nasil unutur yaa!
Ela:Abla sen hamilelikten ne dedigini bilmiyorsun valla haa.
Nefes:Neyse Anne bana mısır patlatsana canim çekti.
Hale:Hemen kizim. Ela sende otur bir film açta ablan la izleyin.
Ela:Tamam anne.
Dedi ela ve annem mutfaga gitti ben elanin dizine yattim oda saçlarımı okşadı suan kalbim neden se çok aciyor du.
-
Akşam olmuştu biz annem ve ela ile film izliyorduk ben hüngür hüngür ağlıyordum. Önumde duran meyve abur cubur ne var ne yoksa yiyordum ela bana bakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ -NEFTAH-
Romance"AŞKTAN NEFRET EDEN GENÇ BİR ADAM ONU AŞKA İNANDIRMAK İSTEYEN GENÇ BİR KIZ"