•|16.BÖLÜM|

6.2K 260 65
                                    


Keyifli Okumalar herkese Umarim Beğenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin lütfen^^

Oy verip yorum yapmadan geçmeyin lütfen^^

Sınır  +50 OY +50 YORUM

-NEFES'DEN-

Elimde Fotoğrafla kapatilan depo kapisina baktim  ve bian koşup kapiyi açmaya  çalıştım.

Nefes:Yaa kimse varmi ordaaa!

Asli:Ben varim tatlim.

Nefes:Senn!

Asli:Ben ya.

Nefes:Aç şu kapiyi bak ben kapali alanlar da kalamam!

Asli:ay çokta  umrumda sanki.

Nefes:Asli aç diyorum  sana bak burasi havasız.

Aslı:üzgünüm sen burda  son nefeslerini verirken ben tahirle beraber olcam gece.

Nefes:Asli aç dedimm! Sana.

Asli:Sen bağır  dur kimse duymayacak seni.

Nefes:Tahir bu yaptıklarını  öğrenince neler yapacak sana haberin varmi.

Asli:tabi sen burdan  sağ çıkarsan beni tahire şikayet  edersin.

Nefes:Aslii bak nefes alamıyorum  aç şu kapıyı.

Asli:Boşuna  nefesini tüketme. Neyse sana iyi ölmeler benim gidip hazirlanmam lazim malum akşama çok güzel  olmam lazim. Hadi bay bay..

Nefes:ASLIIIII!!!!

Diye bağırdım  ama aslı  gitmişti. Ben etrafa baktığımda heryer toz dumandı
Ve nefes alıp  verirken zorlanmaya başlamıştım.

Nefes:Allahim yardim et bana.

Diyip bian kapiya vurmaya başladim  ve bir yandan da bağırmaya  başladım.

Nefes:imdaattt burda kaldim  kimsee yokmu!

Diyr durmadan bağırdım  ama bir Allahin kulu yoktu. ben bian yere çöktüm  dizlerimi kendime çektim

Nefes:Sakin ol nefes  sakin ol burdan kurtulacaksin

Dedim kendi kendime bian elime o fotoğrafı aldım ve bakmaya başladım.

Nefes:size hesap sormadan  ölmiycem ölmiycem.

Dedim o kadar  öfkeliydim ki babam ve melda ablaya tahire  yaşattıklarının bedellerini ödeyecekler di hem anneme hemde tahire mustafa abiye yangazlara hepsine yaşattıklarının  bedelini  ağır ödeyeceklerdi. Bian nefes alıp alıp  vermeye başladim zar zor. Hemen  ayağa  kalkip tekrar kapiya vurmaya başladim.

Nefes:Yardimmmm edin Yaa kimse yokmuuu yardim edinnn TAHİR! Anneee Asiye abla kimse yokmu yaaa!

Diye ağlamaya başladım gerçekten o kadar çaresizdim ki şuan. Ama burdan sağ çıkacağım  Allahın izniyle ve o asliya haddini bildireceğim.

-TAHIR'DEN-

Şirketteydim ve bir toplantıdaydım. toplantı yaparken ayağa  kalktim ve bian dengemi  kaybettim tam düşecekken asistanım  tuttu.

Elif:iyi misiniz tahir bey?

Tahir:Iyim. Şey siz  devam edin ben geliyorum.

Diyip toplanti odasindan  çıkıp  lavaboya gittim ve ellerimi yüzümü yıkadım. aynaya baktım  içimde bir sıkıntı  vardi ne olduğunu anlamamıştım kalbim çok acıyor du bir yandan. Hemen kendimi toparlayip tekrar toplanti odasina döndüm.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin