•|27.BÖLÜM|

6.1K 278 87
                                    

Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^

Bölümü  yazarken o kadar ağladım  ki insallah sizde  begenirsiniz benim kadar^^

Sınır  +80 oy +75 yorum^^

-NEFES'DEN-

Karşımızda duran melda ablaya baka kaldık. melda ablanin hali hiç iyi değildi çok bitkin üstü başı yırtılmış adeta dayak yemiş di tahir koşarak yanina gitti.

Tahir:Noldu size?

Melda:Oğlum.

Tahir:Noldu b b bu haliniz ne?

Melda:iyim ben oğlum.

Tahir:Anaaa Ne oldu  dedim sana k kim yapti sana bunu!

Melda:Ana dedin bana.

Diyip yüzünü  okşadi tahirin melda abla  bian tahirin kollarinda yığıldı biz hemen  kosarak yanina gittik.

Tahir:Anne..

Dedi ağlayarak tahir bian  melda ablayi kucaklayip arabaya bindirdi bizde bindik ve hastaneye gittik.

-

Hastaneye geldik tahir melda ablayi kucağına  alip acile götürdü  hemen bizde pesinden gittik.

Tahir:Yardim edinn!

Diye bağırdı  tahir o sira sedye ile personel ve hemşire  geldi melda ablayi gözlem odasina aldilar biz kapida beklemeye başladik tahir deliye dönmüştü resmen. Mustafa abi yanina geldi.

Tahir:K kollarimda bayildi yüzü  gözü  mosmordu.

Mustafa:Tahir sakin ol oğlum.

Tahir:Nasil sakin olayim abii söylesene.

Mustafa:Haklisin nasil sakin kalınır ki bu halde.

Tahir:O şerefsiz dövmüş onu bizden çaldığı  yetmez mis gibi bide dövmüş. Onuu!!

Diyip duvarlara yumruk atmaya başladı  tahir ben sadece  bakiyordum  o sira anneme baktim geri geri gitmeye başladı yumruğunu  sıkıyordu bir yandan.

Nefes:Anne?

Dedim ama o duymadi ve hemen hastaneden koşarak  çıktı ben ilk baş tahire baktim sonra annemin arkasindan koşarak hastaneden çıktım.

Nefes:Anne nereye!!

Diye bağırdım  ama duymadi bir  taksiye binip  gitti hemen ben ilk baş tahire baktim kapıdan  sonra hemen bende  pesinden gittim  annemin bir taksiye binip.

-

Annem babamin yanina gelmişti  ben taksiden inip hemen pesinden gittim ne oldugunu bile  anlamamıştım  etrafta hiç bir yerde adam yoktu. Annem öfke ile kapiya vurdu babam kapiyi  açti  içeri girdi ben de girdim ama beni  fark etmediler. Annem bian babama tokat atti.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin