Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^
Keyifle yazdığım bölüm oldu insallah beğenirsiniz ^^ bol yorum yapin lütfen^^Sınır +80 oy +50 yorum^^
Arkadaşlar 55 de final yapıyorum bana kızmayın lütfen:( sacmalamadan final yapmak en doğrusu dedim^^ Insallah kızmazsiniz bana*-*
-NEFES'DEN-
Karşımızda duran eceye baka kalmıştık abim resmen elinden tutup getirmişti eceyi tahire baktigimda sinirden yumruklarını sıkıyordu.
Nefes:Abii!?
Emre:Efendim.
Nefes:Bu arkadaşın burda ne işi var?
Emre:Şey.
Ece:Ben emrenin kiz arkadaşiyim nefes.
Nefes:Abimin! Kiz arkadaşı öyle mi?
Ece:Evet.
Nefes:Noldu 7 ay önce tahir diye ölüp bitiyordu şimdi sira abim demi?
Emre:Nefes.
Nefes:Abi sen karışma haa ece.
Ece:Evet öyleydi önceden ama şimdi işler değişti ben emreye gercekten aşığım.
Nefes:Gercekten aşıksın öylemi?
Ece:Evet Hatta biz birazdan gideceğiz.
Nefes:Nereye.
Emre:Kıbrısa ben veda etmek için gelmiştim.
Nefes:Nee! Abi bu kiz neler yapti senin haberin varmi? Bu kiz beni ve tahiri ayirmaya kalkti.
Emre:Herseyden haberim var güzelim. Ece bana tahiri öptüğünü hatta sizi ayirmaya çalıştığını anlatti.
Ben sadece baka kaldim abim bunlara rağmen o kizla hayla.
Ece:Ben senden özur dilemeye geldim nefes.
Nefes:Özür?
Ece:Evet Ben Yaptiklarim için o kadar pişmanım ki.
Dedi ece ve pişmanlık gerci kızı pek tanimiyordum ama özür dilemesi içimi yumuşatmıştı.
Ece:Tahir.
Tahir:Evet.
Ece:Ben arkadasligimizi geri istiyorum.
Tahir:senin yüzünden nefes beni terk ediyordu.
Ece:Evet Farkindayim ama özür dilerim Tahir.
Tahir:Tamam neyse.
Ece:Beni affede bilecek misiniz?
Nefes:bilmiyorum ama abimi seviyor musun?
Ece:Hemde cok seviyorum hayatimda gördüğüm en guzel kalbe sahip olan ve en romantik adam.
Nefes:şimdi ayrilin desem olmayacak. Uff ne haliniz varsa görün valla yoruldum ben.
Diyip yukari çıktım herkes gulmeye başlamıştı ben odaya girdigimde tahir de arkadam geldi odaya girdi ben etrafta dönüp duruyordum. Baya sinirliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ -NEFTAH-
Romance"AŞKTAN NEFRET EDEN GENÇ BİR ADAM ONU AŞKA İNANDIRMAK İSTEYEN GENÇ BİR KIZ"