•|22.BÖLÜM|

6.3K 276 103
                                    

Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^

Oy verip yorum yapmadan geçmeyin lütfen^^

Sınır +50 oy +50 yorum^^
Bu arada içime sinmedi ama inşallah Beğenirsiniz^^

-NEFES'DEN-

Tahire baka kalmıştım sadece gözlerimden damla damla yaşlar süzülmeye başlamıştı.

Nefes:Ne!?

Tahir:Duydun işte senden boşanmak istiyorum.

Nefes:Ama ben senden ayrilmak istemiyorum.

Tahir:Ama ben istiyorum neyi anlamiyorsun! işte seni özgür bırakıyorum  artik.

Nefes:Özgür olmak isteyen kim?

Tahir:anlamadim!

Nefes:Sen benden boşanmak istiyorsun dimi? Babam dan dolayi kesin.

Tahir:Alakasi yok.

Nefes:Ne dedi de senin gözünü korkuttu desene.

Tahir:Ben kimseden korkmam!

Nefes:Emin misin? Bas baya babam seni korkutmuş  tahmin edeyim sevdiklerini öldürmekle mi tehdit etti!

Tahir:Alakasi yok bu benim  kararim!

Nefes:Senin kararin degil bu Belliki babamin tehtitlerinden korkmuşsun! Bende seni bir adam sanmıştım.

Diyip tam gidecekken kolumdan tuttu ve sinirle beni duvara  yapıştırdı  ben ona baktim sadece oda bana bakti.

Tahir:Evet korktum hayatimda ilk defa korktum! İlk defa böyle bir çıkmaza  girdim.

Nefes:sende o çıkmazdan  benden boşanarak kurtulmak istedin dimi!

Tahir:Evet.! Hem ben babanin bana aileme yaptığı  intikami almak istedim ama ne yazikki alamadim senle evlendim sana dünyayı dar etmek istedim ama beceremedim anliyor musun. Sana zorla sahip oldum ama sen gitmedin artik gitmeni istiyorum tamamı!

Nefes:Tamam değil. Sen beni kovsandan gitmiycem dedim sana gitmiycem.

Tahir:Ya niye gitmiyorsun yaa niyeee!

Nefes:Çünkü seni  çok seviyorum!!!

Dedigim an tahir baka kaldi sadece bende ona baktim ve bian çekildi.

Tahir:Nefes etma.

Nefes:Neyi etmeyeyim.

Tahir:Etma işte sana bağlanmamam için bunu yapma bana sana bağlanirsam seni birakamam.

Nefes:birakma birak diyen mi var sana?

Tahir:Nefes kapat artik şu konuyu biz 1 ay içinde boşancaz sen kabul etsende etmesende boşancaz.

Nefes:TAMAM! Boşanalım!

Diyip  boşanma kağıdına  imza atip tahirin suratına  attim.

Nefes:Sen gerçekten kalpsiz bir insansin senin kalbin yok duygularinda!

Tahir:Evet benim kalbim yok!

Dedi ben birsey demeden  odadan çıktım tahir bian duvara yumruk atmaya basladi gözlerimden yaslar gelmeye başladı elimi karnima koyarak.

Nefes:o seni hak etmiyor bebegim hak etmiyor.

KALBİMİN SESİ -NEFTAH- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin