Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^
Hiç demiyonuz ha admin niye sınır koymadin😂😂
Sınır +50 yorum +50 oy
Bölümü yazarken cok keyif aldim sizde okurken keyif alırsınız inşallah^^
-NEFES'DEN-
Dediğim an herkes bana bakmaya basladı özelikle yutkunarak melda teyze bakti bana bian babam beni kendine çevirdi.
Gökhan:Ne diyorsun nefes sen?
Nefes:Ne var saniye kaleli değilmi o!
Gökhan:Nefes sen nasil!
Nefes:Nasil öğrendiğimi boşverin.
Diyip çantamdan fotoğrafı çıkarıp melda teyzenin suratina attim o bana bakti ve yere eğilip fotoğrafı alip bakti.
Melda:Nefes sen bunu nerden buldun?
Nefes:nerden bulduysam buldum! Bu ortadaki sen değil misin? Yanindaki babam diğer yanindaki de kocan mehmet kaleli!
Diyince bana bakti sadece bende ona baktim sinirle o kadar sinirliydim ki babama dönüp şöyle dedim.
Nefes:Baba annemi bu kadinla aldattin dimi?
Gökhan:ne diyon nefes sen?
Nefes:doğru dimi? Annemi bu kadinla aldattın.
Gökhan:Bilip bilmeden konuşma
Nefes:Neyi bilmiyorum anlatinda bilelim dimi.
Gökhan:Nefes sen büyüklerin işine burnunu sokma!
Nefes:Sokarim!
Gökhan:Ya sana noluyor ya! Sen kimsin!
Nefes:O 10 yaşında terk ettiği çocuğun TAHİR KALELI'NİN KARISIYIM!
Gökhan & Melda:Nee!!
Dediler ben onlara baktim sadece babam bian kolumdan tuttu.
Gökhan:Ne diyon nefes sen ne karısı!
Nefes:bu kadin senin nasil karinsa bende tahir kalelinin KARISIYIM!
Melda:Yalan dimi bu nefes!
Nefes:Hayir ama merak etme ben senin gibi baskalarinin koynuna girip evlenmedim.
Gökhan:Nefes laflarina dikkat et!
Nefes:Etmezsem ne olur söylesene baba ne olur. Hem yalanmı evli barkli bir kadin evli bir adamin koynuna giriyor ve hatta kocasi iflas edince başka bir adam için onu terk ediyor!
Gökhan:Yeter!!
Diyip bana tokat atti babam benim gözlerimden yaşlar gelmişti 18 yildir babamdan bir tokat yememistim ama bugün o kadin için bana tokat atti. Ben başımı kaldirip babama baktim babam yumruğunu sıktı sadece ve başını yere eğdi.
Nefes:Sen benim cidden namuslu merhametli ahlakli babam mısın?
Gökhan:Kızım ben istemeden old.
Nefes:anladim ben anlayacagimi baba.
Gökhan:Kızım.
Nefes:Ben artik senin kızın değilim ben salih Öztürkün kızıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ -NEFTAH-
Romance"AŞKTAN NEFRET EDEN GENÇ BİR ADAM ONU AŞKA İNANDIRMAK İSTEYEN GENÇ BİR KIZ"