Güzel'den Devam
Gözlerimi açtığımda annemle babam yanımdaydı. Annem bana
"Kızım, iyi misin?"
"İyiyim anne. Ama noldu bana?"
Babam da lafa atlayıp
"Bayıldın kızım."
Diyince şöyle bir neden bayıldığımı hatırlamaya çalıştım. Ama hatırlayınca yine dünyam başıma yıkıldı. Sonra da hemen anneme ve babama dikkatlice bakıp
"Evet, şimdi hatırladım. Ama siz bana herşeyi anlatacaksınız. O nasıl benim abim, öz abim olur. Ve siz kendi oğlunuzu bilmiyor musunuz da, böyle bir şeyi daha yeni öğreniyorsunuz. Herşeyi anlatın bana. Herşeyi." Babam da
"Peki, tamam kızım sana herşeyi anlatacağız."
"Hadi o zaman baba, sizi dinliyorum."
Tayfun'un Ağzından
Güzel ayıldığında direct ona herşeyi anlatmamızı istemişti. Ben de anlattım ona herşeyi. Evet Cenk onun abisiydi, hem de öz abisi. Güzel de zaten bunu duyar duymaz bayılmıştı. Bizim Canan'la o zamanlar daha yeni doğmuş bir oğlumuz vardı. Doğum çok zorlu geçtiği için onlar, yani Canan'la oğlum daha hastanedelerdi. Ben de şirketten ancak çıkabilmiştim. Ve çıkar çıkmaz da onları merak ettiğim için direct hastaneye gitmiştim. Ve heyecandan arabayı hızlı sürüyordum. Gerçi oğlumu önceki gün, yani doğduğu zaman görmüştüm ama o gün de kötü, yolunda gitmeyen bir şey var mı diye çok merak ediyordum. Arabayı da aşırı hızlı sürüyordum. Ama birden.birden birine çarptım, bir çocuğa. Erkek bir çocuğa. Arkasından da babası koşuyordu endişeli bir şekilde. Beni gördü, ve tabi ben de onu. Meğersem o çocuk, benim ortağımın oğluymuş. Ne yapacağımı bilemedim. Ama o zaman aklımda sadece oğlum ve karım vardı işte. Sadece onları düşünüyordum. Ve ondan özür dileyip bastım gaza. Hastaneye girdiğimde neyse ki ikisi de iyiymiş. Ama bir kaç saat sonra oğlumun öldüğü haberi geldi bana. Ben buna inanmadım. Çünkü daha bir kaç saat önce iyi demişlerdi. Hastanenin kamerasını izlemek istedim ama yasakmışta onun için izletemezmiş. Ama sonra onun eline bir miktar para sıkıştırınca bu işi halletmiştim. İzlemeye başladım tek tek. Ama bir de ne göreyim. Benim oğlum gerçekten de ölmemiş. Biri onu kaçırmaya kalkmış. Biraz daha yakınlaştırınca bunu kimin yaptığını da görmüş oldum. Oydu. Ortağım Kemal. Ben onun oğluna yanlışlıkla arabayla çarpmıştım ama yanlışlıkla olmuştu. Sonra da onun oğlunun öldüğünü duymuştum. Demek ki o da benden intikam almak için benim yeni doğmuş bebeğimi kaçırmıştı. Ben de çok gecikmeden onlar kuş olup kaçmadan, onları aramaya başladım. Hatta adamlarıma da arattırdım. Ama yoktu, yoklardı. Ne kendisi vardı ne de ailesinden herhangi birisi. Hiç bir yerde bulamamıştık. Canan da ben de perişan olmuştuk. Bir kaç gün daha geçti. Ve bir kaç gün daha. Tam 1 aydır onu aradım her yerde. Ama 1 ayın sonunda bana bir haber gelmişti. Ben onları bulamayım diye onlarda meğer yurtdışına kaçmışlar. Artık benim hiç umudum kalmamıştı. O olaydan 4 yıl sonra Canan yine doğum yapmıştı. Bu sefer de benim güzeller güzeli bir kızım oldu. O da Güzel. Sonra Güzel büyüdü ve 20 yaşına girdi, tıpkı adı gibi çok güzel genç bir kız oldu. Biz oğlumuzun başına gelen o olaydan sonra Güzel'in üstüne tutredik resmen. Hatta en fazla da Canan. Güzel eve 5 dakika geç gelse Canan çok merak eder hep. Çünkü Güzel'i de kaybetmekten korktuk sürekli. Güzel, benim param yüzünden kaçırıldığında da yine bana bir korku gelmişti. Çok korkmuştum onun için. Ama onu genç bir delikanlı kurtarmıştı. Ben onunla o gün tanıştığımda onu kendime çok yakın hissetmiştim. Sanki çok yakındık ona. Bunu Canan'a da dile getirdiğimde o da bana aynı şeyi söylemişti. Canan da benimle aynı şeyi hissediyormuş Cenk'e karşı. Ama o gece ki davette onu görmüştüm. O adamı. Benim daha yeni doğmuş oğlumu kaçıran adamı. O da oradaydı. Yurtdışından gelmişti. O da beni görünce şaşırdı en az benim kadar. Sonra biz onunla konuşmaya başladık. Daha doğrusu tartışmaya başladık. Neymiş etraf durulunca geri gelmişler. Ben o adama onun, yani oğlumun gelip gelmediğini sordum. O da bana Cenk'i gösterince şok olmuştum. Meğersem onun benden kaçırdığı çocuk Cenk'miş. Güzel'in abisi, öz abisi. Adını Cenk koymuşlar. Ben çok şaşırmıştım. Güzel de o zaman bizim tartıştığımızı farketmişti ama ben ondan bunu saklamaya çalışmıştım. Bir kaç gün sonra da onunla, yani Cenk'le bir ilişkileri olduğunu öğrenince çok korktum. Canan da öyle. Demek ki benim kendimi ona yakın hissetmem o yüzdenmiş. O benim oğlum olduğu için. Ama benim kızım da ona aşık olmuş. Cenk'te ona aşık olmuş. Aman Allah'ım!! Bu nasıl olur. Benim kızım öz abisine aşık oldu. Bula bula öz abisini buldu yaaa. Ben de dayanamadım herşeyi baştan sona anlattım Güzel'e. Ama Güzel'le onun ilişkisi abi-kardeş ten öte olmayacak tabi olamayacakta. Zaten Güzel de bunu öğrendiğinde onu unutur gider. Özel bir ilişki anlamında yani. Ben o adamdan oğlumu istedim ama o vermek istemedi. Ona bir kere bile el kaldırmamış, karısı da öyle. Onlar Cenk'i gerçekten de kendi oğulları gibi görüp sevmişler. Cenk'te onları çok seviyormuş. Zaten Cenk onları öz annesi ve öz babası olarak biliyor. Ama adam beni tehdit etti. Bu gerçeği Cenk bilmeyecek dedi. Ama bilecek. Ona söyleyeceğim. Oğlumu bulmuşken, kaybetmek istemiyorum.
Güzel'den Devam
Babam bana herşeyi anlattığında yine ve yine dünyam başıma yıkıldı. Ama bu olamaz yaa. Bu nasıl olabilir. O benim öz abim çıktı yaa. Öz abim. Öz, öz. Bu nasıl olur. Ben ona aşık oldum ve o da bana. Ben biliyorum ama o bilmiyor bu gerçekleri. Benim onun öz kardeşi olduğumu bilmiyor. Ben ondan nasıl uzak duracağım şimdi. Nasıl. Ben durmaya çalışsam bile, bunlardan habersiz olduğu için o durmaz. Ne olacak şimdi. Ama onu unutmam gerekiyor. Özel bir ilişki anlamında unutacağım onu. Bu aşkı kalbime gömmem gerekiyor. Biraz zor olacak ama bunu yapmalıyım. Zaten biz kardeşiz, hem de öz kardeş. Bizim birlikte olmamız hata, hem de büyük bir hata. İmkansız. Bizimkisi imkansız, imkansız aşk. Sonra hemen anneme döndüm ve ona
"Peki anne. Sen onun annesiyle, yani sözde annesiyle arkadaştın. Sen nasıl anlayamadın kii??"
"Evet kızım. Arkadaştık. Ama biz sonradan arkadaş olduk onunla. Yani Cenk'i bizden kaçırdıklarında ben Necla'yı görmemiştim hiç. Bundan bir kaç sene önce tanıştık biz onunla. Öyle arkadaş olduk. Ama onu, yani Cenk'i ne zaman görsem içimde kuvvetli bir bağ oluşuyordu. Onu kendime çok yakın hissediyordum. Demek ki bu yüzdenmiş."
"Eeee, peki şimdi ne olacak???" Babam da
"Ben Cenk'e herşeyi anlatmayı düşünüyorum kızım. Ama artık onun senin öz abin olduğunu öğrendiğine göre, onunla aranızda özel bir birliktelik olması da imkansız. Bunu biliyor sun değil mi kızım."
Ben de üzülerek
"Evet baba. Biliyorum. Merak etme. Onu unutmaya çalışacağım. Yapamazsam bile aşkımı kalbime gömmeyi de bilirim."
"Aferin sana benim güzel kızım. Zaten en doğrusu da bu olurdu. Senin yanlış bir şey yapmayacağını biliyordum. Hem sana başka erkek mi yok. Gençsin ve güzeller güzeli bir kızsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK 👩❤️👨
Mystery / ThrillerBirbirlerine deli gibi aşık olan bir çift ve bu hikayenin sonunda öğrenilen acı bir gerçek. Bu acı gerçek bu güzel çifti nasıl etkileyecek, onları nasıl kararlar almaya zorlayacak, neler bekleyecek onları. Fakat bu gerçek öyle bir gerçek ki; onlar...