Genç ve çok güzel bir kız var. Adı Güzel. Evet Güzel tıpkı adı gibi çok güzel. 20 yaşında, üniversite 3. sınıfta ve tıp fakültesinde okuyan çok güzel bir kız. Bu güzel kızın, üniversiteye gittiği için sabah erken uyanması gerekiyor.
Onun için de akşam yemeğinden sonra dişlerimi fırçalayıp ve pijamalarımı da giyip direct yattım ve uyudum. Sabah saat 6 olduğunda ise çalar saatim çaldı ve hemen kalktım yataktan. Ben sabahları erken saatlerde kalkmayı çok sevdiğim için 6 da kalktım. Banyoya girip duş aldım ve çıktım banyodan. İç çamaşırlarımı giydikten sonra saç havlusuyla saçımı kurulayıp dolabıma yöneldim ve 1 kaç kıyafet çıkardım dolabımdan. Bu gün de altıma kot dar bir pantolon ve onun üstüne de beyaz gömlek giymeyi tercih ettim, giydikten sonra gömleğimin kollarını dirseklerime kadar çıkarıp düğmelerini de ilikleyip 3 düğmesini açık bıraktım ve çantamı telefonumu falan alıp aşağıya indim. Mutfağa adım attıktan sonra karşımda annemi ve babamı gördüm, kahvaltı yapıyorlardı. Annem hemen "kızım günaydın, sen otur ben sana hemen bir tabak hazırlayım" dedikten sonra ben de oturdum masaya. Evet bizim evimiz çok büyük, havuzlu balkonlu bir villa da oturuyoruz. Ama evimizde hizmetli falan yok çünkü annem var, annem ev hanımı. Babam ise büyük bir şirketin sahibi. Benim annem Canan yemek yapmayı ve evi temizlemeyi çok seviyor. Hem ev hanımı olduğu için evde çok canı sıkılıyor ve zamanını böyle geçirmek ona iyi geliyor. Annem benim önüme yemek koyunca ben hemen yemeye başladım. Ben kahvaltımı yaptıktan sonra babamı ve annemi öpüp "size afiyet olsun ben çıkıyorum" diyince, babam da "dur kızım tek başına yürüyerek gitme, ben de çıkıyorum zaten seni bırakıyım" dedi. Onun için de ben ve babam Tayfun evden çıktık. Babam beni okulun önüne kadar getirdi. Ben de babama teşekkür edip yanağından öptükten sonra kemerimi de çıkartıp arabadan indim.
Arabadan indikten sonra gözüme bir an benim arkadaş grubum takıldı, oradaydılar. Evet benim bir de okulda arkadaş grubum vardı. Arkadaşlarım Ceyda çocukluk arkadaşım, Orçun aramızda en komikleri ve Sarp olmak üzere 4'lü bir grup. Sonra hemen onların yanına gittim. Sonra 3'ü de bana "günaydın" dediler, ben de onlara"günaydın" diye cevap verdikten sonra yanlarına oturdum. Genelde biz hep 4'ümüz takılırız ve çok iyi anlaşırız. Sadece okul içinde değil okul dışında da takılırız, hep birbirlerimizin evine falan gideriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK 👩❤️👨
Misteri / ThrillerBirbirlerine deli gibi aşık olan bir çift ve bu hikayenin sonunda öğrenilen acı bir gerçek. Bu acı gerçek bu güzel çifti nasıl etkileyecek, onları nasıl kararlar almaya zorlayacak, neler bekleyecek onları. Fakat bu gerçek öyle bir gerçek ki; onlar...