Bölüm 11

412 20 0
                                    

Güzel'den Devam

Artık sonunda Cenk'le birlikte dışarı çıktığımızda Cenk'in arabasına bindik. Ama ben Cenk'in arabayı sürmesine izin vermedim ve ondan herşeyi anlatmasını istedim. Cenk'te anlattı herşeyi bana. Meğersem Cenk okuldan sonra beni kaçırdıklarını gördüğünde takip etmişte öyle bulmuş beni. Ama o kadar fazla sayıda adamı nasıl da tek başına alt etmiş beee. Hayran kaldım vallaha. Hem de hiç yardım bile almamış. Hepsini tek başına yapmış. Sonra birden benim aklıma o adamın babamı arayıp para istediği geldi. Muhtemelen babam parayı bulmuştur da buraya geliyordur. Babam için o parayı bulmak 10 dakikasını almaz çünkü. Hemen Cenk'e;

"Cenk, o adam benim yanımda babamı aramıştı ve ondan para istemişti. Kesin babam şu an buraya geliyordur. Benim onu aramam gerekiyor ama telefonum."

"Merak etme. Ben senin eşyalarını alıp koymuştum arabaya."

"Aaa öyle miii. Çok teşekkür ederim yaaa. Sen bir tanesin."

Diyince, Cenk'te bana öylece bakakaldı. Hem de yumuşak bir gülüşle. Aman Allah'ım! Ben biraz önce ne demiştim. Sen bir tanesin mi demiştim. Ben böyle bir şeyi nasıl söyleyebildim yaa. Hem de Cenk'e. Evet. Ben biraz önce böyle bir sözü Cenk'e söylemiştim. Cenk'e. Ama ağzımdan kaçıverdi. Yoksa ki denezdim ona ben böyle bir şey.

Hemen telefonumu elime aldım ve babamı aradım. Babamın numarasını çevireceğim sırada babamı gördüm. Evet babam çoktan gelmişti oraya. Ve Güzel, Güzel. Diye bağırıyordu. Ben de hemen arabadan indim ve babamın yanına koştum. Babama seslendiğimde babam beni görür görmez bana sarıldı.

"Kızım sen.sen iyi misin?? Sana bir şey yaptılar mı?? Sana dokundular mı benim güzel kızım ha söyle bana. Eğer öyle bir şey varsa, onları öldürürüm."

"Babacım ben iyiyim merak etme. Tamam, sakin ol lütfen."

Dedikten sonra Cenk'te geldi arkadan, babam da ona dikkatlice baktıktan sonra, hemen Cenk'e

"Sen.sen de kimsin?? Ne istedin benim kızımdan." Dedi. Ben de hemen babama dönüp

"Babacım tamam sakin ol. O bana hiç bir şey yapmadı. Aksine, Cenk beni kurtardı. Ona hayatımı borçluyum. Cenk, o kadar fazla sayıdaki adamları benim için tek başına alt etti. Üstelik eğer o tam zamanında gelmeseydi şu an benim halim nolurdu bilemiyorum. O adam. Seni arayan adam neredeyse bana dokunacaktı. Ama Cenk geldi ve beni kurtardı."

Diyince, babamın birden Cenk'e olan bakışları değişti. Cenk'e güler yüzle bakmaya başladı. Ve Cenk'e

"Haaaa öyle miii. O zaman sana çok teşekkür ederim. Sen benim güzeller güzeli bir tanecik kızımı kurtarmışsın."

"Ama lütfen beyefendi. Gerek yok böyle teşekküre. Ben sadece insanlık görevimi yaptım hepsi bu."

"Ama, siz Güzel'le nasıl tanışıyor sunuz?? Yani nereden?? Merak ettim doğrusu."

Diye sorunca, ben de Cenk'in cevap vermesine fırsat bile vermeden, hemen lafa atladım ve

"Eeee, şeyy baba. Sarp'ın abisi Serkan abinin çalıştığı şirketin patronu baba. Ordan tanıyoruz birbirimizi." Dedikten sonra hemen Cenk'e bakarak "öyle değil mi Cenk??" Diye de ekledim üstüne. Cenk'te hafif bir gülüşle tamam anlamında kafasını salladı. Sonra da Cenk, beni ve babamı eve bırakmayı teklif etti ve babam da seve seve kabul etti. Babam o telaşla arabasını almadan gelmiş. Koşarak gelmiş yani. Biz arabadayken benim telefonum çaldı, ekrana baktığımda annemin aradığını görünce içimi telaş sardı birden. Annem de beni merak etmiş olmalı. Sonuçta ben okuldan saat 4'te çıktım ve şu an da saat 8. Hatta annem beni oldukça fazla merak etmiş olmalı. Hem de çoook. Ama telefonuma baktığımda hem Sarp'ın, hem Orçun'un, hem de Ceyda'nın aramalarını görmüştüm zaten. Annem sanırım ben eve gelmeyince herkesi de aramış.

İMKANSIZ AŞK 👩‍❤️‍👨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin