Bölüm 3-Hayal Kırıklıkları

584 162 25
                                    


Sayer malikanesinden çıktım ve biraz yürüdüm yürürken de düşündüm. Kendinden kötü durumda olanları düşünmüyorsun. Evet, benim durumum Elçin den çok zordu dünya ya geldiğimden itibaren hep kendi ayaklarımın üzerinde durdum, düştüm tek başıma kalktım, ağladım tek başıma gözyaşlarımı sildim. Ama buna rağmen kendime zarar vermeyi hiç düşünmedim hiç o kadar gözü kara olmadım beni istemeyen doğduğum günü bırakan birileri için neden kendi hayatıma son vereyim aksine yaşamalıyım hepsini utandıracak kadar iyi şeyler yapmalıyım.

Elçinin söyledikleri ne kadar inandırıcı olmasa da ısrar etmemeye karar verdim hafta da 2 gün artık elçinle görüşüyordum. Eskisi kadar samimi olmamakla berber kopup da değildik üniversiteyi kazanmak için iyice asılıyordu ben birinci sınıfı bitirirken o da sınavlara girdi ve heyecanla sonuçları bekliyorduk, kazanması için dua ediyordum eğer kazanamazsa babası yine memnuniyetsizlik gösterip elçinin üzülmesine neden olacaktı. Aaaa, Evet bu arada Ahmet Sayer onda hiçbir değişiklik yoktu kızı intihar etmiş ölümden dönmüş ama sanki o bunlar hiç yaşanmamış gibi davranıyordu elçin ne yapsa beğenmiyordu. Bazı insanlar gerçekten ebeveyn olmamalı!!

Benim hayatımda her şey iyi gidiyordu okul iş ve arası mekik dokuyordum, okulda tanıştığım bir çocuk var adı Vedat konuşuyoruz beraber gülüyoruz kısacası iyi vakit geçiriyoruz.

Aslında Vedat'tan hoşlanıyorum sakin iyi huylu biri ve bana huzur veriyor. Okulla beraber gidiyoruz, beni işe bırakıyor vaktimin çoğunu onunla geçiriyorum. Sınav sonuçları da açıklandı ve elçin bizim okulu kazanmış uluslararası ilişkiler okuyacak artık rahatladı elçin artık daha kendine güvenliydi bizim okulla başladığı için elimden geldiğince ona yardım ettim genelde Vedat ve benimle takılıyordu üçümüz vakit geçiriyorduk...

Bir gün Vedat benimle konuşmak istediğini söyledi tamam dedim,

Vedat; Hayat, elçin okulla alıştı artık her boş vaktimizi onunla geçirmeyelim

Hayat; Okulla yeni başladı hep berber vakit geçirmemizin ne sakıncası var,

Vedat; Benim hoşuma gitmiyor seninle baş başa olmak istiyorum sürekli yanımızda çanta gibi elçini taşımayalım

Hayat; Tamam birbirimize ayıracağımız zaman yaratalım aşkım

İşler iyice karışmaya başladı elçin bizden ayrılmak istemiyor Vedat 'sa elçini istemiyor, ne yapacağımı hiç bilmiyorum bir yanda sevdiğim güvendiğim adam bir yandaysa minnet duyduğum insan ( yetimler böyledir hep minnet duydukları insanlar olur.)

İşler bu hafta yoğun geçti çalıştığım mağazaya bayram dolayısıyla çok müşteri geldi, ayaklarım kopacakmış gibi hissediyorum çok şükür mesai bitti eve gittim yatıcam ve sabaha kadar kalkmıcam yemek bile yemek istemiyorum derken evimin önünde Seval teyzeyi görünce şok oldum.

Hayat; Merhaba Seval teyze hoş geldin,

Seval Teyze; Merhaba Hayat hoş buldum seninle konuşmak istiyorum,

Hayat; Tabi içeri geçelim

Seval Teyze; Konuyu hiç uzatmayacağım Hayat kısa keseceğim Elçin Vedat'tı çok seviyor ve âşık

Hayat; Ne söylediğinizin farkında mısınız Vedat benim erkek arkadaşım

Seval Teyze; Biliyorum bu yüzden seninle konuşmak istedim elçini biliyorsun bir şeyi istediği zaman alır almazsa kendine zarar verir,

Hayat; Bu alabileceği bir şey değil bu sevgi siz bizim duygularımızı umursamıyorsunuz Vedat ve beni birbirimizi seviyoruz ve bir gelecek planlıyoruz,

Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin