Bölüm sözü;Kaybettiklerimiz bir daha asla geri dönmeyecek. Kalbimizdeki yaralar kapanmayacak. Tek yapabileceğimiz geçmişle barışmak
Vedat; Hayat biraz zaman ayır bana konuşalım,
Hayat; Gerek yok böyle bir şeye konuşulacak ta bir şey yok
Vedat; Bence var ve ısrar ediyorum
Hayat; Tamam ancak kısa kes çok zamanım yok olsa da burada seninle tüketmek istemiyorum
Vedat; Bak Hayat o zaman sana derdimi anlatamadım beni dinlemeden çektin gittin, evet elçinle evlendim çünkü babamın işleri kötüleşmişti. Ailemi yüz üstü bırakamazdım onların yanında olmam gerekiyordu, ama seni unutmadım sen sevdiğim kadınsın hayalimsin ve elbet bir gün hayalim gerçekleşecek. Elçinde kurtulana kadar beni beklemeni istiyorum sadece.
Hayat; Sen neler söylüyorsun böyle Vedat ben böyle birimiyim yani bir yuvanın yıkılmasını bekleyeceğim son sözde beni seven adamla yeni bir hayat süreceğim öylemi ben küçük hesaplar yapmam sen benim için bittin başkasının kocasısın bu elçin bile olsa birini yıkarak yaşanacak bir şeyi kabul etmem.
Vedat; Hayat saçmalama lütfen Elçin başına gelecek her şeyi hak etti!!!
Hayat; Yeter kes sesini bir daha karşıma sakın çıkma beni gördüğün yerde tanıma, görme beni bir daha karşıma böyle gelirsen bu kadar sakin karşılamam seni pişman ederim...
Konuşmayı bitirip okuldan çıktım ben bu adamımı sevdim nasıl bu kadar kör oldum bilmiyorum ama bu defter benim için açılmamak üzere kapandı. insan hata yapabilirdi. Evet ama hatalarını tekrar etmek işte bu benim için mümkün olamazdı. Adam hala utanmadan kendi planlarını, hayallerini anlatabiliyordu. Benim ne söyleyeceğimi hayal etmişti, acaba. Bu günlük okul faslı bana yetti evime geri dönmem gerek.
Ohhh evi geldim çok şükür yattım dinlendim yarın ne işe ne okulla gideceğim tüm gün tembellik yapacağım bunları düşünürken sızıp kalmışım. Sabah güzel bir kahvaltı hazırladım uzata uzata keyif yaptım.
Güzel bir film seçtim mısır patladım oturdum televizyonun karşısına yarım saat sonra zil çaldı.(Kim acaba)
Kapıyı açtım karşımda elçin evime kadar gelmiş artık bu kadar önemli ne söyleyecekse;
Elçin; İçeri almayacak mısın?
Hayat; Gir ne söyleyeceksen söyle ve git.
Elçin; Benim de fazla kalmaya niyetim yok tabi ki
Hayat; Eeee seni buraya getiren mesele ne?
Elçin; Sensin Hayat döndün ve ortalığı karıştırmak niyetindesin belli ki!! Vedat bana her şeyi anlattı.
Hayat; Neyi anlattı...
Elçin; Vedat'tın karşısına çıkmışsın hesap sormuşsun yuvamızı yıkmakla tehdit etmişsin sen kimsin Hayat bu cesareti nerden buluyorsun? Vedat benim kocam ve kimse bizim huzurumuzu bozamaz onu benden kimse alamaz. Ayrıca sen onu hiç hak etmemiştin seninle sadece zaman geçirdi gönlünü hoş etti ama sen bunu çok ciddiye almışsın. Senin kimiler aslı bir şeylere sahip olamaz başkalarının verdikleriyle yetinir ama ben Vedat'tı kimseye vermiyorum hele sana hiç... Bu sana son uyarım kocamdan uzak dur yoksa pişman ederim.
Hayat; Sen neler saçmalıyorsun ben mi kocanın karşısına çıkmışım bunları söylemişim siz ikiniz tam da birbirinizi bulmuşsunuz benim sizinle konuşacak bir mevzum yok artık defol git evimden hemen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)
Romantikİstenmemek nasıl bir duygu Hayat bunu dibine kadar tatmıştı, hiç tanımadığı annesi sevdiği adam kimse onu istememişti, bu dünya ya kendi istediğiyle gelmemişti belki ama onun varlığı hayatları değiştirmişti, tek suçu bir insanın doğmaksa çözümü ne o...