Bölüm için seçtiğim şarkı
Annemle, babam endişeli gözlerle doktoru beklerken doktor geldi ve aileme durumu açıkladı, kızınız 1 aylık hamile eve geri dönene kadar ailemin ağzını bıçak açmadı.
Ama ne kadar sinirli oldukları gözlerinden okunuyordu tabi ki ( Böyle bir durumda kimin ailesi sinirlenmezdi ki...)
Annem odama çıkardı beni ve bağırmaya başladı bunu bize ailemize nasıl yaparsın kendini bu duruma nasıl düşürürsün dedi ve başka hiçbir çaresi yok o bebek doğmayacak ondan kurtulacağız ailemize bu kara lekeyi süremeyiz..
İki gün sonra doktora tekrar gittik annemle beraber doktor muayene ettikten sonra konuşmaya başladı üzgünüm hanımlar bebeği almamız mümkün değil çünkü ultrason sonucuna göre rahimde tümör var tek çaresi bu bebeği doğurması eğer konuda ısrar ederseniz kızınız bir daha anne olma şansı olmayacak bunları duyduktan sonra ne yapabilirdim ki çarem yoktu içimdeki şey büyüyüp dünya ya gelecekti.....
Dokuz ay su gibi geçti tabi evimden uzakta babamın askerlik arkadaşının yanında Bursa da tanıdıklarımızdan ailemizden kimse görmeden geçti bebek doğdu ve ondan sonra bir daha da görmedim ne yaptıklarını sormadım bile çünkü o benim değildi bir hataydı ve bende bedelini çekmiştim.
Evet, Hayat seninle ilgili hikâyem bu yıllar sonrada eşimle tanıştım sevdim ve evlendim dünyalar güzeli kızım oldu kimseye de yaşadıklarımdan bahsetmedim. Çünkü yaşamımın o kısmını sildim attım dediğim gibi ben hatamın bedelini ödedim hem de çok ağır bir şekilde, her şeyi öğrendin uzak dur daha fazla acı çektirme ne bana nede yavruma.
Hayattan Devam;
Tamam, merak etmeyin Seval Hanım eşinize, kızınıza gerçekleri anlatmayacağım annemin beni bıraktığını terk ettiğini biliyordum elbette ama bunun için geçerli bir nedeni olmasını da içten içe hep bekliyordum zor durumda olduğunu düşünerek kendimi avutuyordum, şuan anlıyorum sen sadece beni hata olarak gördün ve kurtuldun yıllar geçmiş olsa da hiç pişmanlık duymadın çünkü bütün ihaleye babam olacak adama yıkmışsın ve vicdanın rahat yaşamışsın.
Söylenecek, konuşulacak bir şey kalmadı artık herkesin bir kader çizgisi vardır belli ki benimkin de bir aile sahibi olmak yokmuş..
Sayer malikânesinden çıktım ve saatlerce yürüdüm anlatılanları, yaşananları düşünerek.
Bir anne evladına nasıl kıyardı nasıl bir dakika bile düşünmeden bırakıp giderdi, demek ki dünya böyle bir yerdi peki bir annenin evladına acımadığı bir dünya da kim acırdı hangi insan merhamet gösterirdi ki.
Bütün sorularımın cevabını almıştım bitmişti. Yıllardır içindeki karmaşa basit ve öz bir hikâyeydi, klasik ama sürekli yaşanan eski ben olsam en azından babamı bulayım o farklıdır hiç benden haberdar olmayan adamı bulayım artık buna da gücüm yoktu, aklını toplayıp düşününde yıllardır özlemini duyduğum kadın ve adama dair hiçbir umudum kalmamıştı, sevdiğim adam güvendiğim adam o da yoktu ortalıkta ne yapacaktım sığamıyordum İstanbul'a bir çıkış yolu bulmam gerek.
Vedat'tın Ağzından
Hayattı kırdım biliyorum bu dünya da en son istediğim şey sevdiğim kadını üzmek ama tamamen köşeye sıkıştı Seval hanımın yaptığı teklif o kadar iyi ki hem benim hem ailem için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)
Romansaİstenmemek nasıl bir duygu Hayat bunu dibine kadar tatmıştı, hiç tanımadığı annesi sevdiği adam kimse onu istememişti, bu dünya ya kendi istediğiyle gelmemişti belki ama onun varlığı hayatları değiştirmişti, tek suçu bir insanın doğmaksa çözümü ne o...