Bölüm 18 ŞÜKÜR

268 69 10
                                    


Bölüm sözü; Az şikayet, çok şükür; seni mutluluğa götürür.



Seval Hanım; Vedat'tın yaptıklarından inan ki oğlum haberim yoktu, ben evladımın derdine düşmüşken onun hesapları ayrıymış, bilgim yoktu. İnan böyle olmasına çok üzüldüm ama senin karım dediğin insanda benim kızım ne kadar bakmamış ta olsam benim kızım onu ben doğurdum.


Kerem; Gerçekten mi bu yeni aklınıza gelmiş olmalı Elçin için gözünüzü kırpmadan doğmamış bebeğini öldürsün istediğiniz kişi şimdi kızınız mı oldu. Şuan o küçük bebek yaşam savaşı veriyor. Kalkıp gördünüz mü kızım ben doğurdum dediniz kızın yanına gidip destek olmaya çalıştınız mı? 

Seval Hanım; Durumu mu görüyorsun hastane kapıların da yatıyorum. 

Kerem; Ben cevap vereyim hayır çünkü umurunuzda değil. 



Seval Hanım; Oğlum ne söylesen haklısın ben kıza can vermek dışında bir şey yapmadım ama o vefasız annesine rağmen kardeşini kurtardı. Elçinim yaşıyor ablası sayesinde sağlığına kavuşacak, üstelik başına gelenlere rağmen vazgeçmedi. Kerem 'cim bende sadece bir insanım gözüm kararmış kimseyi görmez olabilirim. Kızımdan uzak durmamı isteme hele de şimdi isteme eğer onu ve torunumu şimdi görmezsem işleri bitti benimle diye düşünecek, engel olma bırak kızımı göreyim.  


Kerem; Gelmeyin eğer gelirseniz görmenize engel olurum. Üzmenize daha fazla yıpratmanıza müsaade edemem. Bundan sonra Hayattı unutun var olduğunu unutun. Karımdan oğlumdan uzak durun. Ve o it sizinle iletişime geçerse hemen bana haber verin. Onu korumaya çalışmayın. 


Seval Hanım; Aras'la konuşacağım kızımı göreceğim. Şimdi sizi dinlersem hatalarımla tekrar sınanırım artık bunu yapamam oğlum sen ne dersen de onun annesi benim ne kadar kabul etmesen de o bebeğin de anneannesi yine benim.      



Konuşmayı yarıda kestim kadının tam da analık yapası tuttu, senelerce umurunda olmadı şimdi hatalarını telafi edesi tuttu. Aras babamı aradım, durumu olduğu gibi anlattım tabi adam ne yapsın o da sinir küpü oldu. Şuan bunları düşünemem karımın ve oğlumun yanında olmam gerek geri kalanını nasıl olsa babamla, Aras babam çözer. 

Karımı neredeyse kaybediyorum. Oğlum doğması gereken süreden daha erken dünya ya gelmek zorunda kaldı. Bunun tek nedeni de Vedat bunu düşündükçe çıldırıyorum.

Şimdide hanımefendi tutmuş kızım diyor. Arkadaş gel de çıldırma işte. Ya oğlum çıkmış hastaneden evine götürmüşüz haberin bile yok. Yarım saat bir saat ayırıp görmek için bile gitmemişsin. O çocuğun anneannesi benim diyorsun. 

Ya bu kadın resmen sınav gibi Allah'ım bu kadını bizden uzak tut ne olursun. İnşallah oğlum böyle bir manyağım akrabası olduğunu bile bilmeyecek. 

Oğlum da karımda çok iyi çok şükür. İkisi de olması gereken yerde evimizde Hayat tek başına olmasa da annemin yardımıyla bebeğimizle ilgileniyor. 

Hayat'ım evimize geldiğinden beri hiç Elçin'i sormadı. Kurtulması için çok dua etti. Buna kendimde şahit oldum. Ama artık sormuyor. Durumu iyi dedikten sonra artık onlarla görüşmek haber almak istemiyorum dedi. 

Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin