Bölüm-10 HAYAT TEKERRÜRDEN İBARET

332 100 7
                                    

Bölüm sözü; Hayatınızdaki zorlukları düşman gibi görmek yerine, tecrübe verici dostlar gibi algılamamızda fayda var...


Kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Yumurtayı pişirirken uykucu da gözünü ovalaya ovalaya geliyor. 


         (Ellerime sağlık çokta güzel oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

         (Ellerime sağlık çokta güzel oldu. Beyefendi ne kadar yardım etmese de çok güzel oldu.)




Keyif yapa yapa bir kahvaltı yaptık, onun yanında kendimi o kadar güvende hissediyorum ki demek sevmek böyle bir şeymiş bir başkasına kendinden daha çok önem vermekmiş.


Kerem; Hayat ben yarın dönmek zorundayım, ancak iki gün kaçabildim şirketten, sende tatili çok uzatma sensiz İstanbul da nefes alamıyorum.

Hayat; Bende birkaç güne geri dönerim...


'Sensiz nefes alamıyorum' ne güzel sözdü bende onsuz olmayı düşünemiyordum onu görünce içim doluyor sanki tamamlanıyor dum. 

O zaman bugünü doyasıya geçirelim burada birlikte son günümüz sende yarın sabah yola çıkarsın.



Kerem; Tamam canım.


Kerem bugün göle balık tutmaya gidelim çok zevkli olur dedim. 

O da itiraz etmedi. Gün boyu doyasıya gezdik balık tuttuk, gerçi başarabilmemiz mucize gibi oldu. Çok şaşırdım ama Kerem sürekli babasıyla balık tutmaya gidermiş bu konuda çok becerikli çıktı. 

Akşam yemeğinde balık var, güneş çekildikçe hava serinlemeye başladı, bizde şömineyi yaktık. Planlasak bu kadar romantik bir ortam yaratamazdık.  Beraber yemeği hazırladık, Kerem Bey balık konusunda epey maharetli çıktı. O pişirirken ben masaya hazırladım. Sıcacık hava dalgası şömineden gelirken tatlı tatlı yemeğimizi yedik. 

Gece boyunca sohbet ettik şarap içtik, gecenin devamını hatırlamıyorum alışkın olmadığım için şarap çarpmış sanırım. 

Sabah gözümü yavaş yavaş araladım. Resmen beynim zonkluyordu. Göz kapaklarımı açmak için ne kadar çok çaba göstersem de tekrar kapanıyordu. 

Bir türlü başaramıyordum. Uzandığım yerde derin derin nefes aldım. Kendime biraz zaman verdim. Sonunda gözlerimi açtım, güneşin ilk ışıkları birden çarptı. 

Başımı yana çevirdim. Yataktaydım yanımda kerem vardı, önce zihnimde neler olduğunu anlayamadım. 

Sonra sıcak hava dalgası birden vücudumu ele geçirdi. Birden adım adım dün gece olanlar zihnimde canlandı. 

Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin