Bölüm sözü; Kimse geçmişe gidip, yeni bir başlangıç yapamaz, ama bugün başlayıp yeni bir son yazabilir.
Seval denen kadını gönderdikten sonra rahatlamıştım. Ama konunun bize geri dönmesinden endişelen semde ne derlese dinlemek dışında çarem mi vardı?
Şimdi size gelelim genç beyefendi ben kızımı bulalı çok zaman olmadı o karşıda çok mahcubum ama bu size kırkın olmadığımı göstermez gelip biz birbirimizi seviyoruz deseydiniz zaten size yardım eder, evlendirir dik.
Ama bildiğinizi okudunuz, gizli gizli görüştünüz. Sonuçta bu konuda, yapılacak tek şey kaldı tabi İzzet' de benimle aynı fikirdeyse dedi.
Babam araya girdi Aras'ım tabi ki sen ne dersen o olacak bizim ki yapmış bir eşeklik Hayat kımızın da suratına bakabilmek için sen ne uygun görüyorsan onu yapacağız.
O zaman en kısa sürede evlenecekler. Diğer konu da dediğim gibi olacak bebek doğmadan Hayat Elçin denen kıza ilik veremez dedi.
Eve gidiyorum dediğin de yüreğim sıkıştı, ama hayat dedim. Onunla baba kız konuşmamız gerek dedi. Ve çıkıp gitti.
Hayat'tan Devam;
Babam eve geldi, yüzünden inanılmaz bir kırgınlık vardı.
O ifadeyi görünce yerin dibine girmek istedim, utancımdan yüzüm kıpkırmızı kesildi.
Belli ki Kerem her şeyi anlatmış. Babam gel otur konuşalım biraz dedi.
Gözlerimden yaşlar süzüldü, ağlama kızım bu benim hatam yıllarca sevgi görmedin sana değer veren biri karşına çıkınca aklın karıştı ve hata yapman daha kolay bir hale geldi.
Seni suçlamıyorum ancak benim Hayatım daha güçlüydü, iradeli bir kızdı. Benim gözümde sen böyle bir genç kızdın.
Beklememiştim bunu kırgınlığım ondandır dedi.
Kızım biz konuştuk Keremle en kısa sürede evleneceksiniz, Seval'i' de aradım bebek doğmadan herhangi bir tıbbi işlem olamayacak bu dünya da herkes kısmetiyle var olur, eğer Elçinin yiyecek ekmeği varsa bebek doğana kadar dayanabilir. Yoksa da bizim elimizden bir şey gelmez.
Babam sarıldı öptü, kokladı beni seni affediyorum dedi. İçim rahatladı birden ruhumdaki ağırlık kalktı.
Saatler önce utanç dan kıvranırken şimdi bir hafifleme geldi üzerime. Ama bu bile babamın karşısında düştüğüm durumu kurtarmaz ki.
Yıllar sonra bir aile sahibi olmuştum. Bana kimsenin yapmadığı iyilikleri yapmıştı. Bense tutup onu hayal kırıklığına uğrattım.
Bu yaşam serüveninde yaşanılanları sırtımda bir yük olarak taşıyacağım sanırım.
Birkaç gün sonra Keremin annesi bize geldi. Hazırlıklar ile ilgili görüşmek için, ciddi ciddi evleniyoruz biz. Gerçi anladığım kadarıyla annesi bu durumun bu kadar hızlı olmasından memnun değil.
Kelimelere dökmese de hareketlerinden anlayabiliyorum. Bir anne olarak onu anlamamak mümkün değil. Yıllarca hayalini kurduğu şeyleri birkaç günde apar topar yapmak zorunda.
Gözümü açıp kapamadan nikah tarihi alınmış düğün organizasyonu yapılmış, oturacağımız eve kadar her şey hazırlanmış.
Evimiz olacak yer çok tatlı iki katlı bahçeli çok sıcak bir yer. İnsan bakarken bile huzurla doluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)
Romanceİstenmemek nasıl bir duygu Hayat bunu dibine kadar tatmıştı, hiç tanımadığı annesi sevdiği adam kimse onu istememişti, bu dünya ya kendi istediğiyle gelmemişti belki ama onun varlığı hayatları değiştirmişti, tek suçu bir insanın doğmaksa çözümü ne o...