Bölüm 20 FİNAL

376 67 11
                                    




Final Bölüm Sözü; Hayattan hepimizin beklentileri farklı farklı kimi daha çok para bekliyor, kimi daha fazla aşk kimi ise daha fazla mutluluk... Mutluluk o kadar zor bulunur bir şey ki bazen hayatımda olduğun ve beni mutlu ettiğin için şükrediyorum...



Günümüzden;



Hiç anlatmıyorum biliyorum ancak tabi ki sadece bebek büyütmüyorum iş ve ev arasında mekik dokuyorum. Kerem bozuluyor tabi ama evde sadece bebek büyütemem sevgili kocacım kusura bakma.

Geniş ailem, çekirdek ailem gayet mutluyuz hafta sonu herkesle bir araya geliyoruz çünkü paşamın doğum günü bir yaşına girecek, hazırlıkları falan derken birkaç gündür kendimi iyi hissetmiyorum ama minicik mert'imin doğum günü o yüzden kimseye pek belli etmiyorum.

Güzel oğlumun pastası hazırlıkları süsleri derken hem eğleniyorum. Hemde mutlu oluyorum. 

Dünya ya getirdiğiniz bebeğiniz gözlerinizin önünde büyüyor. Ve sizde her anın tadını çıkarıyorsunuz. Bu öyle güzel bir his ki anlatmak kelimelerle ifade etmek mümkün değil. 

Bütün hazırlıkları yapmaya çalışırken kendimi iyice ihmal ettim. Çok halsizim midem de pek iyi değil. Ama bu güzel günün üzerine gölge düşmesini izin veremem.

Hafta sonuna sadece bir kaç gün kaldı. Lakin midem bir türlü düzelmedi. Bende kimseye bir şey demeden doktora gitmeye karar verdim. 

Şimdi Kerem'e söylesem evhamlanıp bin bir türlü şey aklına getirir. Benim güzel kocam da böyle işte. Kendiden çok ailesinin düşünür. Güzel yürekli adam.

Sessiz sedasız sabah evden çıktım.  İşim rast gitti, şansa çok fazla hastası yoktu doktor hanımın. Şikayetlerimi anlatınca kan tahlili istedi. Kısa bir sürede çıkacağı için hastanede beklemeye karar verdim. Git gel yapmak daha zor geldi. 

Beklerken yakın yerde bir şeyler atıştırmak istedim. Kerem beni göremeyince merak etmiş. Aradı neredesin diye. Bir iki şey almam lazım dedim. 

Allah'tan çok sorgulamadı bende yalan söylemek zorunda kalmadım. 

Hastaneye geri döndüğümde test sonuçları çıkmıştı. Laboratuvardan sonuçları alıp doktor hanımın yanına çıktım. 

Sonuçlara bakıp endişelenecek bir şey olmadığını ama dikkat etmem gerektiğini söyledi. İlk aylarda bunların normal olduğunu söyleyince mutluluktan kalbim yerinden fırlayacaktı. Yeniden anne oluyorum diye o kadar heyecanlandım ki! 

Sanki ilk bebeğim demek ki insanın kaç çocuğu olursa olsun hep aynı heyecanı duyuyor.  Her şey de bir hayır var diye boşuna demiyorlar.  

Hafta sonu bütün aile bir araya gelip mert'in doğum gününü kutlayacaktık. Şimdi bu kutlamaya bebeğimizin müjdesi de eklendi. 


Pazar sabahı erkenden kalktım. Kahvaltıyı hazırladım, güzel eşimi uyandırdım. İnsanlar gelmeye başlamadan Kerem önceden öğrensin istedim. 

Hayat; Bir tanem, ömrüm sana söylemek istediğim bir konu var.

Kerem; Söyle hayat ışığım 

Hayat; Biliyorum, mert küçük ama

Kerem; Ama?

Hayat; Yalnız büyümeyecek kardeşiyle birlikte büyüyecek 

Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin