Bölüm sözü; Geçmiş yaşanmış ve bitmiş, değiştirilemez. Yaşayabileceğimiz tek an, bu an. Bu andan geçmişe ait bir anının öfkesini sürdürüyorsak, bu anın gerçek deneyimini yaşayamıyoruz demektir.
İngiltere'deyim ama aklım kalbim hem geçmişte. Anneden yana belki şansım yaver gitmemiş olabilir. Bu babamı arayıp bulmak için engel mi? Elbette, Hayır. Hem buralardayken boş durmakta olmaz. Bakalım anlatılanlar doğru mu? Tek taraflı dinlemek olmaz sonuçta. Araştırmaya başladım, elimde isim de var.
Annemin gittiği lisenin yayınladığı okul yıllıklarına bakıyorum anlattığı hikaye de Aras adını kullanmıştı ama soyadını söylememişti, burada kafamı dinlerken biraz kargaşa çıkarmanın zararı olmaz diye düşündüm, o dönemde tek bir Aras buldum ve Aras Özdemir.
(Araştırmalarım sonucunda bulduğum Babam olma ihtimalli yüksek olan adam benziyor muyuz?)
Epey araştırdım hakkında çok bilgi buldum ekonomi dergilerinde çokça makalesi vardı, iş dünyasının tanınan bir yüzüymüş. İleri gelen şirketlerden birinin sahibiymiş. (Vay be ailemin bu kadar maddi durumu iyi ama ben yetimhane köşelerinde büyüdüm )
Bu kadar araştırdıktan sonra bir bilgiye ulaştım 10 gün sonra Paris de gerçekleşecek bir etkinliğe katılacakmış ee nadir de olsa bazen benim şanslı olduğum zamanlar oluyormuş demek ki.
İçim kıpır kıpır sonunu bildiğim halde 10 gün nasıl da geçmek bilmedi bu akşam Paris'e geçiyorum yarın iş adamları orda olacak arkadaşım etkinlikte birde garsonluk işi ayarladı daha rahat hareket edebileceğim.
Toplantılar yapıldı, konuşmalar ve ödüller verildi.
Aras Beyi gördüm ama yanı çok kalabalıktı yalnız kaldığı zamanı bekleyeceğim bu geceyi burada geçireceklermiş kaldığı odayı öğrendim.
Salondan ayrıldı sanırım odasına çıkıyor artık yarım saat kadar bekledim bütün cesaretimi toplayıp odasına çıkmaya karar verdim, asansöre bindim bulunduğu katta indim.
Dizlerim titriyor, midem karıncalanıyor derken bir cesaret kapıyı tıkladım aradan 5 dk. sonra kapı açıldı şaşkın bir yüz ifadesi ile buyurun dedi.
Merhaba Aras Bey;
Ben Hayat vaktinizi çok almak istemem ancak konuşmak istediğim bir mevzu var, rica ediyorum bana biraz zaman ayırın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hayat Hikayesi (FİNAL)
Romanceİstenmemek nasıl bir duygu Hayat bunu dibine kadar tatmıştı, hiç tanımadığı annesi sevdiği adam kimse onu istememişti, bu dünya ya kendi istediğiyle gelmemişti belki ama onun varlığı hayatları değiştirmişti, tek suçu bir insanın doğmaksa çözümü ne o...