Weszliśmy we troje do mojego mieszkania i zdjęliśmy buty. Oliwka pobiegła do salonu i od razu wzięła tableta. Włączyła sobie coś a poszłam do kuchni. Usiadłam na krzesełku barowym i dopijałam czekoladowego shake.
-Dużo masz tych zdjęć- powiedział wchodząc do kuchni
-W pokoju?- spytałam na co kiwnął głową
-Ty i Igor?
-Tak, są w całym domu
-Nadal go kochasz?- zapytał siadając obok mnie
-Tak, ale przecież już go nie spotkam
-To prawda, a jak tam twoje kontakty z Paulą?
-Nie odzywa się do mnie od dwóch tygodni, chyba za bardzo się zajęła Adrianem
-No dokładnie
-Idziemy do mojego pokoju?- zapytałam wstając
-Tak, ale z OliwkąBrunet zawołał brunetkę a ja kiedy weszłam do pokoju od razu spojrzałam na ścianę nad łóżkiem.
Usiadłam na fotel od biurka i czekałam aż ta dwójka przyjdzie.
Drzwi się otworzyły, a Oliwka od razu skoczyła na łóżko. Adam usiadł przy mojej toaletce i zaczął wszytsko przeglądać.-Po cholere ci to wszystko
-Właśnie że nie po cholere, bez makijażu wyglądam jak po kacu
-Zawsze ładnie wyglądaszPodszedł do mnie i postawił, spojrzałam głęboko w jego oczy. Dał mi soczystego buziaka w czoło i nagle zadzwonił dzwonek.
Poszłam do przedpokoju i otworzyłam drzwi. Zobaczyłam pijanego Michała.-Co tu tu kurwa robisz?
Coś tam zaczął gadać, wypchnęłam go szybko za drzwi i wyszliśmy na klatkę.
Wyjełam telefon i wybrałam numer do Kuby, odebrał po dwóch sygnałach.-Hej Blanka, co chciałaś?
-Hej, mam do ciebie prośbę
-Jaką?
-Mam tu nachalnego Michała a jest u mnie Oliwka i nie chcę aby ona widziała go w takim stanie
-Jasne, będę za 5 minut
-Dzięki, uwielbiam cięRozłączyłam się i posadziłam bruneta na schody.
Po kilku minutach zobaczyłam Kubę. Na przywitanie przytuliłam go, wymieniłam z nim jeszcze kilka zdań.
Wziął Michała pod ramię i poszli.
Weszłam do mieszkania i pokierowałam się w stronę mojego pokoju.
Kiedy już miałam siadać, ktoś zapukał do drzwi. Chryste Panie!
Otworzyłam je a moim oczom ukazała się mama.-Hej mamo- przytuliłam ją
-Hej, gdzie jest Oliwka?
-W moim pokoju, pójdę po niąJak powiedziałam, tak zrobiłam. Brunetka ubrała się i wyszła z mamą.
CZYTASZ
trust me || Rezigiusz
FanfictionCzy istnieje miłość z nauczycielem wuefu? "-Pójdziesz ze mną na obiad albo kawę?- zapytał zanim zamknęłam drzwi" Te zdanie zmieniło nasze życia, nie na dobre. "-Jesteś pewna?- zapytał na co kiwnęłam głową" Gdybym się nie zgodziła, moje życie było...