1.

1.7K 100 0
                                    

Koho vlastně miluju? Takhle otázka mi leží v hlavě už celkem dlouho. Na mámu jsem hnusná, pořád jsem zavřená u sebe v pokoji, neustále nadávám bratrovi a nepouštím k sobě ani Shawna, ani Bena...

Upřímně? Bena bych teď chtěla mít u sebe... ,,Sab?" To mi jako čte myšlenky nebo co?! ,,Bene?" ,,Můžu prosím dovnitř?" Dlouho jsem mlčela, ale nakonec jsem svůj pokoj odemkla.

Ben mě okamžitě obejmul. Nebránila jsem se. ,,Sab, chybíš mi, strašně moc. Víš, jak je to těžký?" ,,Já to chápu Bene, ale já na to musím přijít..." ,,Pusa by ti nepomohla?" ,,Tohle už jsme probírali... Promiň Bene, ale ne. Já nevím, co mám dělat. Jedna část, jako by milovala Shawna a ta druhá, jako by milovala tebe..." Ben jen přikývl a sedl si mi na postel.

Netrvalo to ani pět minut a do pokoje mi vtrhl Shawn. ,,Ty!" Rozkřikl se na Bena a ten se pohotově zvedl z postele. ,,Vypadni!" Zakřičel na Shawna a strčil do něj. Začali se pošťuchovat. ,,Dost! Vypadněte! Oba dva! A tohle si laskavě řešte venku!" Jen se na mě podívali a odešli.

Plácla jsem sebou na postel a přemýšlela jsem. Vzpomněla jsem si na to, že za dva týdny je už škola. Ale hlavně na tu holku z vedlejší smečky. Dostala jsem šílený nápad. Spolu s Benem ji přivedu k nám, k Shawnovi. Něco mi říká, že tohle ještě budou zajímavé, zbylé, dva týdny volna.

Chosen II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat