,,Bene!" Nadšeně jsem vykřikla a rozběhla jsem se za ním. ,,Sab!" Pevně mě obejmul. Bylo mi tak dobře. Ruku v ruce jsme spolu šli do školy.
Cestou jsme potkali Lenu. Otráveně se na nás koukala. Je mi jasné, proč. Ale Benny je můj a já jsem jeho. Vztah je pro dva, ne pro tři. A barbina asi neumí počítat. Protože my už s Benem dva jsme přece.
Sedla jsem si za Shawna a sledovala svýho Bennyho. Bavil se s tou barbinou. Bylo mi na zvracení, když jsem tu obludu s tunou make-upu na ksichtu viděla.
,,Co je?" Zeptal se mě Shawn. Pak se podíval stejným směrem, jako já a pochopil. ,,Iss, on není takový blb. Když jsem tě ještě chtěl, bojoval o tebe jako, no jako vlk. Miluje tě Isabell, tak přestaň žárlit na takové nepodařené Picassovo dílo, ju?" Shawn mě vlastně celkem uklidnil. ,,Děkuju." Nakonec jsem to po dlouhém rozmýšlení obejmula. Byl z toho trochu mimo, ale taky mě obejmul.
,,Bene?" ,,Ano?" ,,Budem teda dneska spolu?" Byl nervózní a bál se. Poznám to. ,,Banjamine Blue...!" Zvýšila jsem hlas. ,,Promiň zlato." ,,Barbina zas něco chce?! Teď jste jakože bff, nebo co?!" ,,Ty žárlíš?" Než jsem stihla cokoli říct, přišel k nám Shawn. ,,Bene, já se vám do toho nechci míchat, ale ano, žárlí. Je to normální. Taky jsi žárlil, když byla se mnou. Stejně tak já, když byla s tebou. Ale pokud o ni nechceš přijít, tak si uvědom, že ona je přednější, než tamta.. noo.. barbina." Ben se nad jeho slovy zamyslel. Pak ale odešel za Lenou.
Shawn ho ještě zastavil. ,,Až bude lehávat v náručí jiného, nestěžuj si. Protože ona za to nebude moct. Bude to jenom tvoje chyba.." Ben se na mě podíval. Přišel za mnou a chtěl mě políbit. Já ale uhnula. Pouhými polibky si mě neudržíš.. ,,Miluju tě Sab, jasný?" ,,Já tebe. Ale bojím se, že tě ztrácím." Stáhl si mě k sobě do objetí. ,,Neztratíš mě, slibuju..."
ČTEŠ
Chosen II.
Short StoryPokračování příběhu dívky jménem Isabell, její rodiny a dvou kluků, kteří jí pořádně zamotali život... Prázdniny už pomalu končí a blíží se škola. Ale co víc, jak to vlastně dopadne s láskou Isabell, Shawna, Bena a dívky z původní Benovy smečky? To...