16.

1K 80 7
                                    

Chvíli po tom, co Shawn zmizel, za mnou přišel Ben. Šli jsme ke mně do pokoje. Pustili jsme si nějaký film a udělali jsme si popcorn.

Ráno jsem se probudila v Benově objetí. Byla neděle dopoledne a já jsem měla v plánu celý den se válet. Ben odešel domů a já jsem zase měla celou postel jenom pro sebe.

Zabzučel mi telefon. Přišla mi zpráva od Shawna. Chtěl, abych se podívala z okna. Chvíli jsem se z něj koukala, ale nic jsem neviděla. Když už jsem to chtěla vzdát, tak z lesa vyběhl tmavě šedý vlk s květinou v tlamě. Usmála jsem se a slezla jsem po střeše dolů.

,,Ahoj, Iss." ,,Ahoj." Shawn se přeměnil zase v člověka a to lesní kvítí mi podal. Krásně vonělo. ,,Děkuju Shawne." ,,Nemáš za co. Máš narozeniny, tak jsem ti chtěl dát aspoň něco." Usmála jsem se na něj, líbla ho na tvář, a pak jsem jej obejmula.

Červenal se. A já celkem taky. Bylo milý, že si Shawn vzpomněl na mý narozeniny. Ale bolelo mě, že Ben ne. Ale stejně jsem pořád doufala, že si pro mě něco připraví.

Celý zbytek dne jsem strávila se Shawnem v lese, jako vlčice.
Když jsem přiběhla domů, tak před dveřmi mého pokoje byl vzkaz, od Bena. "Sab, přeju ti všechno nejlepší. Chtěl jsem to udělat osobně, ale není čas. Na posteli máš dárek. Miluju tě." Nevěděla jsem, jestli se smát, nebo brečet. Na posteli byla malá krabička s prstýnkem. Dala jsem si ho na ruku, byl vážně pěkný a seděl mi. Napsala jsem Benovi, že mu děkuju. Ale Shawn dneska zazářil víc.

Chosen II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat